Skocz do zawartości
Lukasz30245

pali bezpiecznik belarus 820

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Lukasz30245    6

Witam!Jak w temacie: pali bezpiecznik od wskaźników na desce rozdzielczej,nic nie działa. Może jest jakiś słaby punkt tego traktora tzn. jakiś czujnik, wskaźnik który powoduje zwarcie? Od czego zacząć poszukiwania? Na pierwszy rzut oka wszystkie kostki i kable wyglądają normalnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    582

A ile wskaźników potrzebuje prądu by działać? Znajdź je, odłączaj po kolei. Jeśli nic nie da znaczy ze to nie ich wina a podłączenia np. zwarcie z masą. Znów odpinac pod deską tym razem. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

seweryn20    582

He to rusłan.  Instalacja w nim jest bogato przekombinowana i ciężko znaleźć jakąkolwiek zależność taką jakie mają miejsce odnośnie jego mechaniki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukasz30245    6

zewnętrzne czujniki odpinałem nic nie dało, rano chwile się zajmie a jak naprawa sie nie uda to w pole

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz78    335

Trochę lipa bez wskażników ,,szczególnie jak ciśnienia nie pokazuje ,w moim szwankuje wskaznik od paliwa(pali sie rezerwa a wskażnik pokazuje poł zbiornika) i na niego bym stawiał jako pierwszy który zwarę morze robić ,jeszcze tego nie sprawdzałem czemu sie tak dzieje ,,ale podsuwam wskazówkę,kolejny temat to brak masy ,gdy obciaże uklad światłami zegary zaczynaja głupieć ,np tęp.wody na wskazniku wzrasta na max .Po pracach polowych biore sie za to bo mnie zaczyna to irytować .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukasz30245    6

widze ze kiepska ta instalacja ciagnik ma dopiero 700godzin i jest jak nowy a tu takie pierdoły... czujnik paliwa juz kiedyś wymieniałem bo też nie pokazywał u siebie zaczne od wskażnika ciśnienia powietrza bo czasem mimo wyłączonej sprężarki wariował

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    25

W nowszych Belarusach ponoć jest upierdliwa instalacja. Tak jak wskazania poziomu paliwa w starszych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukasz30245    6

problem rozwiązany przetarł się przewód koło orbitrola jest tam czujnik zaniku ciśnienia znalezione przypadkiem.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    25

Tak jak mówi zbyszek, musi plus gdzieś w tych miejscach zwierać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez bekba
      Witam, belarus 1025, 2010r, rozdzielacz wschodni po sprawdzeniu we firmie zajmującej sie regeneracją rozdzielaczy został uznany za sprawny(wymieniłem też profilaktycznie zawór przelewowy) , pompa założona nowa, filtr w zbiorniku na olej hydrauliczny nowy, filtr siatkowy na dole ciągnika wyczyszczony, wirnik oleju ze skrzyni tez wyczyszczony. Stan oleju pełny. Sytuacja wygląda tak że ciśnienie na zegarze podłączonym pod obojętnie które złącze przy dużym gazowaniu wzrasta do 80 bar i spada mimo że ciśnienie jest cały czas podawane. Podnośnik też bardzo słaby. Prosił bym o dokładne wskazówki jak podnieść ciśnienie w tym rozdzielaczu bo chyba nie mam takiej klapki na dwie śruby jak jest w starszych wersjach. Pozdrawiam  

    • Przez Peron
      Witam
       
      Czy ktoś z Was wymieniał fotel w swoim MTZ 82 na bardziej komfortowy? Nie chcę kombinować z samochodowymi, chciałbym kupić coś dedykowane do ciągników. Najlepszy to byłby oczywiście jakiś Grammer pneumatyczny, no ale jakiś dobry mechaniczny też może być. 
       
      Zastanawiam się nad czymś takim:
       
      http://allegro.pl/agro-mar-fotel-siedzenie-komfortowe-mtz-pronar-mf-i6574126281.html
       
       
      http://allegro.pl/agro-mar-siedzenie-fotel-mtz-ursus-mf-pronar-i6574129397.html
       
       
      Jeśli ktoś ma, to byłbym wdzięczny za opinie.
    • Przez dzony9203
      Mam problem. Od niedawna nie mogę załączyć przedniego napędu w belarusie 920. Przedni napęd na krzyżakach, załączany dźwignią.
      Dźwigienka jest w jednej pozycji, jakby zablokowana i nie można jej przestawić. 
      Co może być przyczyną?
      Pozdrawiam.
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez marka
      Kilka wieczorów poświęciłem na przejrzenie forum dotyczące MTZ i Belarusa i stwierdziłem że każdy ciągnik jest z innej bajki więc postanowiłem otworzyć własny temat na którym będę opisywał własne kłopoty z belarusem 820.3 rocznik 2008 i rozwiązania problemów, zwłaszcza że dzięki forum rozwiązałem już dwie "awarie"patrz problem z WOM w MTZ - Agrofoto.pl Forum - strona 2 i mtz nie odpala - Agrofoto.pl Forum
      A na dzisiaj nowy problem czyli niedziałający wentylator nagrzewnicy oraz prawdopodobnie świeca żarowa .studiując schemat doszedłem do wniosku że za wentylator odpowiada przekaźnik pierwszy licząc od strony kierowcy i na kostce powinno być napięcie idące od bezpiecznika .Czy z tą awarią mogą mieć związek bezpieczniki zabezpieczające ładowanie i gdzie one są fizycznie w ciągniku ?
×