Lukasz30245

pali bezpiecznik belarus 820

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Lukasz30245    6

Witam!Jak w temacie: pali bezpiecznik od wskaźników na desce rozdzielczej,nic nie działa. Może jest jakiś słaby punkt tego traktora tzn. jakiś czujnik, wskaźnik który powoduje zwarcie? Od czego zacząć poszukiwania? Na pierwszy rzut oka wszystkie kostki i kable wyglądają normalnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    799

A ile wskaźników potrzebuje prądu by działać? Znajdź je, odłączaj po kolei. Jeśli nic nie da znaczy ze to nie ich wina a podłączenia np. zwarcie z masą. Znów odpinac pod deską tym razem. 


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

seweryn20    799

He to rusłan.  Instalacja w nim jest bogato przekombinowana i ciężko znaleźć jakąkolwiek zależność taką jakie mają miejsce odnośnie jego mechaniki.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz78    969

Trochę lipa bez wskażników ,,szczególnie jak ciśnienia nie pokazuje ,w moim szwankuje wskaznik od paliwa(pali sie rezerwa a wskażnik pokazuje poł zbiornika) i na niego bym stawiał jako pierwszy który zwarę morze robić ,jeszcze tego nie sprawdzałem czemu sie tak dzieje ,,ale podsuwam wskazówkę,kolejny temat to brak masy ,gdy obciaże uklad światłami zegary zaczynaja głupieć ,np tęp.wody na wskazniku wzrasta na max .Po pracach polowych biore sie za to bo mnie zaczyna to irytować .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukasz30245    6

widze ze kiepska ta instalacja ciagnik ma dopiero 700godzin i jest jak nowy a tu takie pierdoły... czujnik paliwa juz kiedyś wymieniałem bo też nie pokazywał u siebie zaczne od wskażnika ciśnienia powietrza bo czasem mimo wyłączonej sprężarki wariował

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    96

W nowszych Belarusach ponoć jest upierdliwa instalacja. Tak jak wskazania poziomu paliwa w starszych.


Sprzedam części silnika MTZ 50/550 oraz katalog części MTZ50/550.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    239

Żaden czujnik jednoprzewodowy nie zrobi zwarcia, poruszyłeś przewodami i ustąpiło.


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    96

Tak jak mówi zbyszek, musi plus gdzieś w tych miejscach zwierać.


Sprzedam części silnika MTZ 50/550 oraz katalog części MTZ50/550.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.
Uwaga: Twój wpis będzie wymagał zatwierdzenia moderatora, zanim będzie widoczny.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez Delbeta
      Jaki płyn lać do wspomagania, tego zbiornika z przodu ciągnika w belarus 952. 4 ?
    • Przez TheXxKamilxX
      Siemka tak jak w temacie mam problem z podnośnikiem  a mianowicie po dłuższej pracy gdy olej się zagrzeje słabo podnosi,taki agregat talerzowy 1300 podniesie ale jak chce siewnik podczepić to drgnie na 50 cm i dalej nie chce. Naczytałem się trochę na ten temat bo nie jestem jedynym użytkownikiem tego ciągnika który ma lub miał ten problem,większość pisze że to zawór bezpieczeństwa z tyłu ciągnika obok rozdzielacza,wszyscy piszą że trzeba regulować ale nikt nie pisze jak to dokładnie zrobić i tu właśnie jesteście mi potrzebni.
      Jeśli ktoś sie bawił z tym to proszę żeby mi krok po kroku opisać jak to zrobić bo nie chce czegoś zepsuć  
      z góry dzięki za odp   
    • Przez lukasz248
      Czy wiecie gdzie znajdę w koparce jumz nr ramy , wersja z budowlana z okrągła kabiną
    • Przez kowal1108
      Dym i olej wyrzuca przy odpalaniu przez filtr powietrza. Co to może być? Uszczelka? Nie chce już odpalić. Wcześniej kilka razy się zdarzyło że dym poszedł filtrem ale odpalał. Teraz już nic...
    • Przez Scappy
      Cześć . Zbliża mi się wymiana głowicy ,bo przepuszcza ona olej do komory spalania . Obecna była już na szlifie i Pan powiedział że następna regeneracja musi być już konkretna,bo zawory głęboko siedzą i może się to nie zamknąć w 900 zł . Myślę że lepszą opcją będzie kupno nowej głowicy i jest kilka ofert na rynku . Co polecacie żeby nie wpaść w niepotrzebne koszty ? Czeka mnie też wymiana pierścieni,może i też tłoków ale to zobaczymy .
       
      Pozdrawiam
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.