Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Trochę sporo kosztuje obudowa mechanizmu więc chyba daruje sobie wymianę. Remont silnika i innych mechanizmów bardziej potrzebny pochłoną zbyt wiele żebym miał wymienić mniej potrzebną blokadę. A jeszcze muszę zostawić coś na maskę, błotniki i malowanie. Złożę tak jak jest. Tyle co ja tej blokady będę używał to i na tym pochodzi. Dzięki za odpowiedź. Można zamknąć. ;)

Opublikowano (edytowane)

Witam. Otóż mam taki problem. Byłem odprowadzić przyczepę i przy odprowadzaniu nie mogłem pod jechać pod górkę i chciałem włączyć blokator ale nie spuściłem z gazu i przy wysokich obrotach włączyłem go i coś tam za hrobotało i już nie szło go włączyć. I właśnie mam do panów takie pytanie co tam by mogło się stać ?.

Tematy połączone

Edytowane przez danielhaker
dublowanie tematu
Opublikowano

Witam. Otóż mam taki problem. Byłem odprowadzić przyczepę i przy odprowadzaniu nie mogłem pod jechać pod górkę i chciałem włączyć blokator ale nie spuściłem z gazu i przy wysokich obrotach włączyłem go i coś tam za hrobotało i już nie szło go włączyć. I właśnie mam do panów takie pytanie co tam by mogło się stać ?.

 

 

Ciągnik się zepsuł :D Sprzęgło blokady się skończyło.

Opublikowano (edytowane)

Jak za pomocą sprzęgła? Ogólnie włączaj jak chcesz wskoczy zawsze poza sytuacja gdy buksuje jedno koło. Czyli można w czasie jazdy ale oba koła muszą się toczyć równo.

Edytowane przez seweryn20
  • Like 1
Opublikowano (edytowane)

Ja mam przerobione w 4011 na dźwignię od ręcznego i nie szlifowałem zębów. Na pedale nie ma siły żeby go utrzymać, przełożenie jest do bani i tyle. Żeby na ręcznym zaciągnąć blokadę muszę ją pociągnąć ponad 20cm. Jest różnica w przełożeniu na sprzęgło kłowe blokady? Nie ma najmniejszego problemu utrzymać tego nawet przy głębokiej orce. Zapadkę wyrzuciłem bo nie jest potrzebna.

Jeszcze lepiej by chodziło gdyby wywalił tą sprężynę na półosi i zrobił tak jak w zetorze a zeszlifowanie kłów... to był by już ideał.

 

musiałeś trzymać ręczny jak nie miałeś zapadki? nie było to kłopotliwe? może zrobił bym to bez użycia zapadki i ręcznego zmniejszyły by się wtedy koszty

 

sorry że post pod postem ale jak robić coś to z głową

Edytowane przez --U--R--S--U--S--
Opublikowano

Witam :) mam pewien problem a raczej niejasnosc, otoz rozebrałem moja 3-petke do malowania i przy okazji chce naprawic blokade bo ten chaczyk przy ciegiełku sie wygiał i praktycznie dał sie wyjac :D ale nie w tym problem. otoz czy zeby go załozyc spowrotem trzeba sciagac zwolnice razem z pochwa czy tylko sama zwolnice bo nie wiem a nie chce dokładac sobie roboty?

Opublikowano

u mnie blokada popsuła się zimą przed tym też kilka miesięcy jak wciskałem blokadę to przeskakiwała a jak się już zepsuła to załączyła się na amen, czyli się już nierozłączyła powoli wjechałem do stodoły i ją rozebrałem a mechanik dokończył okazało się ,że przeskoczyła sprężyna co trzeba zostało naprawione a sprzęgło blokady ponacinał żeby lepiej załączała się po skompletowaniu całej blokady przy dwigni blokady wyciął ok 2-4 cm pogłogi przez co się teraz nie trzeba włączać piętą jak na razie działa bez zarzutów.

Opublikowano

Witam.

Na wstępie, przegladałem forum i odpowiedzi na mój problem nie znalazłem.

Mianowicie, ciągnik ciagnie na dwa koła równocześnie. Blokade na prawym kole sprawdzałem. Niezależnie czy są to biegi polowe czy szosowe.

Rozłączając i załączając blokade nic sie nie zmienia (mechanizm działa poprawnie).

Co może być przyczyna takiej sytułacji?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Celownik07
      co macie zamocowane/ albo co powinno byc zamocowane do tego otworu ? Jakaś wersja kabiny na 3otwory? wersja c355






    • Przez bolo12121
      Panowie co może być przyczyną stukania w zwolnicy np przy ruszaniu z miejsca do tyłu lub do przodu ale tylko pod obciążeniem np z załadowaną przyczepą słychać takie stuknięcie dodam jeszcze ze na łączeniu pochwy i zwolnicy od czasu do czasu kapnie olej ??????
    • Przez Celownik07
      Dzień dobry,
      Dużo roboty jest z wymianą tych uszczelniaczy (14 i 17) w tylnym moście c355 ? mam wyciek od spodu w zaznaczonym miejscu (nie pamietam ktory to otwor dokładnie) i zastanawiam sie czy dużo jest przy tym dłubaniny, bo jakiegoś spektakularnego wycieki nie ma ale wolna chwilą chciałbym tam zajrzeć. Da rade samemu zwalić zwolnice/pochwe czy trzeba jakiegos pomagiera?
      Majac już to rozebrane warto cos sprawdzic/wymienić dodatkowo? 
       





    • Przez agrodara
      Witam.Mam od pewnego czasu problem polega on na tym że podczas ruszania piszczy i zgrzyta  w zwolnicicy dzieje się tak przez kilka metrów póżniej cicho macie jakieś przypuszczenia co może się tam dziać  .Pozdrwaiam
    • Przez jerry4424
      Cześć nadszedł czas na zmianę przewodow chlodnicy w mojej siuntce jakiej marki są teraz najlepsze , żeby wytrzymało trochę ,a nie ciekło po tygodniu ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v