Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano (edytowane)

witam,

Wczoraj w JD zmienił mi się dźwięk przy włączeniu zapłonu zawsze krótki pojedynczy i tyle. Teraz jest długi i dwa krótkie mam wrażenie, ze to oznacza jakiś błąd lub problem. W ciągniku nic się nie dzieje (niby) żadna kontrolka nie miga.

 

Jak sie usuwa błedy w JD?

 

Proszę o odp

Pozdrawiam

Edytowane przez jarx08
Opublikowano

Sygnał dźwiękowy długi i dwa krótkie nie oznacza uaterki. To informacja o tym że czas na przegląd. Sygnał pojawia sie w praktyce co każde 250h. Błędy kasuje się po wejściu do menu diagnostycznego.

Opublikowano

odłanczasz baterje i błendy same znikajo.

 

Albo kupujesz słownik i poprawiasz błędy w swoich postach na forum Agrofoto.

A jak nie kupisz to komórki mózgowe Ci całkiem "znikajo"

Opublikowano

czy jesteś na tyle durny, że uważasz iż zrobiłbym błąd w każdym wyrazie? gratulacje.

Opublikowano

Widziałem już tutaj różnych idiotów robiących nawet po kilka błędów w jednym wyrazie tak więc Twój przypadek jest jak najbardziej realny, zresztą nawet teraz nie potrafisz rozpocząć poprawnie wypowiedzi więc ten słownik raczej Ci się przyda.

Opublikowano

Panowie a mozecie bardziej szczegołowo powiedziec na temat kasowania tych błedów? jesli jest to mozliwe z poziomu uzytkownika?

wiem tylko właczyc diagnostykę (włożyłem bezpiecznik w gniazdo 115)


Sygnał dźwiękowy długi i dwa krótkie nie oznacza uaterki. To informacja o tym że czas na przegląd. Sygnał pojawia sie w praktyce co każde 250h. Błędy kasuje się po wejściu do menu diagnostycznego.

 

mozesz cos wiecej napisac jak skasowac ?

Opublikowano

no niech lepiej mikad szuka w słowniku. się znalazł polonista na af. rok szkolny się mu zaczął i czuć flustracje. hahahahah

Opublikowano

po prawej stronie przy kierownicy, Masz włącznik od wycieraczek, a pod wlacznikiem taki jezyczek. wciskasz i wlaczasz zapłon i nawyswietlaczu pojawi Ci się DIA i kierunkiem do góry przerzucasz sterowniki, a awaryjnym wchodzisz w sterownik, później znowu kierunki i Ci wyskoczy CODE i powinien się wyświetlić później wyskoczy CRL? awaryjne i błąd skasowany

Opublikowano

po prawej stronie przy kierownicy, Masz włącznik od wycieraczek, a pod wlacznikiem taki jezyczek. wciskasz i wlaczasz zapłon i nawyswietlaczu pojawi Ci się DIA i kierunkiem do góry przerzucasz sterowniki, a awaryjnym wchodzisz w sterownik, później znowu kierunki i Ci wyskoczy CODE i powinien się wyświetlić później wyskoczy CRL? awaryjne i błąd skasowany

 

mi pojawia DIA powłączeniu zaplonu ( jak włożyłem bezpiecznik "diagnostyczny")

czyli wchodzę w steronik np CCU, i przewijam az do momentu CODE? a co mam zrobic jak pojawi się code???

 

Opublikowano

koledzy  podepnę się pod temat . Posiadam Jd 6610  z zakresami wom  540 - 540e - 1000   . Posiadam go od 4 lat  i na początku można było bezproblemowo przełączać "wajchę " od zmiany prędkości wałka ,ale przez dłuższy czas nie zmieniałem prędkości tylko było na 540  , teraz podczas próby przełaczenia na 540 e nie można tego zrobić ponieważ wajcha od przełączania ani drgnie , ktoś orientuje się co może być przyczyną tego ? Może jakiś element  przyrdzewiał i trzebabyłoby go oczyścić  ?

Opublikowano
Dnia 10.09.2017 o 10:28, jarx08 napisał:

witam,

Wczoraj w JD zmienił mi się dźwięk przy włączeniu zapłonu zawsze krótki pojedynczy i tyle. Teraz jest długi i dwa krótkie mam wrażenie, ze to oznacza jakiś błąd lub problem. W ciągniku nic się nie dzieje (niby) żadna kontrolka nie miga.

 

Jak sie usuwa błedy w JD?

 

Proszę o odp

Pozdrawiam

Witam ktoś rozszyfrować w jd piszczenie w zegarze po przekręceniu zapłonu? 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez kermit154
      Witam.
       
      Jestem w trakcie naprawy ciągnika fendt favorit 514c turboshift rok 95.
       
      Zaczne może od tego jak dosżło do usterki.
       
      Znajomy wybierał się po nowy rozrzutnik ale zauważył wyciek oleju od hydrauliki ze skrzyni biegów.
       
      Dolał do skrzyni 30L ponieważ nie wie jaki ma stan oleju bo mu wskaźnik nie działa na wyświetlaczu.
       
      Pojechał po rozrzutnik, przyjechał ( w drodze ciągnik zachowywał się normalnie) zaparkował.
       
      Zgasił ciągnik i poszedł na obiad po obiedzie odpala a ciągnik ani do przodu ani do tyłu.
       
      Na pupicie na przemian miga kontrolka ostrzegawcza (czerwony trójkąt) i kontrolka od kierunku jazy w przód.
       
      Zmiana kierunku jazdy po przycisku nic nie daje nadal mrugają kontroli te co opisałem wyżej.
       
      Dodatkowo na wyświetlaczu tym centralnym pokazuje się błąd:
       
       
      4.1.10 na przemian z symbolem kontrolki smarowania przekładni.
       
      oraz
       
      5,1,72 na przemian z kontrolką reduktora
       
      Znalazłem pewne objaśnienie tych błedów w instrukcji od fenda 814.
       
      Odpowiednio:
       
      4.1.10 Oznacza cytuję: Zdefektowany zawór neutralny. Przełącznik w pozycję neutralną. nie jest możliwe uruchomienie.
       
      Gdzie szukac tego zawóru? Dodam jeszcze, że ten błąd występuje po uruchomieniu silnika.
       
      5,1,72 Oznacza cytuję:Zdefektowany wodzik. Nie ma możliwości redukowania biegów ( polowe/szosowe)
       
      Błąd ten występuje i na zapłonie i na uruchomionym silniku.
       
      Nie kasowałem jeszcze błędów bo nie wiedziałem jak. W jaki sposób przeprowadzić kasację błędów?
       
      Czy wykonuję się to tak jak gdzies znalazłem w poście instrukcję ( strzałki w góre i w dół i enter i esc)?
       
      Wczoraj znalazłem uszkodzone przewody od jakiegoś czujnika po stronie prawej ciągnika (strona od "pasażera") czujnik z trzema przewodami gdzieś na wysokości sprzęgła, przewody kolorów (brąż, biały, biało-brązowy). Naprawiłem ta wtyczke ale nic to nie dało.
       
      Bardzo proszę o pomoc.
       
      Dziękuję.
    • Przez mariusz_201334
      Mam problem z ciagnikiem FENDT 933 VARIO, blokuje hydraulikę przy pracy i nie wiem co zrobić. Wstawiam zdjęcia jakie błędy mi wyskakują. Czy ktoś potrafi mi pomoc ?
    • Przez Zbyszek123456
      Witam,
      mam problem ze skrzynią biegów w ciągniku John Deere 6920s. Po rozgrzaniu wyskakuje rewers i ciągnik staje. Po włączeniu rewersa ciągnik rusza. Szarpie również sprzęgło. Wyskakują numery błędów 306, 0,60, EPC31;     306, 0,57, EPC31;   306, 051, EPC04. Po usunięciu błędów problem ustaje jednak po wystygnięciu ciągnika problemy się powtarzają.
      Czy mieliście Panowie podobny problem lub wiecie jak go rozwiązać?
      Czekam na podpowiedz.
       
      Pozdrawiam,
      Zbyszek.
       
       
       
    • Przez AchimR
      W załączniku lista kodów błędów do New Holland włączając ciągniki Tier 4
      Fault codes NEW HOLLAND.pdf
    • Przez Vissarq
      czy ktoś miałby jakiś pomysł
      https://www.youtube.com/watch?v=1RMzDL57PoU
       
      odpala, jeździ, ale cały czas wyświetla się to coś
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v