-
Podobna zawartość
-
Przez kermit154
Witam.
Jestem w trakcie naprawy ciągnika fendt favorit 514c turboshift rok 95.
Zaczne może od tego jak dosżło do usterki.
Znajomy wybierał się po nowy rozrzutnik ale zauważył wyciek oleju od hydrauliki ze skrzyni biegów.
Dolał do skrzyni 30L ponieważ nie wie jaki ma stan oleju bo mu wskaźnik nie działa na wyświetlaczu.
Pojechał po rozrzutnik, przyjechał ( w drodze ciągnik zachowywał się normalnie) zaparkował.
Zgasił ciągnik i poszedł na obiad po obiedzie odpala a ciągnik ani do przodu ani do tyłu.
Na pupicie na przemian miga kontrolka ostrzegawcza (czerwony trójkąt) i kontrolka od kierunku jazy w przód.
Zmiana kierunku jazdy po przycisku nic nie daje nadal mrugają kontroli te co opisałem wyżej.
Dodatkowo na wyświetlaczu tym centralnym pokazuje się błąd:
4.1.10 na przemian z symbolem kontrolki smarowania przekładni.
oraz
5,1,72 na przemian z kontrolką reduktora
Znalazłem pewne objaśnienie tych błedów w instrukcji od fenda 814.
Odpowiednio:
4.1.10 Oznacza cytuję: Zdefektowany zawór neutralny. Przełącznik w pozycję neutralną. nie jest możliwe uruchomienie.
Gdzie szukac tego zawóru? Dodam jeszcze, że ten błąd występuje po uruchomieniu silnika.
5,1,72 Oznacza cytuję:Zdefektowany wodzik. Nie ma możliwości redukowania biegów ( polowe/szosowe)
Błąd ten występuje i na zapłonie i na uruchomionym silniku.
Nie kasowałem jeszcze błędów bo nie wiedziałem jak. W jaki sposób przeprowadzić kasację błędów?
Czy wykonuję się to tak jak gdzies znalazłem w poście instrukcję ( strzałki w góre i w dół i enter i esc)?
Wczoraj znalazłem uszkodzone przewody od jakiegoś czujnika po stronie prawej ciągnika (strona od "pasażera") czujnik z trzema przewodami gdzieś na wysokości sprzęgła, przewody kolorów (brąż, biały, biało-brązowy). Naprawiłem ta wtyczke ale nic to nie dało.
Bardzo proszę o pomoc.
Dziękuję.
-
Przez smutasek97
Koledze pewnego razu w Fendtcie 312 (96r.) wyskoczył komunikat awarii czujnika oleju na wyświetlaczu, do tego sygnał dźwiękowy. Po naciśnięciu ok+symbolu trójkąta alarm się wyłącza lecz zostaje błąd numeryczny w liście błędów, a dokładnie numer (0.1.51) Przełożyliśmy czujnik ciśnienia oleju od drugiego fendta, tym razem tak samo wyskakuje komunikat na wyświetlaczu lecz nie ma sygnału dźwiękowego. Czujnik jest raczej dobry bo w drugim fendtcie (308c) wszystko jest ok. Mam parę pytań Czy żeby usunąć błędy z listy trzeba podpinać komputer? Czy jest jakaś kombinacja klawiszy ktura resetuje liste błędów? Czy wymieniać czujnik na nowy, czy sprbować podłączyć od swojego fendta (310 94r.) do tamtego ???
-
Przez Zbyszek123456
Witam,
mam problem ze skrzynią biegów w ciągniku John Deere 6920s. Po rozgrzaniu wyskakuje rewers i ciągnik staje. Po włączeniu rewersa ciągnik rusza. Szarpie również sprzęgło. Wyskakują numery błędów 306, 0,60, EPC31; 306, 0,57, EPC31; 306, 051, EPC04. Po usunięciu błędów problem ustaje jednak po wystygnięciu ciągnika problemy się powtarzają.
Czy mieliście Panowie podobny problem lub wiecie jak go rozwiązać?
Czekam na podpowiedz.
Pozdrawiam,
Zbyszek.
-
Przez Vissarq
czy ktoś miałby jakiś pomysł
https://www.youtube.com/watch?v=1RMzDL57PoU
odpala, jeździ, ale cały czas wyświetla się to coś
-
Przez dodger156
Witam
Mam New Hollanda T6 165 od kilku miesięcy. Jest on z roku 2013.
Dziś po raz pierwszy pojechał w pole do orki.
I dziś powstał problem na polu. Zaczęły wyskakiwać błędy.Są to same symbole bez oznaczeń typwego błędu (np. 80550) Początkowo wydawało mi się , że to tylko wina adblue( sprawdzając po symbolu). Kupując go miałem adblue 100% , do dziś ciągnik spalił zaledwie 2 zbiorniki paliwa. Uzupełniłem abdlue, jednak na wyświetlaczu miałem informację, że jego stan to cały czas 93%.. Około 5 L może wlałem do zbiornika.
Pojawiły mi się następujące błędy. Nie jestem jeszcze za bardzo w temacie. Nie wiem jakie kroki podjąć. Proszę doświadczonych użytkowników o rady.
-