Skocz do zawartości
Zbyszek123456

Wyskakiwanie rewersu w Ciągniku Jonh Deere 6920S

Polecane posty

Witam,

mam problem ze skrzynią biegów w ciągniku John Deere 6920s. Po rozgrzaniu wyskakuje rewers i ciągnik staje. Po włączeniu rewersa ciągnik rusza. Szarpie również sprzęgło. Wyskakują numery błędów 306, 0,60, EPC31;     306, 0,57, EPC31;   306, 051, EPC04. Po usunięciu błędów problem ustaje jednak po wystygnięciu ciągnika problemy się powtarzają.

Czy mieliście Panowie podobny problem lub wiecie jak go rozwiązać?

Czekam na podpowiedz.

 

Pozdrawiam,

Zbyszek.

 

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jezyk_nh    0

Witam. Mam identyczny problem ze swoim JD 6920S. Wyskakuje rewers po rozgrzaniu silnika. Te same błędy +  EPC306.061.31 i EPC306.025.31. Może rozwiązałeś już ten problem i wiesz gdzie szukać. Byłbym wdzięczny za odpowiedź.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

rafal3113    0

U nas na gospodarstwie w jd6920 były podobne błędy było to dwa lata temu objawy te same serwis zrobił 4 podejścia i nic

traktor stał miesiąc u sąsiada był koleś co robi john deere i stwierdził sterownik i trafił wymienił traktor działa do dziś sprzęgło tak płynnie to od nowości nie działało 

W drugim 6820 jest od wczoraj tak samo po 2 3 godzinach pracy zapala się trybik i wyskakuje rewers do tego od miesiąca zaczął szarpać na sprzęgle i to mocno

Czekam na mechanika kazał przełożyć sterowniki lecz to samo jest problem z instalacją podobno będzie w czwartek to napiszę jaka diagnoza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jezyk_nh    0

Witam. Problem w końcu rozwiązany. Sprawdzony został rewers, czujniki temperatury oraz wszystkie czujniki ciśnienia skrzyni, przekaźniki i bezpieczniki. Uszkodzony był czujnik prędkości przez który to rewers wyskakiwał. Do sprawdzenia (wysyłkowo) oddałem NIESTETY również sterownik skrzyni biegów do firmy "http://studiomaszyn.pl/". Kontakt z nimi po wysłaniu sterownika był beznadziejny i nikt mi nie potrafił powiedzieć czy coś jest z nim nie tak. W końcu otrzymałem odpowiedź że "coś" zostało przy nim zrobione bo "coś" było nie tak, a sterownik już mi odesłali żebym sprawdził czy się coś zmieniło. No i faktycznie zmieniło się. Po zamontowaniu wszystko zaczęło szaleć w ciągniku (pikały przekaźniki, zniknęły z wyświetlacza półbiegi itp.) Zniszczyli sterownik na tyle, że nie dało się już z niego nawet danych zgrać. Koszt nowego 2500 zł +programowanie i dojazd 500 zł. Dlatego też odradzam jakąkolwiek współpracę z tą firmą. Jak już mówiłem problemem okazał się tylko czujnik prędkości. Cena 240 zł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez borsuk1891
      Witam wszystkich.Potrzebuję docisk sprzęgła i tarczę sprzęgła do Case 923. Niestety nigdzie nie mogę znaleźć . Może ktoś pomoże. Z góry dziękuję.
       
    • Przez Or6i
      Witam mam problem, prawdopodobnie urwała mi się linki skrzyni biegów. Wie ktoś może jak ja wymienić w Same Antares 130 chodzi o to czy duzo z tym roboty i czy da radę bez zdejmowania kabiny?
    • Przez Toff
      Hej  zwykle sezon w pełni no i coś nazwali. Wsiadam rano do mojego Massey feguson 6255 przekrecam kluczyk pali i bach nagle obrotomierz odpadł no strzałki od rewersu przestały swiecic myślę bezpiecznik ale co przerzuca rewers a tu ciągnik ani drganie.biegi wchodzą ciągnik też działa normalnie i część zegara kontrolki paliwo itp działa. 
      Pomóżcie czy ktoś miał coś podobnego w swojej maszynie czy da się to naprawić od ręki czy dzwonić po serwis? Dodam przeglądałem bezpieczniki i nic nie znalazlem
    • Przez Mares
      Witam. Chciałbym kupić sprzęgło przeciążeniowe do rębaka. Producent podaje, że zalecana moc ciągnika powinna wynosić 35kM i sprzęgło przeciążeniowe powinno mieć wartość 1000Nm. Na forum znalazłem temat w jaki sposób można wyliczyć wartość w Nm wałka wom w ciągniku. I w moim przypadku wychodzi tak:
      W ciągniku maksymalny moment obrotowy silnika wynosi 160Nm przy 1500obr/min.
      I teraz 1500:540=2,77
      160x2,77=443Nm Tyle wynosi u mnie w ciągniku moment obrotowy wałka WOM.
      Czyli, żeby nie uszkodzić czegoś w ciągniku powinienem zastosować sprzęgło wom o wartości mniejszej niż 443Nm ? Bo jak wstawię sprzęgło 1000Nm to ciągnik po prostu zdechnie, ponieważ nie będzie miał takiej siły, żeby zadziałało sprzęgło ? 
      Mam zamiar kupić sprzęgło przeciążeniowe cierne, myślę, że to by był najlepszy wybór. Czekam na odpowiedź kogoś kto się w tym orientuje.
      A obliczenia wziąłem z tego tematu:
       
    • Przez robertrolnik27
      Witam, rok temu wymieniałem sprzęgło w zetorze forterra 11441 teraz czuje że się ślizga jaka może byc tego przyczyna? Nie ma tam żadnej regulacji? 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.