Zbyszek123456

Wyskakiwanie rewersu w Ciągniku Jonh Deere 6920S

Polecane posty

Witam,

mam problem ze skrzynią biegów w ciągniku John Deere 6920s. Po rozgrzaniu wyskakuje rewers i ciągnik staje. Po włączeniu rewersa ciągnik rusza. Szarpie również sprzęgło. Wyskakują numery błędów 306, 0,60, EPC31;     306, 0,57, EPC31;   306, 051, EPC04. Po usunięciu błędów problem ustaje jednak po wystygnięciu ciągnika problemy się powtarzają.

Czy mieliście Panowie podobny problem lub wiecie jak go rozwiązać?

Czekam na podpowiedz.

 

Pozdrawiam,

Zbyszek.

 

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jezyk_nh    0

Witam. Mam identyczny problem ze swoim JD 6920S. Wyskakuje rewers po rozgrzaniu silnika. Te same błędy +  EPC306.061.31 i EPC306.025.31. Może rozwiązałeś już ten problem i wiesz gdzie szukać. Byłbym wdzięczny za odpowiedź.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

rafal3113    0

U nas na gospodarstwie w jd6920 były podobne błędy było to dwa lata temu objawy te same serwis zrobił 4 podejścia i nic

traktor stał miesiąc u sąsiada był koleś co robi john deere i stwierdził sterownik i trafił wymienił traktor działa do dziś sprzęgło tak płynnie to od nowości nie działało 

W drugim 6820 jest od wczoraj tak samo po 2 3 godzinach pracy zapala się trybik i wyskakuje rewers do tego od miesiąca zaczął szarpać na sprzęgle i to mocno

Czekam na mechanika kazał przełożyć sterowniki lecz to samo jest problem z instalacją podobno będzie w czwartek to napiszę jaka diagnoza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jezyk_nh    0

Witam. Problem w końcu rozwiązany. Sprawdzony został rewers, czujniki temperatury oraz wszystkie czujniki ciśnienia skrzyni, przekaźniki i bezpieczniki. Uszkodzony był czujnik prędkości przez który to rewers wyskakiwał. Do sprawdzenia (wysyłkowo) oddałem NIESTETY również sterownik skrzyni biegów do firmy "http://studiomaszyn.pl/". Kontakt z nimi po wysłaniu sterownika był beznadziejny i nikt mi nie potrafił powiedzieć czy coś jest z nim nie tak. W końcu otrzymałem odpowiedź że "coś" zostało przy nim zrobione bo "coś" było nie tak, a sterownik już mi odesłali żebym sprawdził czy się coś zmieniło. No i faktycznie zmieniło się. Po zamontowaniu wszystko zaczęło szaleć w ciągniku (pikały przekaźniki, zniknęły z wyświetlacza półbiegi itp.) Zniszczyli sterownik na tyle, że nie dało się już z niego nawet danych zgrać. Koszt nowego 2500 zł +programowanie i dojazd 500 zł. Dlatego też odradzam jakąkolwiek współpracę z tą firmą. Jak już mówiłem problemem okazał się tylko czujnik prędkości. Cena 240 zł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.
Uwaga: Twój wpis będzie wymagał zatwierdzenia moderatora, zanim będzie widoczny.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez NorbertKolk
      Witam posiadam Renault 180.94 skrzynia multishift .
      Ciągnik ogólnie super skrzynia sama w sobie również ciekawa . Mam mały problem który wynika z faktu iż nie mogę w internecie znaleźć informacji serwisowych to tej skrzyni ani odnaleźć rzetelnych osób które posiadają jakąkolwiek wiedzę techniczną dotyczącą jej sterowania zależności itd .
      Mianowicie Ciągnik po wrzuceniu rewersu dosyć często próbuje ruszyć z ostatniego biegu tj 9 . Jest to problematyczne jadąc po w ruchu miejskim bo niestety traktor trzeba zatrzymać i ruszać rewersem kilkukrotnie aż zaskoczy na bieg pierwszy . Można kombinować również z zakresem itd  a to kłopotliwe.
      Jakie ta skrzynia ma zależności tj np jak ustawią się biegi po wciśnięciu sprzęgła  a jak powinny się ustawić po wyłączeniu  skrzyni rewersem i ponownym włączeniu jazdy . Cw przypadku gdy jedziemy z dużym obciążeniem i musimy skorzystać z ruszenia z zakresu pośredniego Żółw  (Ślimak żółw zając ) bo mój ciągnik się rozłącza i trzeba stanąć przerzucić na zakres szybki i ponownie ruszać nie mogę zrobić płynnego przejścia pomiędzy zakresami .?
      Jak to powinienem obsługiwać bo być może to ja popełniam błąd . Kto ma do tej skrzyni kody błędów bo są lampki które migają lecz nie mogę znaleźć żadnych informacji w internecie co one oznaczają . Pozdrawiam i z góry dziękują za pomoc .
      Potrzebuje informacji jak kalibrować tą skrzynię ? w jakich innych ciągnikach ona występowała konkretnie bo informacje na forach są ogólnikowe a być może z tych danych wyciągnę potrzebne informacje lub znajdę kogoś kto ma jakieś pojęcie . 
    • Przez karol210589
      Witam. Zetor Proxima 8441
      Mam problem ze sprzęgłem. Czasami jest dobrze czasami nawet biegu nie idzie włączyć. Co moze być konkretna przyczyną? Bo ze jest to sprzęgło to się domyślam ale co dalej 
    • Przez katopo
      W moim cx 95 mam problem z opóźnionym działaniem rewersu po zmianie kierunku jazdy do tyłu. Do przodu reaguje od razu w ciągu niecałej sekundy a przede zmianie do tyłu trzeba czekać do pięciu sekund. Poza tym nic innego niepokojącego się nie dzieje. Dodam że cewka elektrozaworu od wstecznego była sprawdzona i jest ok 
    • Przez gadget
      Witam
      Zdecydowałem się na założenie nowego tematu bo  problem jest raczej niestandardowy a biorąc pod wzgląd że mamy w Pl sporo ciągników w wersji angielskiej to być może ktoś zetknął się już z tym problemem
      Otóż jest problem ze sprzęgłem w mf 235, jest to wersja angielska.
      Kupiłem nowe tarcze produkcji Ursusa i problem jest taki że po złożeniu i ,,zjechaniu'' silnika nie ma sprzęgła ( dźwignia sprzęgła wpada w podłogę) tak jak by tarcze były za grube?? podczas skręcania obudowy sprzęgła z kołem zamachowym widać jak pieski w pewnym momencie się cofają pod wpływem działającej na nie siły, w przezierniku pod obudową  sprzęgła widać że łożysko oporowe ma sporą drogę do pokonania żeby mieć kontakt z pieskami a prawidłowo odległość powinna być nieznaczna
      Po włożeniu starej tarczy jest nieźle ale nie tak jak trzeba, od kiedy go mam sprzęgło nie było rewelacyjne( jest zdecydowanie cieńsza  czyt. wyeksploatowana). Jest możliwe że tarcze w wersji angielskiej były węższe albo inne było koło zamachowe lub docisk i ktoś wymieniał jeden z powyższych elementów i teraz to się po prostu nie zgrywa?? zupełnie zaskoczyła mnie ta sytuacja i nie wiem co z tym zrobić, dodam tylko że jeśli skręcę  sprzęgło z kołem zamachowym tak że zostaje jakieś 2 mm luzu ( nie skręcam na maxa) to dźwignia sprzęgła jest twarda i wszystko ładnie się wysprzęgla. Wygląda na to że jeśli obie tarcze były by cieńsze lub pomiędzy obudową sprzęgła a kołem zamachowym były by jakieś podkładki ok 2-3 mm to wszystko by hulało tylko że raczej na pewno ich tam nie było
    • Przez Bobcat753
      Witam. Kupiłem bobcata 753 po sprawdzeniu błędów wyskakują takie kody:
      09-09
      16-07
      08-21
      05-22
      Jeden z nich oznacza wysoka temperaturę w układzie chłodzenia silnika. Bezpośrednio po odpaleniu maszyny świeci się też i kontrolka od temperatury. Zegar wskaźnika temperatury nie działa jak również wskaźnik paliwa. Płyn w chłodnicy jest ale trochę mętny i zabarwiony na żółto. Bezpieczniki też sprawdziłem. Macie jakieś pomysły? Z góry dziękuję
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.