Skocz do zawartości
DanielStefaniuk

zetor 8111 i pług 4x35

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Pług
daron64    255

Pewnie takim jakim da radę jechac :) zależy jaki pług i jak na tych glebach będzie sobie ciągnik z nim radził.
Na I/3 będziesz miał koło 5km/h, na I/4 koło 8.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sean    913

Dokładnie tak jak piszesz, zależy głównie od pługa, niektóre lekko nie idą,   II1  jest szybsza od 3 polowej a wolniejsza od 4-ki i będzie najodpowiedniejsza. 

Edytowano przez Sean

Czasami człowiek sądzi że ujrzał już dno ludzkiej głupoty,     :) 

ale spotyka kogoś, dzięki komu dowiaduje się,

że ta studnia jednak nie ma dna.      ;) 

 

                                                                          STEPHEN KING

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

daron64    255

U mnie miałem jakieś wrażenie, że na II/1 miał jakoś ciężko. Większość orałem na I/3. Na I/4 szedł bez problemu niby, ale czarny dym jak z lokomotywy. Pług 3x16 ale ciężka gleba.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sean    913

Tylko wrażenie że na II1 miał ciężej niż na 4-ce, jeżeli dymił na 4, to sam widzisz gdzie miał ciężej.      :)


Czasami człowiek sądzi że ujrzał już dno ludzkiej głupoty,     :) 

ale spotyka kogoś, dzięki komu dowiaduje się,

że ta studnia jednak nie ma dna.      ;) 

 

                                                                          STEPHEN KING

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sean    913

Żółw jest to wzmacniacz momentu a nie pół bieg i jeżeli nie chcesz rozpoławiać ciągnika to zapomnij że on tam w ogóle jest, używa się tego gdy chwilowo  potrzeba zwiększyć moc a nie dla zabawy. 


Czasami człowiek sądzi że ujrzał już dno ludzkiej głupoty,     :) 

ale spotyka kogoś, dzięki komu dowiaduje się,

że ta studnia jednak nie ma dna.      ;) 

 

                                                                          STEPHEN KING

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bajki opowiadasz.


sprzedam

 opony 420/70r24    www.olx.pl/oferta/opony-420-70r24-zam-14-9-r24-480-65r24-CID757-IDtMf7z.html

Opryskiwacz Pilmet 2000 

www.olx.pl/oferta/pilmet-2018-2000l-opryskiwacz-nie-hardi-ray-berthoud-krukowiak-CID757-IDuVhk9.html

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sean    913

Bajki opowiadasz.

Taaa mądry się znalazł  fabrykę chce poprawiać,     :lol: jeżeli instrukcja obsługi mówi co to jest i do czego służy i żeby się tym nie bawić, to ty to nazywasz bajkami? dlaczego większość tych ciągników ma wspomnienie tylko po żółwiu?


Czasami człowiek sądzi że ujrzał już dno ludzkiej głupoty,     :) 

ale spotyka kogoś, dzięki komu dowiaduje się,

że ta studnia jednak nie ma dna.      ;) 

 

                                                                          STEPHEN KING

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dlatego bo  od 10 lat śmigam 80% czasu pracy na zółwiu (orka, gruber, siew)  i nic się nie dzieje.


sprzedam

 opony 420/70r24    www.olx.pl/oferta/opony-420-70r24-zam-14-9-r24-480-65r24-CID757-IDtMf7z.html

Opryskiwacz Pilmet 2000 

www.olx.pl/oferta/pilmet-2018-2000l-opryskiwacz-nie-hardi-ray-berthoud-krukowiak-CID757-IDuVhk9.html

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sean    913

A ja znam takich  co to nawet dnia nie pośmigali i żółwia mają,   :P    ale  w akwarium.     :lol:  I to nie jeden. Z drugiej strony po co to robisz, co biegów ci brakuje, czy zmieniać ci się nie chce? jeżeli II2 za szybko to się jeździ  4 POLOWĄ  i jest to samo.


Czasami człowiek sądzi że ujrzał już dno ludzkiej głupoty,     :) 

ale spotyka kogoś, dzięki komu dowiaduje się,

że ta studnia jednak nie ma dna.      ;) 

 

                                                                          STEPHEN KING

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Brakuje a  4 polowej nie ma bo skrzynia 3 biegowa. 


sprzedam

 opony 420/70r24    www.olx.pl/oferta/opony-420-70r24-zam-14-9-r24-480-65r24-CID757-IDtMf7z.html

Opryskiwacz Pilmet 2000 

www.olx.pl/oferta/pilmet-2018-2000l-opryskiwacz-nie-hardi-ray-berthoud-krukowiak-CID757-IDuVhk9.html

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sean    913

 A to to jeszcze mogę zrozumieć W TRÓJKACH skrzyniach,   :)  ale w czwórkach nie widzę żadnego uzasadnienia jazdy na żółwiu kiedy nie potrzeba.    


Czasami człowiek sądzi że ujrzał już dno ludzkiej głupoty,     :) 

ale spotyka kogoś, dzięki komu dowiaduje się,

że ta studnia jednak nie ma dna.      ;) 

 

                                                                          STEPHEN KING

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daron64    255

Mój 8145 miał zolwia zaspawanego jeszcze u poprzedniego właściciela. Osobiście mimo paru sporych górek nie odczułem jego braku, no ale nie mam porównania do jazdy "z". Na I/3 nie ma problemu z pługiem z podjazdem gdziekolwiek.
Poniżej 1200obrotow? A co Ty chcesz tym silnikiem robić z takimi obrotami? Ponizej 1500 obrotów tego silnika w ogóle nie ma. Na pusto można sobie gdzieś jechać, ale nie z podpiętym sprzętem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

to jak stoisz na postoju to trzymasz go na 1200 obrotach ???

 


sean a na postojach to też zajac czy tak jak ludzie mówią ze poniżej 1200 obr żółw na powyżej zajac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daron64    255

Ok, źle zrozumiałem Twój post, sorry.
Jak pisałem - nie mam go i nigdy nie używałem, ale to nie jest tak, że normalnie jest na zającu, a w razie potrzeby bez sprzęgła dajemy żółwia i potem znow, po "zażegnaniu niebezpieczeństwa" na zająca?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sean    913

Przy samym przełączaniu z żółwia na zająca powinny być obroty powyżej 1200, zresztą po włączeniu pompy hydraulicznej też powinny być utrzymywane obr. powyżej 1200     :) ,tylko tym nie ma się co za bardzo przejmować, no nie żeby znowu ledwie pyrkał, takie normalne obroty to nic mu nie będzie.

 

 

 ale to nie jest tak, że normalnie jest na zającu, a w razie potrzeby bez sprzęgła dajemy żółwia i potem znow, po "zażegnaniu niebezpieczeństwa" na zająca? 

Tak ma być używany, głównym niebezpieczeństwem jest niepotrzebne przeciążenia silnika, jednak bez żółwia tak jak pisałeś też idzie temu zapobiegnąć, tylko trzeba chcieć.

Edytowano przez Sean

Czasami człowiek sądzi że ujrzał już dno ludzkiej głupoty,     :) 

ale spotyka kogoś, dzięki komu dowiaduje się,

że ta studnia jednak nie ma dna.      ;) 

 

                                                                          STEPHEN KING

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

to postoje nie postoje wszystko ma być na zającu a żółw w niebezpieczeństwie a jak odpala sie to też na zającu. a jak nie ma odpowiednich obrotów na zającu to nic ci nie brzęczy ci w skrzyni ???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sean    913

Na zającu, instrukcja co prawda mówi o odpalaniu na żółwiu, jednak ja tego nie robię, sprzęgło starter i chodzi, a obroty  przeważnie mniejsze nie mam jak 800 - 900 i nic tam nie brzęczy.  


Czasami człowiek sądzi że ujrzał już dno ludzkiej głupoty,     :) 

ale spotyka kogoś, dzięki komu dowiaduje się,

że ta studnia jednak nie ma dna.      ;) 

 

                                                                          STEPHEN KING

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

na 800 900 nic sie nie dzieje ale  na takich minimalnych 300 400  i dasz zajaca na luzie bez sprzęgła to też nic ??


sory że tak ciebie męcze alle wiesz ma ten ciągnik pierszy sezon i wole sie dopytać nisz coś ma sie stać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sean    913

Chyba nie chcesz powiedzieć że na tak niskich obrotach trzymasz tego Zetora?  


Czasami człowiek sądzi że ujrzał już dno ludzkiej głupoty,     :) 

ale spotyka kogoś, dzięki komu dowiaduje się,

że ta studnia jednak nie ma dna.      ;) 

 

                                                                          STEPHEN KING

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ale chodzi mi na postojach a nie praca na postojach nie dajesz mu gazu do oporu ?? a jak stoisz gdzieś i ciągnik pracuje to też na zającu czy wtedy dajesz mu żółwia

Edytowano przez DanielStefaniuk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez beton188
      Witam wszystkich. Jak w temacie szukam i szukam książki z insukcją napraw do ZETORA 10145 turbo. Znalazłem książkę do URSUSa 1014 ale nie jestem pewny czy to bliźniaczy model. Proszę o pomoc
    • Przez tobek_99
      Witam. Okolo 3 miesiace temu pozostawilem swojego zetora w "hangarze" i odziwo teraz po uruchomieniu go i zalaczeniu napedu na przod nie moge go wylaczyc przyciskiem tylko recznie musze go rozlaczac o: oczywiscie chodzi mi o naped przedni,   Dodam ze mam zalozonego tura. Czy wie ktos jaka moze byc tego przyczyna?
    • Przez pawel6200
      Witam,
      Podczas wciśniętego sprzęgła gdy na biegu włączam rewers do przodu ciągnik robi szarpnięcie do przodu ok kilku cm, (co może być przyczyną, czy miał ktoś podobną sytułacje???)
      Zetor forterra 115 z 2012 roku 1200 motogodzin link do opisu ciągnika...     https://www.agrotesty.pl/zetor-forterra-115-dane-techniczne/
    • Przez Miotrek
      Witam. Posiada może ktoś na sprzedanie zetora 12245 w dobrym stanie ? jak coś priv bądź komentarze
    • Przez Katana90
      Mam problem z włączeniem biegów zetor 9540, po włączeniu biegów polowych jedzie powoli, nie reaguje na sprzęgło (nie rozłącza) tarczę wymieniłem na nową, uszczelki i tarcze żółwia i szosowe a ciągnik wogóle nie reaguje na sprzęgło główne, brak możliwości włączenia biegów szosowych. 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.