Polecane posty

Janekwegry    0

Witajcie ponownie

Mam kolejny problem czy to normalne ze w moim Bealrusie 920.3 mam tylko 1900obr/min?? Zaraz po zakupie tzn 10 lat temu miał 2200obr/min

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
toof    10

Witam

Poproś kogoś oczywiście przy zgaszonym silniku żeby nacisnął pedał gazu do oporu a sam sprawdź czy to ramie przy pompie pociągane przez cięgna odchyla się na maksymalnie, jak nie to musisz albo wyregulować cięgna (najprawdopodobniej skrócić), albo wkręcić śrubkę pod pedałem gazu. Zobacz jeszcze, czy ręczny nie ogranicza Ci w jakiś sposób pedału gazu. To oczywiście najprostsze co mogę doradzić, następne rzeczy to sprawdzenie pompy, układu wtrysków, filtra paliwa, odstojnika, filtra powietrza no i jeszcze jakość samego paliwa.

Pozdrawiam 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    811

Cięgna od gazu pokręciło, luzy zrobiły resztę, zobacz czy pod pedałem nie ma syfu. Ustaw to i będzie znów 2200.

Edytowano przez seweryn20

BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

LTZ55a    112

U mnie oś gazu pod kabiną przesunęła się w prawo i miał max 1600. Długo oglądałem ciągnik zanim się zorientowałem. Kopnąłem nogą, przesunęła się w lewo i daje fifu dalej.


Sprzedam części silnika MTZ 50/550 oraz katalog części MTZ50/550.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    112

Myślę, że w tym sezonie MTZ przekroczył limit napraw. Śrubokręt, młotek i buty z metalowym czubem.


Sprzedam części silnika MTZ 50/550 oraz katalog części MTZ50/550.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    811

To nie jest rok ruskiego he he. Mój mi tysiaka zjadł w tym roku.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    112

Mój pochłonął ok.100 złotych i kupę roboty, ale już dostał opie**ol i ma tak więcej nie robić.


Sprzedam części silnika MTZ 50/550 oraz katalog części MTZ50/550.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez grzegorz1988
      Witam.mam problem a wlasciwie pytanieczy  ktos z Was orientuje sie czy w belarusie 952.2 na wale korbowym powinny byc przeciwwagi czy nie?kilku specow pytalem i nikt mi nie potrafil konkretnie odpowiedziec.ciagnik 2012 rok pompa motorpal.
    • Przez zwc18
      Witam 
      Panowie powiedzcie mi czy można u nas gdzieś dostać jeszcze części do amortyzowanego mostu z T-40 ?? 
      Nabyłem takowy fakt w nie najlepszej kondycji z racji luzów i gdy zabrałem się za rozbiórkę by wymienić tuleje i tu wyskoczyła niespodzianka w postaci braków pod dolnym deklem zwrotnicy  i tu cały pies pogrzebany gdyż o ile tuleje mozna dostać to już tej wkładki do czopu już nie
      Proszę o info 
      Pozdrawiam 
       
    • Przez ceston
      Witam od ostatniego mrozniejszego poranka mój MTZ Belarus hamuje przy skrecaniu. dzieje się to w momencie ruszania. przedni napęd jest narazie wylaczony. znaczy wyjęty Kardana i wałek ataku przedniego napedu z powodu awarii. ale nie sądzę żeby to się zębatki jakieś blokowały. bo jak go próbować dalej jechać gdy hamuje to zaczyna śmierdzieć spalenizną. żeby ruszył to trzeba pojechać kawałek do tyłu i znów do przodu. czyżby hamulec się zacinał?
    • Przez rastafarmer
      Witam wszystkich bardzo serdecznie!
      Jestem nowym użytkownikiem- pomimo tego że przeczytałem regulamin, proszę o troszeczkę wyrozumiałości i uwagi jeśli robię jakieś błędy
      Mianowicie posiadam MTZ-ta 82 z przednim napędem. W najbliższym czasie chciałbym wymienić w nim opony z przodu.
      Fabrycznie mam wstawione 11,2 R20. W związku z powyższym mam do Was pytanie- czy jest możliwość wstawienia opon 12,4 R20? Czy to się wszystko "zgra" bez wymiany tylnych opon?
      Proszę o porady i uwagi.
      Pozdrawiam!
       
      Szymek
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj