Skocz do zawartości

Ursus 3512 wymieniam tarcze sprzęgła i problem pomocy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Wymieniam tarcze sprzęgła obydwie oraz łożyska i uszczelniacz na wale w ursusie 3512 i mam taki problem że jak rozkręciłem docisk to mam 9 szt sprężyn a jest miejsce na 12 szt i  w instrukcji na internecie też pisze ze jest 12 i nie zwróciłem uwagi jak te 9 było rozmieszczone. Proszę o pomoc czy dokupić jeszcze 3 szt czy zostawić 9 i jaki je rozmieścić

Opublikowano

Witam raz jeszcze. Po wymianie sprzęgła jest znacząca poprawa przy załanczaniu wałka Wom ponieważ załancz się bez jakichkolwiek zgrzytów ale mam problem z biegami bo wchodzą ze zgrzytami  a była wymieniana tarcza drugiego stopnia jak i pierwszego i nie wiem w czym tkwi problem. Proszę o jakąś rade. 

Opublikowano

ELO zgodze sie z kolega wyżej winne są zle ustawione łapki  ja pierwszego stopnia ustawiam 3mm w odległości od łożyska a drugiego stopna na 5-8mm od łożyska w zależności od wyrobień. Każda łapka musi być idealne tak samo ustawiona do drugiej i trzeciej bo inaczej będzie przekos i nie będzie rozłańczać skrzyni. Mam nadzieje że pomogłem.

Opublikowano

Czyli rozumiem ze łby śrub na łapkach od pierwszego stopnia te co atakuje łożysko musza być od niego w odległości 2-3 mm? I zauważyłem jeszcze ze podczas wbijania biegu jak stoi na luzie na prostym podłożu to potrafi tak delikatnie ruszyć ciągnikiem jak by nie do końca wyszprzeglał

Opublikowano

podczaz składania silnika ze skrzynia wygieła sie tarcza i trzeba wymienic na nowa

Opublikowano (edytowane)

Nie ma takiej opcji żeby się wygięła ponieważ przed składaniem tarcze były wycentrowane osiowo wałkiem a tak że gładko i bez żadnych oporów się złożył czyli to mogę odrzucić zauważyłem jeszcze ze jak stoi na luzie wcisnę sprzęgło i chce wbić bieg to zgrzytanie i nim delikatnie ruszy a jak dwukrotnie napisane sprzęgło i dopiero bieg to gładko wchodzą biegi

Edytowane przez bartek1190

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Krzys375
      Witam,
      Ursus 4514 96'
       
      Założyłem naprawione wtryski bo wszystkie lały, nowe paski klinowe SPA1357, nowy alternator.
       
      Po odpalaniu ciągnika coś, gdzieś piszczy.
       
      Pasek bardzo mocno poluzowałem ale ciągle piszczy.
       
      Co może być przyczyną? Pompa wody, sprężarka? Czy pompa wtryskowa jeśli jest zużyta może wydawać taki dźwięk - nie wiem . . . wtryski są zregenerowane a mówił mi Pan od naprawy że jeśli pompa słaba może nie mieć siły podać paliwa.
       
      Proszę o pomoc
    • Przez plati
      Witam
       
      Podrzucić ktoś jakis serwis który zajmuje sie generalna naprawa perkinsa włącznie z osiowaniem wału i obrabianiem bloku pod wymiar?
    • Przez masseyf12
      Witam, jak można wybić,wycisnąć tuleje z silnika perkins a4.236? Pękła mi jedna tuleja i chciałbym ją wyciągnąć bez odkręcania silnika. Czy da się ją jakoś wyciągnąć domowym sposobem, czy coś w tym stylu.( w c-360 nie ma problemu bo tuleje są ''mokre''), A w tym silniku są wciskane w kadłub. Czy ktoś sam wyciskał taką tuleje, jeśli tak to proszę o pomysły i propozycję.
    • Przez ClaasDominator
      Witam serdecznie . Chcialem zapytac ile wchodzi oleju do przekładni vario Fendt 818 i jak sie wymienia olej i filtry,czy trzeba kalibrowac skrzynie.Jaki olej stosujecie .Pozdrawiam i dziekuje za cenne podpowiedzi i rady.
    • Przez cezar12
      Witam. Mam duży problem z nh Td 80. Historia jego nie znam  bo wziolem go w rozliczeniu. A problem jest taki jak w tytule czyli leci ciurkiem płyn chłodniczy z dołu głowicy od przodu silnika. Leci oczywiści na zewnatrz. Leci ciurkiem. I mam pytanie co to może być? Czy to brok w głowicy puścił czy co może być?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v