Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Kręci się, kręci. Jest specjalny klucz do tego.
Jest sposób bez kręcenia też dobrze działa. Jak się nic nie ma. Nawet bez odkręcania regulatora da się nastawić prawidłowo.

Opublikowano

No to w koncu do ustawienia pompy potrzebuje specjalnego klucza i procedury krecenia ta pompa, czy wymiarow bloku i pompy?

Poza tym czy jedna zle ustawiona pompa moze spowodowac spadek mocy o 50 koni mechanicznych?

Opublikowano (edytowane)

Może jak skróciłeś wysów listwy. Do prawidłowego ustawienia potrzebne wszystko. Pisałem ci o kluczu 27 więc. Dorobiłeś już coś sobie by mieć do ustawienia?
Zawsze można bez tego. Ale wymiary są potrzebne. Bo co bez tego?

Edytowane przez Laval
Opublikowano

I jak źle pompkę do listwy ustawisz to kaplica. Pompka ma swój ruch i listwa. Jak skręcisz pompkę to skracasz bieg listwy i pozostałe pompki automatycznie dają mniej paliwa. Przy pełnej mocy. Bo przy mniejszej ECU próbuje korygować. Ale zakres skoku ma ograniczony.

Opublikowano

Jak na razie to nic nowego sie nie dowiedzialem. W tym tempie dyskusji to szybciej serwis z niemiec na wrotkach do mnie dojedzie niz nam kolega Laval zdradzi proces ustawiania pompy

:-)

 

kolego no to może zlec komuś kto wie co robić  a nie chcesz zdobywać wiedze za frajer nikt co wie i umie ci nie wytłumaczy ot tak bo z tego żyje

Opublikowano

No to chyba po to jest to forum, żeby się wiedzą wymieniać?? Jeżeli za jakąś informacje trzeba będzie zapłacić to nie widzę problemu...

Póki co mam te kody z tabliczki znamionowej, wygląda to tak:

 

EP     K

377   A

376   A

377   A

380   A

377   A

376   A

 

Z pompki mam następującą informacje : 0414401102;     2111335;    PFM 1P 100 S 2002. Takie same numerki są na tej starej pompie....

Opublikowano (edytowane)

Sposób ci podam. Podaj mi numer z pompki napisany pisakiem. Pomiędzy sprężyną a korpusem.
Wstawić zdjęcie?
I podaj na którym cylindrze jest ta pompka. Pamiętaj cylindry liczymy od koła zamachowego.
Daj też numer starej.

Edytowane przez Laval
Opublikowano (edytowane)

Na pompce jest symbol A 70, na tej starej jest 73, lub 7,3 bo ciezko rozczytac. Pompa jest na 6 cylindrze, zaraz za sprezarka klimatyzacji

 

Po wyregulowaniu pomp wtryskowych według instrukcji kolegi Laval'a ciągnik popracował 3 dni w sieczkarni dwurzędowej i dawał sobie radę więc chyba wszystko jest ok. Dzięki wszystkim za pomoc

Edytowane przez peewee1984

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez asus921
      Witam.
      Co moze byc przyczyna wycia hydrauliki? Swieci sie kontrolka od hydrauliki i wyje. Podnosnik dziala normalnie. Jak deliktnie nacisne na sekcje to wycie ustepuje, jak cofne dzwignie to wyje. Olej dolalem, bo bylo malo, ale podnosnik i wyjscia hydrauliczne dzialaja normalnie tylko na luzie cos wyje jakby sie jakis zawor zacial?
      Ciagnik nie uzywany 2 lata, potrzebny teraz na kilka godzin do podciagania przyczep. Stal i sie zepsul xD.
    • Przez daizor
      Tak jak w temacie kompletna serwisów-ka w języku angielskim.
       
      Instrukcja do pobrania :
      http://www.wrzucaj.com/518069
       
      Proszę o wciśnięcie "głosuj na post do góry"
      W sprawie hasła do archiwum pisać na PW
    • Przez arty
      Jak prawidłowo używać tzw sprzęgło pięciominutowe WOM w ciągniku Deutz/Same/lamborghini?

      Mam z lewej strony dźwignie z pozycjami - Wałek WOM zależny od prędkości jazdy/luz/wałek zależny od obrotów silnika.
      Aby przełączyć dźwignię z luzu na zależne od prędkości jazdy mogę to zrobić przy pracującym silniku - nic nie zgrzyta - aby przełączyć z luzu na zależne od obrotów murze zgasić silnik bo w przeciwnym razie jest zgrzyt.... (sprzegło pieciominutowe cały czas wyłączone). Aby wałek zaczął się obracać muszę jeszcze przekręcić elektryczny przełącznik....  -nie znam sie na tym ale to chyba to sprzęgło pięciominutowe.... - tym też wyłanczam WOM np na nawrotach...
      Gdzieś słyszałem ze  aby nie zużywało się jakieś tam łożysko powinno sie po skończonej pracy z WOM wyłączyć sprzegło pieciominutowe - właczyć luz na dzwigni i następnie sprzegło pieciominutowe znow przelaczyc na pozycję załączone tak jak w trakcie pracy WOM. Nie wiem czy ta instrukcja dotyczy konkretnej marki czy w ciagnikach SDF też powinno sie tak robić???
    • Przez tomek3105
      witam mam problem z ciagnikiem lamborghini premium 1060 
      mianowicie problem polega na tym że ciezko wrzucic bieg roboczy szybkie wolne każdą serię jak przerzucę na jadę do przodu to jest troszkę ciszej tak samo do tyłu na luzie na rozłączonej skrzyni jest najciszej jest to wersja bez połbiegów
      pompa hydrauliczna nowa
      nie wiem już czego się złapać
      kalibracja zrobiona 
      tarczki sprzęglowe zrobione 
      brak błędów na komputerze
      jest taki objaw e stuka po lewej stronie skrzyni przy silniku na wysokości jak kończy się kosz sprzęgłowy ale w samym koszu nie  było nic uszkodzone poszły nowe uszczelniacze  nie wiem co jest 
      już dużo kasy włożone i nie wiadomo o co chodzi 
      proszę o pomoc 
    • Przez radek8817
      Witam posiadam deutz agrotron mk3 135 swieci mo się kontrolka emc ładnie zapala wszystko niby działa ma moc tempomat dziala od czego ona może byc. Kolejna kontrolka  to zolw cały czas swieci zokw Skrzynia 6biegow 4 polbiegi ciagnik jezdzi normalnie szybko jak ja wyłączyć?. Kolejna sprawa pokazuje mi włączony Przedni wom i obroty przedniego womu ciagnik nie posiada przedniego womu nawet włącznika do niego ktoś cos moze podpowie o co tu chodzi 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v