Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jak spełnia Twoje wymagania estetyczno-techniczne to go bierz :P poza tym w papierach pewnie ma Ursus C-3110, silnik ma ten sam co np. w MF 3080 albo 699, reszta pewnie bazuje na doładowanej czwórce.

Opublikowano

Dostęp do części masz taki jak do zwykłego Ursusa/Zetora, a silnik jest Perkinsa i zestawów naprawczych do niego nie brakuje na rynku, do wyboru do koloru. Nie wiem tylko jak wygląda sprawa ze sprzęgłem... :P

Opublikowano

29000 zł za niego to spora suma a to jest ciągnik z lat 1972 - 75. A nie wystarczyło by kupic 385 zaoszczędził byś około pół pieniędzy. Zobacz na allegro filtry paliwa czy oleju do 3110 to są w cenie 35 - 50 zł czyli też drogowato. Albo za te pieniądze miał byś 914 lub 1014 czyli troche młodsze bo od 1985r.

Opublikowano

To było inaczej. Jeździliśmy z tatą po komisach bo szukaliśmy MTZa kupić ale nie było nigdzie. No i zajechaliśmy do tego komisu i nam się spodobał ten niby 8045. Mam T-25A i Zetora Forterre 9641, potrzebuje ciągnika np do rozrzutnika obornika bo T25 za słaby trochę jest. Mam jeszcze na oku Zetorki 7245 albo 7745 tylko że jeszcze nie przyszły z za granicy. Także no nie wiem. A tu macie link do tego filmu tylko nie wiem czemy ale sie przycina http://www.youtube.com/watch?v=yoU_93Bf2uA

Opublikowano

krystek1992 ten link co podałeś to jest to komis w S... byłem tam ciągniki są za zagranicy ściągnięte są już na polskich blachach przerejestrowane mają oc i przegląd na 2 lata. Niestety są malowane i nie mają wszystkich obciążników i patrz na komplety zaczepów, nie mają też łącznika (chyba to nazywa się śruba rzymska do TUZ)

Opublikowano

Ale cicho... Nie dostane za to bana? Żeby nikt o nic mnie nie oskarzył i filmik zostanie usuniety. Czyli można go brać za taką cenę? I pochodzi trochę? Bo lipa że wszystko jest farbą zamalowane, nic nie widać.

Opublikowano

Nikt przez internet nie zgadnie czy ciągnik pochodzi czy nie, sam to musisz ocenic przy oględzinach. Odpalił ładnie od strzała, nie kopci, mruczy równiutko :P

 

Niech spuści na komplet opon i obciążniki. Za te pieniądze nie kupisz dobrego 1014 :)

 

edit:

Spoko, filmik może być.

Opublikowano

Filmik zostanie skasowany dzisiaj do godz 23 bo jeszcze problemy dędą. A pozatym ciągnik zapalił elegancko za pierwszym razem choć dawno nie był palony, tak jak napisałeś że dymu nie widać, ładna praca. Tylko że jak trochę nim pojeździliśmy i się zagrzał to trochę olej było widać przy wspomaganiu kierownicy i przy deklu od silnika śruby nie ma to też delikatny wyciek był, ale tam to nie szkodzi za bardzo bo nie ma ciśnienia tylko jest rozbryzgiwany. I przy prawej pół osi troche zaczął się pocić. Wszystko sprawne, wzmacniacz działa, hamulce jak brzytwa każde koło hamuje. Nic nie wyje, biegi lekko wchodzą i nie zgrzytają. Ale kierownica trochę ciężko się skręca i wałek się obracał jak bylo nastawione na wyłączonym. Elektryka nowa, światła wszystko super. Na korku od oleju nie ma nagaru i nie ma wydmuchów. Trochę drogo i nie chce nic spuszczać ten handlarz.

Opublikowano

niech wszyscy mowią co chcesz ale za tyle to do czech pojechac i nie koniecznie dawac mniej kasy ale kupic cos godnego

nie to co tu w polsce jest taki syf jaki jest

jak ciagnik kupujesz to jak ktos nie ma nic do ukrycia to nie maluje traktory

jesli pomalowany to odrazu widac ze cos ukrywa

moim zdaniem nie opłaca sie za niego tyle dawac bo raz ze stary a dwa ze nie wieadomo ile motogodzin bo liczniki sa juz kombinowane i zmieniane

takie jest moje zdanie radze ci jechac do czech ale zalezy gdzie mieszkasz bo ja dolnoslaskie to mam blisko

Opublikowano

z serwem to sie nie przejmuj jak oryginalne czeskie czy polskie to nie ma problemu sciagniesz dekielek gorny i dokrecisz nakretke wtedy moze przestac ciec ale nie musi

i jeszcze jedno jak dokrecisz to odrazu powinno przej chodzic bo teraz olej sie zagrzeje i cieknie bo jest zadszy i nie ma dobrego cisnienia bo wycieka

a z tym wałkiem to ruznie morze byc jak chcesz to kupuj ale ja bym sie zastanowił

Opublikowano

Znasz wszystkich sprzedających w Polsce i w Czechach że mówisz że w Polsce bardiej kombinuja? Sorki że robie OT ale czasami jak czytam jakie to w Poslce złodzieje i oszuści to aż wstyd czytać. A obok przedstawieni Czesi czy Niemcy jako ideały z których nikt nic kradnie i nie oszukuje. Wszedzie są czarne owce a nie tylko w naszym kraju. Po lekturze niektórych wypowiedzi można dojść do wniosku że słowo "polski" jest synonimem dla określeń: "oszukańczy", "złodziejski", "badziewny".

Opublikowano

kiedy ja jezdziłem i szukałem traktorów to w polsce nie było uczciwego handlarza

najlepiej było kupowac u rolnika ale trudno było znalesc

nie mowie tu ze polacy sa złodziejami ale bez przesady takie czasem złomy odpicowane chca wcisnąć komuś ze szok

to prawda ja kupowałem traktory 9 lat temu moze cos si od tamtej pory zmienio

chociasz szukam teraz bizona bs-a Z110 i jak pojezdziłem troche to duzo ludzi poznałem i moge powiedziec ze sa chmy i uczciwi

a swoja droga to nie wiesz albo ktos kto to czyta gdzie moge kupic bizona BS Z110 bo nie ma wybory duzego moze do czech pojecha

z gory dzieki za odpowiedz

 

P.S wiem ze nie powinienem tego tu pisac :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Dariusz123456789
      Witam nie mogę uzyskać wysokiego pedału hamulca prawego zetor 72 11 ( nowa pompka,wyrównywacz, przewód cylinderek i szczęki proszę o pomoc
    • Przez ZimowyZolnierz
      mam problem z zetorem 9540 jak w tytule traktor po wciśnięciu pedału sprzęgła hamuje, od czego zacząć poszukiwania? Dodatkowo jak obsługiwać wzmacniacz momentu obrotowego (pierwszy traktor z tego typu bajerami) skrzynia 4 biegowa.
    • Przez toobek
      Witam. Mam taki problem, mianowicie orałem zawsze moim Zetorem 7211 pługiem 3 skibowym Unia Grudziądz. Orałem zawsze na trybie pracy hydrauliki POZYCYJNA i ustawiałem głębokość kołem pługa. Wszystko szło pięknie orka ładnie szła. Niestety mam bardzo zakamienione pola i postanowiłem przetestować pług z jakimś zabezpieczeniem. I tak przetestowałem już 3 pługi. Problem polega na tym że te pługi były cięższe, brały szerzej na skibę i na POZYCYJNEJ i kole podporowym ciągnik nie mógł uciągnąć nawet mój obecny pług Unię TUR 35. Przestawiłem więc tryb pracy hydrauliki na MIESZANA i ciągnik bez problemu ciągnie pług nawet przy głębokiej orce tylko nie mogę ustawić głębokości orki. Raz głębiej raz płyciej. Gdy przednie koła wpadną w dołek to pług potrafi wyskoczyć gdy wjadą na górkę to pług zagłębia się po ramę. Proszę o radę czy da się coś z tym zrobić czy jednak muszę wrócić do starej uni Grudziądz. Myślę nad pługiem obrotowym chociaż 2 skibowym ale boję się że będzie to samo. A pola mam nie regularne zakamienione i teren górzysty. Jest jakaś rada na to z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam!
    • Przez ZimowyZolnierz
      Witam w katalogu części naszego Zetora występują 4 świece żarowe w głowicy, natomiast fizycznie mamy świece płomieniową w kolektorze. Czy to oznacza że głowica jest nieoryginalna czy w starszej wersji z mostem zetorowskim po prostu tak jest? Oraz mam mega problem z rozruchem, w mrozy jak złapie początkowo chodzi na jeden cylinder, pora się szykować do remontu?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v