Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam mam problem z hamulcami nie dawno kupiłem ciagnik i nie bardzo wiem o co chodzi ... kupiłem go to hamował ale pedał hamulca wpadał do spodu i trzeba by lo popuszczac i znowu wciskac zeby stał w miesjcu ale to była wina uszczelniaczy w pompce jedna była porwana ale wymieniłem w obu i juz z tym porblemu nie ma układ odpowietrzony poczawszy od pompki do koł i serwa... problem polega na tym ze jadac czy to droga asfaltowa czy tez nawet na podworku wciskajac lekko pedał hamulca prawe koło odrazu sie blokuje a lewe pomału zwalnia popychacze na pompkach poluzowane do konca na lewe kolo dałem wiecej ale i tak nic to nie zmieniło ... nie wiem czy to serwo ale dochodza tam przewody hydrauliczne i jeden hamulcowy odpowietrzyłem ale nie było tam powietrza podczas wciskania hamulca z tego miejsca dochodzi jakby wycie nie wiem jak to opisac jesli rozłacze hamulce to wyje tylko jesli wcisam prawy hamulec miał ktos podobny problem bo nie wiem juz co robioc z tym dodam ze jesli załacze naped to przod tez hamuje tylko na prawe koło

Edytowane przez macius11157
Opublikowano

Uklad zalany nowym plynem i odpowietrzony 2 krotnie i to samo ale zauważyłem ze jest cos takiego z prawej strony i dochodzi tam jeden przewód od hamulców i pare od hydrauliki olejowych i wlasnie tam wyje cos na górze jest odpowietrznik przednie koła jakos sie od powietrza?

Opublikowano

Właśnie że w przednich kołach są hamulce, podobnie jak w fendzie jest tarcza na wale od napędu, a z prawej strony pod kabina powinien być trójnik na przednie koła, może tam są zapowietrzone.

Opublikowano

Tylko ze u mnie sa bębny i nie ma tarczy z przodu
Tylko ze u mnie sa bębny i nie ma tarczy z przodu ale przy prawym kole jest trojnik i idzie z niego przewod do tego serwA nie wiem czy to na pewno serwo

Opublikowano

To zapewne rozdzielacz do hamulców hydraulicznych przyczepy, bo ten ciągnik nie ma sprężarki. Hamulce masz niezależna na każde koło, dwie pompki hamulcowe i być może jedna z pompek ma zużyte uszczelniacze i to jest przyczyną. Rozepnij pedały hamulca i spróbuj każdy osobno. Zapewne trzeba kupić zestaw naprawczy za 20-30 zł i po problemie.

Opublikowano

To zapewne rozdzielacz do hamulców hydraulicznych przyczepy, bo ten ciągnik nie ma sprężarki. Hamulce masz niezależna na każde koło, dwie pompki hamulcowe i być może jedna z pompek ma zużyte uszczelniacze i to jest przyczyną. Rozepnij pedały hamulca i spróbuj każdy osobno. Zapewne trzeba kupić zestaw naprawczy za 20-30 zł i po problemie.

 

Powiem ci że zestaw za 30 zł to se możesz do 60 kupić do deutz na jedną pompke od 90 do 250 zł w zależności od producenta te tańsze przy pierwszym lepszym płynie się rozpuszczą . do fendta za orginalny zapłaciłem 700 zł na dwa pompki

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez daizor
      Tak jak w temacie kompletna serwisów-ka w języku angielskim.
       
      Instrukcja do pobrania :
      http://www.wrzucaj.com/518069
       
      Proszę o wciśnięcie "głosuj na post do góry"
      W sprawie hasła do archiwum pisać na PW
    • Przez arty
      Jak prawidłowo używać tzw sprzęgło pięciominutowe WOM w ciągniku Deutz/Same/lamborghini?

      Mam z lewej strony dźwignie z pozycjami - Wałek WOM zależny od prędkości jazdy/luz/wałek zależny od obrotów silnika.
      Aby przełączyć dźwignię z luzu na zależne od prędkości jazdy mogę to zrobić przy pracującym silniku - nic nie zgrzyta - aby przełączyć z luzu na zależne od obrotów murze zgasić silnik bo w przeciwnym razie jest zgrzyt.... (sprzegło pieciominutowe cały czas wyłączone). Aby wałek zaczął się obracać muszę jeszcze przekręcić elektryczny przełącznik....  -nie znam sie na tym ale to chyba to sprzęgło pięciominutowe.... - tym też wyłanczam WOM np na nawrotach...
      Gdzieś słyszałem ze  aby nie zużywało się jakieś tam łożysko powinno sie po skończonej pracy z WOM wyłączyć sprzegło pieciominutowe - właczyć luz na dzwigni i następnie sprzegło pieciominutowe znow przelaczyc na pozycję załączone tak jak w trakcie pracy WOM. Nie wiem czy ta instrukcja dotyczy konkretnej marki czy w ciagnikach SDF też powinno sie tak robić???
    • Przez tomek3105
      witam mam problem z ciagnikiem lamborghini premium 1060 
      mianowicie problem polega na tym że ciezko wrzucic bieg roboczy szybkie wolne każdą serię jak przerzucę na jadę do przodu to jest troszkę ciszej tak samo do tyłu na luzie na rozłączonej skrzyni jest najciszej jest to wersja bez połbiegów
      pompa hydrauliczna nowa
      nie wiem już czego się złapać
      kalibracja zrobiona 
      tarczki sprzęglowe zrobione 
      brak błędów na komputerze
      jest taki objaw e stuka po lewej stronie skrzyni przy silniku na wysokości jak kończy się kosz sprzęgłowy ale w samym koszu nie  było nic uszkodzone poszły nowe uszczelniacze  nie wiem co jest 
      już dużo kasy włożone i nie wiadomo o co chodzi 
      proszę o pomoc 
    • Przez radek8817
      Witam posiadam deutz agrotron mk3 135 swieci mo się kontrolka emc ładnie zapala wszystko niby działa ma moc tempomat dziala od czego ona może byc. Kolejna kontrolka  to zolw cały czas swieci zokw Skrzynia 6biegow 4 polbiegi ciagnik jezdzi normalnie szybko jak ja wyłączyć?. Kolejna sprawa pokazuje mi włączony Przedni wom i obroty przedniego womu ciagnik nie posiada przedniego womu nawet włącznika do niego ktoś cos moze podpowie o co tu chodzi 
    • Przez Wojtas3c
      Posiadam Same Silver 100.6 i potrzebuję zrobić hamulec ręczny. Od dołu skrzyni jest okienko z dojściem do hamulca postojowego. Spuściłem olej ze skrzyni i tylnego mostu około 60l i mam wgląd na klocki hamulcowe, które znajdują się na wale, tylko nie mam pojęcia jak je zdemontować ponieważ są już zjechane. Klocki te są przełożone poprzez okrągłe tarcze hamulcowe tzn. zasada jest taka że jeżeli zaciągam ręczny to wtedy zaciskają klocki tarcze hamulcowe na wale skrzyni. Tarcze hamulcowe są frezem osadzone na wale i moje pytanie czy one są osadzone na stałe czy na frezie powinny się przesuwać. Oczywiście wszystko pracuje w oleju.
      Poglądowy schemat https://sklep-agroland.pl/CZESCI-DO-CIAGNIKOW/Sektor-klocek-hamulca-recznego-jednostronny-0.171.5451.2
       
      Proszę o podpowiedź w jaki sposób zdemontować klocki i czy tarcze hamulcowe są przesuwne czy stałe na wałku.
       
      Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v