Skocz do zawartości

Bizon ZO56 problem z czujnikami


Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Witam serdecznie.
 

Zakładam nowy temat ponieważ czytałem o podobnych problemach niestety żaden nie był taki jak u mnie, mianowicie mam problem z wskaznikami temp. wody oraz oleju od ciśnienia i wskaznik paliwa oraz ładowania działają. Bizon ma zegary starego typu wymieniałem czujniki i na nowych temp. od razu wzrasta na 120 stopni. dziwi mnie fakt ,że po zdjęciu kabla z czujnika temp. nadal pokazuje 120 a przy dotknięciu masy spada na 0 ;/ u znajomego jest odwrotnie i tak powinno byc z tego co czytam ( po dotknieciu masy 120 stopni) nie wiem gdzie szukać przyczyny. kable sprawdzałem  proszę o pomoc. 

Opublikowano

Zegar starego typu nie będzie działał z czujnikami nowego typu, starych czujników już nie dostaniesz. Jedynie wymiana zegara na nowy typ.

Opublikowano

Dziękuję za odpowiedz. Nurtuje mnie jednak zasada działania - było tak w bizonach starego typu ,że przy zwarciu kabla od czujnika do masy wartość wskaźnika pokazywała 0 ? i kolejne pytanie jeżeli zakupię wielowskaznik nowego typu to czy obecnie działające kontrolki tzn. cisnienia oleju i wskazników paliwa oraz ładowania będą działały bez zarzutów? czy może lepiej dokupić niezalezne wskazniki na kapilary do wody i oleju  ? proszę o radę 

Opublikowano

Wszystko zależy jaką kasą dysponujesz, zegar taki tani nie jest, po za tym trzeba będzie dobrać czujnik oleju, reszta będzie działać, w starym masz ładowanie amperomierz czy woltomierz? 

Opublikowano

no własnie kasa.... patrzyłem to chyba  około 280 zł zapłacę za wskaznik oleju i wody na kapilarach tutaj dochodzi mi zegar cały plus czujniki takze taniej będzie chyba te 2 osobne tylko teraz co z działaniem i awaryjnością bo przy kapilarze gdy przestanie działać to chyba wszystko do wymiany czy sie mylę?  kurde tym pytaniem mnie zawstydziłeś bo nie mam pojęcia.... mam + 30 i - 30 na wskazniku... i nie mam pojęcia czy Volt  czy ampery :P nie interesowalem sie tym nigdy 

 

Opublikowano

i takimi właśnie chyba wskaźnikami się zainteresuje bo w sprawach elektroniki jestem zielony i mnie to przeraża a i koszt myślę ,że bedzie mniejszy niz wskaznik plus czujniki a miejsce się znajdzie. Tak czy inaczej dziekuję za pomoc bo juz mnie głowa bolała :) życzę udanych bezawaryjnych żniw :)

Opublikowano

Musiałbyś doliczyć jeszcze koszt czujnika ciśnienia oleju do nowego zegara też     :)

Dziękuję i również życzę bezawaryjności i przede wszystkim pogody     :) no i pogody ducha.    :P  Pozdrawiam

Opublikowano

Witam.Czy ktoś mógłby powiedzieć jak ma być podpięty czujnik obtorów bębna? ponieważ mam jeden kabel  zapięty na czujniku a jest też miejsce na drugi kabel tylko nie wiem gdzie szukać tego kabla

Opublikowano

Problem ze wskaźnikem ciśnienia oleju.Po włożeniu kluczyka od razu pokazuje 3 atm. i tak trzyma.Co może być przyczyną?Jeżeli czujnik to podobno są dwa rodzaje.

Opublikowano (edytowane)

Czujniki są chyba ze trzy rodzaje, trzeba po numerach starego założyć taki sam, o ile zegar nie był wymieniany, czujnik musi być dopasowany do zegara.  Jeżeli kombajn był świeżo zakupiony, to już poprzedni właściciel mógł pomieszać, świadomie, bo wtenczas ciśnienie stale na 6 at. nowy klient zazwyczaj jest w siódmym niebie że taką"okazję" trafił   :P bądź nie miał zielonego pojęcia i wziął co mu w sklepie dali.

Edytowane przez Sean
Opublikowano (edytowane)

Są dwa rodzaje czujników z koncówką 003 i 013.Stary ma koncówkę 003 ale nie ma pewności że taki był. Który dopasować do zegara? Zegar jest nowego typu z woltomierzem.

Edytowane przez caros2

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez k1rum
      Witam chciałem dzisiaj wyjechać w Pole ale bizon nie chce odpalić. Przy wciśnięciu rozrusznika nie kreci kołem zamachowym tylko słychać takie "pstrykanie". Akumulatory naładowane, zaraz jeszcze spróbuję podkręcać kable może w tym jest problem. Nie wiem czy wymieniać cały rozrusznik czy tylko wyrzutke, z góry dziękuję za pomoc 
    • Przez Ukson
      Wał napedu podsiewacza, lewa strona koło blaszane, prawa koło pasowe do wytrzasaczy. 
      Pytanie, jak osadzić łożysko prawe na tym wale? Według katalogu osłona 35mm (wewnatrz),ta plastikowa, dojdzie tylko do rantu gdzie 35mm przechodzi w 40mm - tak jak na zdjeciu. Jak osadze do osłony to łożysko bedzie około 1cm od rantu. Na wale widze, że jest "obtarte" tak jakby oslona chodziła za rantem po 40. Nie przyjrzałem sie wczesniej jak to tam bylo. Po starych osłonach widze, że nie ma tam takiej żeby weszla w obudowe łożyska i jeszcze na wał na tą cześć gdzie jest 40mm.
      Potrzeć po katalogu to osłona do rantu z minilanym luzem, a łożysko wtedy tak, jak obudowa z tą plastikowa obudowa to wypozycjonuje.
      Dodam, że piasta koła blaszanego była na równo z końcem wału, a koło pasowe po drugiej stronie osadzone głebiej tak, że wał wystawał za rant koła 2cm.
      Mam wrażenie jakby wcześniej to było złożone za bardzo w prawo, to znaczy wał przesuniety za bardzo w prawo względem reszty.
       


    • Przez Wopl
      Mam do wymiany sprzęgło na gardzieli. Teraz nie wiem jak najszybciej to rozebrać.
      Szybciej będzie wyjechać całą gardzielą czy odkręcać te kątowniki?
    • Przez bizonio
      dzień dobry jakej firmy  klimatyzacje do bizona z056 polecacie i czy lepsza wodna czy elektryczna ?
    • Przez ARTI2019
      Cześć, post z zapytaniem czy wie ktoś gdzie można dostać częsci do przystawki Rolmako chodzi mi o części do lewej kosy zaznaczone na czerwono na zdjęciu, Lubelskie Podkaprackie a najlepiej przez internet 

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v