Skocz do zawartości
artgosz18

Bizon ZO56 problem z czujnikami

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
artgosz18    0

Witam serdecznie.
 

Zakładam nowy temat ponieważ czytałem o podobnych problemach niestety żaden nie był taki jak u mnie, mianowicie mam problem z wskaznikami temp. wody oraz oleju od ciśnienia i wskaznik paliwa oraz ładowania działają. Bizon ma zegary starego typu wymieniałem czujniki i na nowych temp. od razu wzrasta na 120 stopni. dziwi mnie fakt ,że po zdjęciu kabla z czujnika temp. nadal pokazuje 120 a przy dotknięciu masy spada na 0 ;/ u znajomego jest odwrotnie i tak powinno byc z tego co czytam ( po dotknieciu masy 120 stopni) nie wiem gdzie szukać przyczyny. kable sprawdzałem  proszę o pomoc. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sean    924

Zegar starego typu nie będzie działał z czujnikami nowego typu, starych czujników już nie dostaniesz. Jedynie wymiana zegara na nowy typ.


Czasami człowiek sądzi że ujrzał już dno ludzkiej głupoty,     :) 

ale spotyka kogoś, dzięki komu dowiaduje się,

że ta studnia jednak nie ma dna.      ;) 

 

                                                                          STEPHEN KING

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
artgosz18    0

Dziękuję za odpowiedz. Nurtuje mnie jednak zasada działania - było tak w bizonach starego typu ,że przy zwarciu kabla od czujnika do masy wartość wskaźnika pokazywała 0 ? i kolejne pytanie jeżeli zakupię wielowskaznik nowego typu to czy obecnie działające kontrolki tzn. cisnienia oleju i wskazników paliwa oraz ładowania będą działały bez zarzutów? czy może lepiej dokupić niezalezne wskazniki na kapilary do wody i oleju  ? proszę o radę 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Sean    924

Wszystko zależy jaką kasą dysponujesz, zegar taki tani nie jest, po za tym trzeba będzie dobrać czujnik oleju, reszta będzie działać, w starym masz ładowanie amperomierz czy woltomierz? 


Czasami człowiek sądzi że ujrzał już dno ludzkiej głupoty,     :) 

ale spotyka kogoś, dzięki komu dowiaduje się,

że ta studnia jednak nie ma dna.      ;) 

 

                                                                          STEPHEN KING

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
artgosz18    0

no własnie kasa.... patrzyłem to chyba  około 280 zł zapłacę za wskaznik oleju i wody na kapilarach tutaj dochodzi mi zegar cały plus czujniki takze taniej będzie chyba te 2 osobne tylko teraz co z działaniem i awaryjnością bo przy kapilarze gdy przestanie działać to chyba wszystko do wymiany czy sie mylę?  kurde tym pytaniem mnie zawstydziłeś bo nie mam pojęcia.... mam + 30 i - 30 na wskazniku... i nie mam pojęcia czy Volt  czy ampery :P nie interesowalem sie tym nigdy 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sean    924

To są Ampery, i taki trzeba kupić, nowy też posłuży a w razie awarii wymienisz później sam wskaźnik, tu masz link z Amperami 

https://sklep.mizar.com.pl/wskaznik-zespolony-kompletny-bizon-z-056-z-058-p-7049.html


Czasami człowiek sądzi że ujrzał już dno ludzkiej głupoty,     :) 

ale spotyka kogoś, dzięki komu dowiaduje się,

że ta studnia jednak nie ma dna.      ;) 

 

                                                                          STEPHEN KING

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sean    924

Też byłby, tylko właśnie gwint, ale ten już bardziej by pod pasował chyba. 

https://sprzedajemy.pl/fortschritt-czujnik-temperatury-wody-pszenno-6bea9f-nr32021677


Czasami człowiek sądzi że ujrzał już dno ludzkiej głupoty,     :) 

ale spotyka kogoś, dzięki komu dowiaduje się,

że ta studnia jednak nie ma dna.      ;) 

 

                                                                          STEPHEN KING

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
artgosz18    0

i takimi właśnie chyba wskaźnikami się zainteresuje bo w sprawach elektroniki jestem zielony i mnie to przeraża a i koszt myślę ,że bedzie mniejszy niz wskaznik plus czujniki a miejsce się znajdzie. Tak czy inaczej dziekuję za pomoc bo juz mnie głowa bolała :) życzę udanych bezawaryjnych żniw :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sean    924

Musiałbyś doliczyć jeszcze koszt czujnika ciśnienia oleju do nowego zegara też     :)

Dziękuję i również życzę bezawaryjności i przede wszystkim pogody     :) no i pogody ducha.    :P  Pozdrawiam


Czasami człowiek sądzi że ujrzał już dno ludzkiej głupoty,     :) 

ale spotyka kogoś, dzięki komu dowiaduje się,

że ta studnia jednak nie ma dna.      ;) 

 

                                                                          STEPHEN KING

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karip    12

My mamy w bizonie dorobione osobne zegary takie jak po daliście w linkach od temp. wody i ciśnienia oleju i już chodzą parę lat.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
artgosz18    0

kolego a wytłumacz mi bo te z linków mają gwint wewnetrzy jak to przerobiliscie czy kupiliscie pasujące ??

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez mirasek
      Problem ciągnący sie od kilku lat, w końcu chyba padło totalnie. Dotychczas bibzon słabo podnosił heder, tak 1/2 max 2/3 wysokości bardzo leniwie, reszta jako tako działała. Po wymianie pompy hydr. nieco sie polepszyło, jednak w tym roku na ostatnim poletku klapło wszystko, kompletny impotent.
       
      Po ochłodzeniu zaczęło podnosić motowidło, heder podniesiony za pomocą tura po pewnej chwili znowu całkiem opadał. Zupełnie nie wiem od czego zacząć, podejżewam jakiś zaworek który puszcza ciśnienie, tylko gdzie go szukać?
       
      Jeśli ktoś wie o co chodzi lub miał podobny problem niech poda jakieś wskazówki gdzie zacząć dłubanie.
    • Przez Wojak69
      tak jak w temacie jaka jest wysokość bizona Z056 bez daszku lub z daszkiem?
    • Przez Piotrekxc21
      Witam. Mam problem z lozyskami z prawej strony odrzutnika co roku sie palą. W tym roku w dodatku wyrwalo nam blache od mocowania lozyska... na to mamy pomysl jak to zrobic ale po dokladnym obczyszczeniu walu okazalo sie ze trzpien walu byl spawany... trudno w do uwierzyc bylo ale tak jest i przypuszczamy ze jest bicie na wale i trzeba go wymienic i moje pytanie jak to wymienic i ile czasowo moze z tym zejsc ???
    • Przez maciek56
      Witam Panowie. Mam problem ze swoim Z056, otoz problem polega na tym ze Bizon gubi duzo ziarna. Ziarno nie gubi sie na sitach lecz wylatuje przez sieczkarnie. Napiąłem pas od wytrzasaczy, opucilem fartuch na wytrzasaczach, obroty na mlocarni 1000, klepisko sciagniete do konca a ziarno caly czas wylatuje z wytrzasaczy prosto na sieczkanie . Nie mam juz pomyslow co moze byc tego przyczyna. Doradzcie cos Panowie bo juz skonczyly mi sie pomysly.
    • Przez oOMateQOo
      Witam, czy ma ktos namiary na jakiegoś dobrego mechanika z okolicach Częstochowy, sprawa jest poważna gdyż wczoraj ukręcił mi sie wał odrzutnika słomy, mechanicy do których dzwoniłem mają czas dopiero za 2 tygodnie a to trochę za długo. Może ktos z was ma namiar na speca który by się podjął naprawy?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.