Skocz do zawartości
artgosz18

Bizon ZO56 problem z czujnikami

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Bizon
artgosz18    0

Witam serdecznie.
 

Zakładam nowy temat ponieważ czytałem o podobnych problemach niestety żaden nie był taki jak u mnie, mianowicie mam problem z wskaznikami temp. wody oraz oleju od ciśnienia i wskaznik paliwa oraz ładowania działają. Bizon ma zegary starego typu wymieniałem czujniki i na nowych temp. od razu wzrasta na 120 stopni. dziwi mnie fakt ,że po zdjęciu kabla z czujnika temp. nadal pokazuje 120 a przy dotknięciu masy spada na 0 ;/ u znajomego jest odwrotnie i tak powinno byc z tego co czytam ( po dotknieciu masy 120 stopni) nie wiem gdzie szukać przyczyny. kable sprawdzałem  proszę o pomoc. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sean    296

Zegar starego typu nie będzie działał z czujnikami nowego typu, starych czujników już nie dostaniesz. Jedynie wymiana zegara na nowy typ.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
artgosz18    0

Dziękuję za odpowiedz. Nurtuje mnie jednak zasada działania - było tak w bizonach starego typu ,że przy zwarciu kabla od czujnika do masy wartość wskaźnika pokazywała 0 ? i kolejne pytanie jeżeli zakupię wielowskaznik nowego typu to czy obecnie działające kontrolki tzn. cisnienia oleju i wskazników paliwa oraz ładowania będą działały bez zarzutów? czy może lepiej dokupić niezalezne wskazniki na kapilary do wody i oleju  ? proszę o radę 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Sean    296

Wszystko zależy jaką kasą dysponujesz, zegar taki tani nie jest, po za tym trzeba będzie dobrać czujnik oleju, reszta będzie działać, w starym masz ładowanie amperomierz czy woltomierz? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
artgosz18    0

no własnie kasa.... patrzyłem to chyba  około 280 zł zapłacę za wskaznik oleju i wody na kapilarach tutaj dochodzi mi zegar cały plus czujniki takze taniej będzie chyba te 2 osobne tylko teraz co z działaniem i awaryjnością bo przy kapilarze gdy przestanie działać to chyba wszystko do wymiany czy sie mylę?  kurde tym pytaniem mnie zawstydziłeś bo nie mam pojęcia.... mam + 30 i - 30 na wskazniku... i nie mam pojęcia czy Volt  czy ampery :P nie interesowalem sie tym nigdy 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
artgosz18    0

i takimi właśnie chyba wskaźnikami się zainteresuje bo w sprawach elektroniki jestem zielony i mnie to przeraża a i koszt myślę ,że bedzie mniejszy niz wskaznik plus czujniki a miejsce się znajdzie. Tak czy inaczej dziekuję za pomoc bo juz mnie głowa bolała :) życzę udanych bezawaryjnych żniw :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sean    296

Musiałbyś doliczyć jeszcze koszt czujnika ciśnienia oleju do nowego zegara też     :)

Dziękuję i również życzę bezawaryjności i przede wszystkim pogody     :) no i pogody ducha.    :P  Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karip    11

My mamy w bizonie dorobione osobne zegary takie jak po daliście w linkach od temp. wody i ciśnienia oleju i już chodzą parę lat.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
artgosz18    0

kolego a wytłumacz mi bo te z linków mają gwint wewnetrzy jak to przerobiliscie czy kupiliscie pasujące ??

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez MAŁYROLNIK1
      Potrzeuje szybko instrukcj opsługi
    • Przez ursusikc330m
      Leyland po założeniu nowych końcówek wtryskiwaczy kopci na niebiesko,na tych starych chyba mniej kopcił niż na tych nowych.Zauważyłem jeszcze że z pod kolektora wydechowego lekko wydostaje się coś podobne do oleju
    • Przez ursusikc330m
      Wymieniłem w silniku SW 400 pierścienie na tłokach i panewki korbowodowe i mam pytanie czy nie zaszkodzi to silnikowi bo,dużo osób twierdzi że leylanda trzeba remontować całego a nie na raty i teraz sam nie wiem czy dobrze zrobiłem
    • Przez ursusikc330m
      Potrzebne mi są jakieś rysunki albo jakieś fotki prawego boku bizona a dokładnie chodzi o regulacje obrotów bębna bo przy moim jest widełki zostały wyrzucone a reszta dźwigienek została przyspawana do ramy kombajnu(Przeróbka poprzedniego właściciela).Chcę to przywrócić do oryginału ale nie wiem od czego zacząć.
    • Przez Jacek3p
      Witam koledzy , na pewno już nie jeden z was myślał nad tym jak poprawić napęd w naszych bizonach bo skrzynia jak wiadomo masakra przesiadłem się z forszaj 512 gdzie skrzynia była dużo lepsza i co najważniejsze na zwolnicach ale teraz jest bizon i mowa tutaj o nim
×