artgosz18

Members
  • Ilość treści

    26
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

2 obserwujących

O artgosz18

  • Ranga
    Nowicjusz
  • Urodziny 07/29/1992

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Kalisz

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. kolego a wytłumacz mi bo te z linków mają gwint wewnetrzy jak to przerobiliscie czy kupiliscie pasujące ??
  2. i takimi właśnie chyba wskaźnikami się zainteresuje bo w sprawach elektroniki jestem zielony i mnie to przeraża a i koszt myślę ,że bedzie mniejszy niz wskaznik plus czujniki a miejsce się znajdzie. Tak czy inaczej dziekuję za pomoc bo juz mnie głowa bolała życzę udanych bezawaryjnych żniw
  3. Dziękuję kolego za zainteresowanie, a co sądzisz o założeniu czegoś takiego widziałem, że ludzi chwalą... http://allegro.pl/wskaznik-zegar-temperatury-wody-bizon-i6877133513.html tylko nie wiem czy to bedzie pasowało bo gwintu zewnetrznego nie widac....
  4. no własnie kasa.... patrzyłem to chyba około 280 zł zapłacę za wskaznik oleju i wody na kapilarach tutaj dochodzi mi zegar cały plus czujniki takze taniej będzie chyba te 2 osobne tylko teraz co z działaniem i awaryjnością bo przy kapilarze gdy przestanie działać to chyba wszystko do wymiany czy sie mylę? kurde tym pytaniem mnie zawstydziłeś bo nie mam pojęcia.... mam + 30 i - 30 na wskazniku... i nie mam pojęcia czy Volt czy ampery nie interesowalem sie tym nigdy
  5. Dziękuję za odpowiedz. Nurtuje mnie jednak zasada działania - było tak w bizonach starego typu ,że przy zwarciu kabla od czujnika do masy wartość wskaźnika pokazywała 0 ? i kolejne pytanie jeżeli zakupię wielowskaznik nowego typu to czy obecnie działające kontrolki tzn. cisnienia oleju i wskazników paliwa oraz ładowania będą działały bez zarzutów? czy może lepiej dokupić niezalezne wskazniki na kapilary do wody i oleju ? proszę o radę
  6. Witam serdecznie. Zakładam nowy temat ponieważ czytałem o podobnych problemach niestety żaden nie był taki jak u mnie, mianowicie mam problem z wskaznikami temp. wody oraz oleju od ciśnienia i wskaznik paliwa oraz ładowania działają. Bizon ma zegary starego typu wymieniałem czujniki i na nowych temp. od razu wzrasta na 120 stopni. dziwi mnie fakt ,że po zdjęciu kabla z czujnika temp. nadal pokazuje 120 a przy dotknięciu masy spada na 0 ;/ u znajomego jest odwrotnie i tak powinno byc z tego co czytam ( po dotknieciu masy 120 stopni) nie wiem gdzie szukać przyczyny. kable sprawdzałem proszę o pomoc.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj