Skocz do zawartości

Polecane posty

Witam.Posiadam ciągnik ursus C-360 i przy włączaniu wałka WOM następuje duży zgrzyt.Czy dałoby się go może nie wykluczyć całkiem bo wydaje mi sie to nie możliwe,ale zneutralizowac w pewnym stoponiu?

 

Dziekuje za odpowiedzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    585

Internet, temat na forum lub instrukcja i według tego regulacja sprzęgła pierwszy i drugi stopień na dzień dobry.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Internet, temat na forum lub instrukcja i według tego regulacja sprzęgła pierwszy i drugi stopień na dzień dobry.

A jest Pan lub był posiadaczem C-360? Jak się włączało wałek to były zgrzyty czy nie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

seweryn20    585

Na forum nie ma panów a ja mam na imię Seweryn :)

 

Jeździłem 4011 ponad 20 lat przy dobrze ustawionym i sprawnym, niezużytym sprzęgle wom i pompa wchodzi bezszelestnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel885    380

He he czyli 20 godz od remontu.... Albo jak go zgasisz - patent sąsiada w zetorze 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PRIMO    191

Nie stresujcie chłopaka tylko wytłumaczcie jak laikowi bo nie każdy od razu zakuma o co chodzi :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    489

To pozostaje  zawołac kogos  kumatego  - jak  sam nie  potrafisz  zrozumieć  tego  co pisze  w instrukcji 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Biskupc360
      Witam czy skrzynia z c360 będzie pasowała  do c4011  ?
      Silnik w czterdziestce jest już  od c360 przednia oś wraz z kolumną kierowniczą tak samo , ale jak będzie to wyglądało z dopasowaniem do tylnego mostu ?
    • Przez Tadeusz1212
      Co może być przyczyna zakleszczania sie w C-360 na wsteczym biegu ??? Na innych sie nie zakleszcza ( raz w roku na 2 ). Kilka razy tak sie zakleszczył ze było trzeba cały lewarek rozbierać. Problem z tym zalkeszczaniem na wsteczym jest od nowości, jak tylko wyjechał z fabryki
    • Przez Ursusc385
      Zeby chodziło leciutko wystarczy załozyc przedłouzke do tego co wychodzi od silnika
      i załozyc łancuch jutro przesle zdjecia
    • Przez DawidSakowski
      Panowie będę teraz robił tylny most i skrzynie w c360, jakiej firmy łożyska według was najlepiej się sprawdzają z własnego doświadczenia? 
      Zastanawiam się nad wyborem z skf,fag,kraśnik.
    • Przez emtecc
      Witam
      Dziś zauważyłem że z otworu (patrząc od spodu)przez który widać koło zamachowe zacząl kapać olej przekładniowy. Napewno jest to olej przekładnoowy a nie z silnika!!!
      Drugi stopień sprzęgła jest.
      Ciągnik przez kilka minut był szarpany z przodem pochylonym do dołu. Czy przez to mógł sie wydostać olej po wałku sprzęgłowym??
       
      Wydostały sie naprawdę śladowe ilości oleju.
      Pracowałem nim kilka godzin przy sianie i wiecej wycieku nie było. Teraz patrzyłem ale zadnego wycieku pod nim nie ma.
       
      Edit.
      Muszę jeszcze zapytać ojca czy nie smarował łożyska wyłączajace sprzęgło. Od czasu do czasu lubi wlaś strzykawkę oleju przekładniowego.
×