damian123141

zetor 8111 brak świateł

Polecane posty

Gość   
Gość

Może być np. brak żarówek . :ph34r:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rabit500    12

Jak nie ma nic to najpierw czy jest masa i czy któreś z wtyczek się nie wypiela lub nie urwła się wiazka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz78    1029

Jasnowidza szukasz na forum .szukaj od źródła prądu do odbiornika to nic trudnego a i wiedzę wzbogacisz

Edytowano przez Tomasz78

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
binek    374

witam. brak świateł , kierunkowskazów z prawej strony. Co to może być?

i

 

opisz troszkę dokładniej, gdzie niema tych świateł? na błotniku i z tyłu? czy może na całej prawej stronie łącznie głównym z przodu? Jeżeli na błotniku i z tyłu to zajrzyj do kostki która jest przy lewej nodze w kabinie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Kuźwa , człowieku - weź żaróweczkę 12v , włóż w jakąś oprawkę , dwa kabelki i patrz po kolei . ... No i dodam , że tam gdzie prąd nie dochodzi - to żaróweczka nie zaświeci , a tam gdzie prąd dochodzi - zaświeci .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gosciu506    196

brak masy pociagnij masę kablem i problem się skonczy i tematów tego typu na forum już jest sporo więc po co zakładasz kolejny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Massey26
      Jaka może być przyczyna że nie rozłącza mi pompy w massey ferguson 6180. I dzieje się to dopiero przeważnie jak ciągnik się rozgrzeje. 
      Rozdzielacz ehr po regeneracji. Różne ustawienia czujnika położenia ramion były próbowane. Może ktoś pomoże?
      Ciągnik massey ferguson 6180
    • Przez Decx
      Witam wszystkich. Mam dziwna sytuację. Pacjent Zetor 12011, wszystko działało prawidłowo, a tu nagle podczas pracy w polu na amperomierzu pojawiają mi się chyba zbyt wysoki amperarz. Zwykle na amperomierzu na niskich obrotach wskazówka lekko się wychylała, a na wysokich obrotach wskazówka dochodziła tak do 15A- 20A (amperomierz jest nowy i wyskalowany do 50A). Teraz na wolnych obrotach wskazówka dalej lekko się wychyla, ale gdy tylko dodam gazu, wskazówka amperomierza idzie prawie do 50A i tak się cały czas utrzymuje dopóki nie odpuszczę gazu. Jedyne co zrobiłem to porządnie naciągnąłem pasek. Kilka miesięcy temu wymieniony został regulator napięcia na nowy identyczny.
      Pytanie pozostaje czy grzebać przy tym czy zostawić i jeździć. Czy można jeździć cały dzień w polu z tak wysokim amperarzem? Może na mocno naciągnąłem pasek🤣. 
      Proszę o radę. Pozdrawiam.
    • Przez bartoszsola
      Witam! Zamieszczam oryginalne skany instalacji do Zetorów jak wyżej    Może komuś się przyda  `



    • Gość
      Przez Gość
      witam, jak podłączyć 2 wskaźniki paliwa pod jeden wskaźnik? to rozwiązanie oryginalne. Są tu 2 przekaźniki które odpowiadają za przełączenie wskazania z pierwszego czujnika na drugi. Problem w tym, że ktoś kiedyś pchał rączki w instalacje przez co ciężko jest mi dojść co do czego. Po podłączeniu na którko 1 i 2 oba działają prawidłowo kwestia w tym jak to wpiąć w przekaźniki żeby pracowało tak jak powinno? w załączniki prowizoryczny schemat

    • Przez Przemek1265
      Witam, mam problem z ładowaniem akumulatora w ciągniku John Deere 6400. Ciągnik był u elektryka i postawił diagnozę na regulator napięcia i go wymienił i sprawdzał ładowanie i było, lecz kontrolka od ładowania cały czas się świeci i akumulator nie jest ładowany i na dodatek stopiło mi w skrzynce z bezpiecznikami ,,bezpiecznik" fachowo to się dioda nazywa. Od czego może ona być? Co może być przyczyną? W czym szukać winy? Dodaję również zdjęcie alternatora i schemat skrzynki bezpieczników z zaznaczonym bezpiecznikiem, który został spalony. Wyczytałem również, w alternatorze jest wtyczka W i jedni piszą, że musi być podłączona, a inni że nie. Jak ma być podłączona to w którym miejscu do instalacji ją podłączyć?



×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj