Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Mam problem z pompą zewnętrzną. Na starej miałem 60 bar na zimnym a na rozgrzanym 30 więc żeby np.obrócić pług musiałem nieźle depnąć gazu.Po roku zaczęło coś trzaskać na pompie przy takim podnoszeniu obrotów.Wymieniłem pompę i ciśnienie jest ok 170 bar na wolnych na zimnym,ale trzaski występują już od 40 bar na wyjściu i nawet przy kręceniu kierownicą trzeszczy. Podejrzewam napęd pompy. Z tego co widziałem w katalogu napędzana jest łańcuchem. Spotkał się ktoś może z takim przypadkiem? Model mf4270 1997r mechaniczny,pompa dwu sekcyjna.Pozdrawiam.

Opublikowano

Witam ponownie. Nikt nie wypowie się na ten temat? Nie wierzę ,że nikt tego nie naprawiał. Chodzi o to czy może się łańcuch ślizgać po zębatce. Dodam,że żadnych opiłków na filtrach nie ma. Czy do wymiany tego trzeba rozpołowić ciągnik,czy dojdzie się odkręcając tę przystawkę. Pomoże ktoś???

Opublikowano

Może się ślizgać. Ale nikt nie jest wróżką. MOże na jakimś wałku przenoszącym napęd z silnika frezy puszczają. Jeśli nie masz rewersu eh tylko zwykły to przy sprzęgle masz taką tarczę, która przenosi napęd na wom i pompę. Mogą tam frezy puścić. Ale to hałas będzie z okolicy sprzęgła. Niech ktoś pokręci kiera a ty posłuchaj gdzie trzeszczy. I trzeba tam rozbierać i szukać. Pamiętaj, że taka awaria jeśli jest w skrzyni zanieczyszcza opiłkami olej a co za tym idzie syf trafia do pompy. Jeśli nie masz rewersu eh to masz ylko filtr odśrodkowy oleju dla pompy hydrauliki zewnętrznej. A on może nie radzić sobie z opiłkami.

Opublikowano

Witam. Rewers mam mechaniczny,jeśli chodzi o filtry to jest odśrodkowy i jeszcze dwa do czyszczenia-jeden nad pompą i jeden na spodzie skrzyni. nic na nich nie widać i w oleju też nie. Trzaski słychać raczej w okolicy pompy i najbardziej czuć na rurce wychodzącej z pompy na gniazda.Obstawiam rozciągnięty łańcuch i zjechaną zębatkę. Pytanie jak dojść do wymiany tego-czy trzeba go rozciągnąć? Dzięki.

Opublikowano

Witam, rozwiazaliscie jakoś ten problem? Tylko zastanawia mnie jedno, kolega pisze o pompie zewnętrznej a ona nie może wg instrukcji działać w przypadku działania podnośnika. Ona jest od wspomagania i np podnoszenia przyczep, chyba że się mylę to mnie poprawcie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Cassius
      Witam. Po odpalniu z rury wydechowej wydobywaja sie ogromne ilosci bialego dymu, gdy silnik troche sie nagrzeje to na wolnych obrotach dym znika jednak gdy dodam gazu to znowu bialy dym leci cala rura jak z parowozu. Moze ktos podpowie gdzie szukac przyczyny? Dodam ze płynu chlodniczego nie ubywa i oleju nie bierze. Ciagnik to MF 8270 z silnikiem Valmet 280km. Dodaje link do filmiku z pracy silnika. 
       
    • Przez kostek
      Dzisiaj z wujkiem jedziemy do korbanków po nowy traktor MF 5465 jest jakiś uzytkownik takiego traktoru dodam ze ma skrzynie dyna 4 są jakos mocno awaryjne????
    • Przez włodek
      Witam Państwa
      Chciałbym zasięgnąć od Was opinii na temat wspomnianych w tytule modeli ciągnika Massey ferguson. Nie mam to jakichś konkretnych predyspozycji że musi być to model 6120 albo 6130. Oba te modele będą w pełni wystarczające mocowo dla mnie a o decyzji czy będzie to 6120 czy 6130, zadecyduje stan konkretnego egzemplarza. Czy są na forum użytkownicy któregoś z tych modeli i mogą wypowiedzieć się w kilku słowach na ich temat? O silnik się nie obawiam bo to raczej dobre jednostki jak się o nie odpowiednio dba. Bardziej martwię się skrzynią i mostem. Jak to z Waszej perspektywy wygląda? Na co warto zwrócić szczególną uwagę przy zakupie tego ciągnika? A może któryś z tych modeli będzie mniej awaryjny? Z tego co patrzyłem to 6130 ma 4 półbiegi na każdym biegu a 6120 ma ich 2. Chyba najbezpieczniej jakby ich nie było w ogóle tak jak np w starszych modelach 3050/3060 gdzie były dostępne skrzynie 16/16 w pełni mechaniczne. No niestety w nowszych modelach chyba już takiej opcji nie ma. Czy te półbiegi pod obciążeniem sprawiają dużo kłopotu? Ciągnik nie będzie pracował na wielkim areale. Około 20ha i zastąpi wysłużonego już ursusa 912. Oczywiście MF będzie miał napęd na przód czego w 912 nie mam. Tu bardziej chodzi o poprawę komfortu na stare lata. Czekam zatem na Wasze komentarze i zapraszam do dyskusji. 
    • Przez tomaho
      Witam? warto kupić ten model za około 70 tys. Przebieg na zegarze około 5 tys. Trzyma się kupy. Revers i półbiwg nie szarpie.
    • Przez szymi4512
      Witam, mam problem z MF 5435 ze skrzynią Dynashift, otóż coś trzyma(wyhamowuje) ciągnik. Podczas jazdy gdy wcisnę sprzęgło czy też ustawie rewers w pozycji neutralnej ciągnik zwalnia i czuć, że coś go trzyma po zatrzymaniu się. Nie wiem jak to dokładnie wytłumaczyć, mam nadzieję, że rozumiecie o co chodzi. W czym może być problem?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v