Skocz do zawartości
BELARUSFOREVER

Silnik jumza problem.

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
silnik

WItam .Mam problem z silnikiem do jumza a którym urywaja sie lub nadrywaja kołnierze tulej . Czy ktos wie co tak moze niszczyc tuleje ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dakota    22

Zobacz czy nie masz założonych tłokow od mtz, najlepiej wymień cały komplet od mtz, tuleje i tłoki, wtedy będzie ok, gdyż od jumza tuleje są troszeczkę krótsze i może się tak dziac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zestawy całe mam drugie załozone od mtz d240 bo na pierwszych mi tez urawło 2 tuleje i mysłałem ze to moze wina matariału.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

robert983    22

A jak wyglądają gniazda tulei? Może są wyginięcione bądź straciły formę tubę może być problem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dakota    22

Ja mam oryginalne tuleje od jumza, zmierze ci wysokość kołnierza, może w tym być problem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert983

Z gniazdami tulej to nie wygląda by cos bylo nie tak.

 

dakota

Jakbyś mogł .

Chociaz jezeli to problem tulej to juz innych nie znajde bo w sklepach sa tylko 2 marki i juz je wypróbowałem a kupuje w czarnej białostockiej.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dakota    22

Wysokość kołnierza to 9, 2 mm wysokość tulei to245mm
Szerokość kołnierza to 132,8mm
Jakbyś chciał, to mam dwie lekko używane tuleje, w nie złym stanie, tylko oryginalne od jumza, musisz się dowiedzieć czy dostaniesz tłoki oryginalne że zgarniaczami u góry tłoka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zmierzyłem swoje tuleje i są takie same jak twoje.Czy u ciebie tez jest rowek pod pierscieniem tulei z zewnetrznej strony ? bo u mnie w tym rowku peka 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dakota    22

Też są, to jak już założysz tuleje i tłoki to niech ktoś kręci na sucho korba a ty wejdź pod spód i zobacz czy czasem te pierścienie zgarniajace, te na samym dole lekko nie wychodzą, jak wychodzą to będzie od tego, bo ja miałem właśnie taki sam problem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    110

Ale to tłok wtedy pęknie, nie tuleja, Tuleje pękają od zacinającego się termostatu, od krzywej płaszczyzny gniazda tulei, niewyczyszczenia gniazd, nabijania młotkiem zamiast wciągania śrubą w blok. Tuleje krótsze mają nowsze Belarus. http://truckfocus.pl/technika/3164/krytyczny-moment-podczas-zakladania-tulei-cylindrowej
Polecam przeczytać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dakota    22

To mój był ten nowszy co piszesz, to chyba się nie znasz!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×