Skocz do zawartości
roolniksam

problem hamulce john deere 3050

Polecane posty

roolniksam    0

Witam

 

jestem posiadaczem ok niedawna john deere 3050 z 1990 r.

problem jest z hamulcami cały czas delikatnie hamują odczuwalne jest to po wciśnięciu sprzegła ,ciągnik zwalnia i czuć że coś go delikatnie cos trzyma .

czy jest jakaś regulacja tych hamulców lub w jaki sposób się je odpowietrza 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Trewq    5

Hejka

 

Może Ci ręczny trzyma lub jest za bardzo podciągnięty

lub przy pedałach zerknij czy przypadkiem nie masz tam jakiejś regulacji położenia tłoczka który wciskany jest właśnie przez pedał hamulca

 

odpowietrzać to trzeba gdy nie ma hamulców a jak są nie ma takiej potrzeby tam grzebać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
roolniksam    0

jak dobrze zaobserwowałem to hamulec chyba jes hydrauliczny 

nie widze żadnej regulacji tłoczka 

sprawdziłem chamulce są takie se

na raz pedał wpada za drugim razem dopiero jest twardy i są jakies chamulce

nie wiem jakie maja być bo nigdy nie jeżdziłem takim ciągnikiem 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Trewq    5

w moim MF ja na wolnych obrotach odkręcałem troszkę odpowietrznik co jest na zwolnicy i czekałem aż przestaną lecieć pęcherzyki powietrza

 

jeśli to nie pomorze to albo pompka przepuszcza ta przy pedałach, albo w skrzyni jakiś oring na tarczkach  powoduje ucieczkę płynu hydraulicznego.

 

P.S

a czy masz prawidłowy poziom oleju w skrzyni biegów?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
roolniksam    0

ok

dzieki za podpowiedz 

będe póbował tak zrobć zobaczymy co się bedzie działo i czy  przyniesie efekt

 tak poziom oleju w skrzyni jest prawidłowy na odpalonym silniku  jest na maxa 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez yacenty
      Witajcie, na jesieni podczas siewu zauważyliśmy ubytek płynu chłodzącego w ciągniku John Deere 6140r. Dolaliśmy - weszło ok 2l do połowy skali.
      Teraz przy wiosennym przeglądzie zauważyłem że płynu jest ledwo ledwo w zbiorniku. Dolałem - weszło około 2.5l i jest troszkę powyżej srodka skali.
       
      W miejscu garażowania nie widzę ewidentnej plamy, nie widać też zbytnio sladów mokrego na silniku / masce.
      Co może być przyczyną gdzie szukać dziury w całym?
       
      Gdzieś mi się w galerii rzuciło nie dawno, że ta seria JD ma jakiś defekt i pękają jakieś przewody, ale póki co nie mogę namierzyć tego obrazka / tej dyskusji.
      Ktoś z was ma podobny problem? Dodam że ciągnik ma 3 lata i lekko ponad 1000h na budziku.
       
      Chcesz poznać dane techniczne John Deere 6140r
    • Przez Kredens1337
      Witam,
      potrzebuję 4 rzędowej sieczkarni do kukurydzy. Do tej pory kosiliśmy pottingerem gt, ale że ilość kukurydzy do koszenia z roku na rok zbliża się do 20 ha, pora na coś większego. Niestety w promieniu 100 km tylko jedna firma świadczy usługi koszenia, a jako że w mojej okolicy nie ma większych hodowców spodziewać ich mógłbym się co najwyżej w listopadzie, bo w sezonie nikt nie będzie gnał sieczkarni przez 2 powiaty.
      Tak jak pisałem, potrzebuję 4 rzędowej sieczkarni, ponieważ obsiewamy kukurydzę 4 rzędowym siewnikiem. Zależy mi na dobrej jakości sieczce, co najmniej to co wychodziło z pottingera gt. Mile widziany podbierak do trawy no i cena do 40 tys. 

      I teraz tak, są dwie opcje:
      1.mengele sh30,kuhn mc 180 (jeśli ares 826 utarga ją na przednim womie, bo jazda do tyłu przez kiladziesiąt godzin jest dobra chyba tylko dla kaskaderów.) Niestety ciężko o ten model w polsce, nie wiem czy ma cepy, ale za to prosta konstrukcja, przy zakupie nie muszę się martwić o stan silnika, układu jezdnego,  hydrauliki etc...
       2.samojezdna - tu rodzą się obawy, więcej rzeczy może się popsuć, naprawy drogie lub bardzo drogie. 4 rzędowe maszyny są raczej starsze, pewnie ciężko o zakup jakichś pierdółek, bo zakładam że noże i podobne części są. Zależałoby mi na jak najmniejszej maszynie, ekonomicznej, bo i tak nie ma perspektyw na usługi. Na plus, to jeden traktor do transportu więcej, bo zwolniony z ciągania sieczkarni.
      W co celować, doczepiana, a może samojezdna? Jaka marka ma najlepsze zaplecze z częściami, czy mała sieczkarnia samojezdna musi być koniecznie stara, będzie mieć gniotownik? 
      Pozdrawiam!
       
    • Przez TopAgroPlus
      Temat postu odnosi się do nawigacji rolniczej. Zastanawiam się nad zakupem nawigacji rolniczej do prowadzenia równoległego gdyż podczas wykonywania siewu nawozu przed siewem nie ma scieżek agrotechnicznych jak i przy oprysku przed wschodowym co powoduje większy nakład nawozu/oprysku i niedokładność wykonywanych zabiegów.Czy ktoś by mógł wypowiedzieć się na ten temat czym się kierować przy wyborze takiej rzeczy.Potrzebuję coś w miarę dokładnego.Gospodarstwo liczy ok.90 ha oprsykiwacz to Unia Pilmet z elektryką Müllera a siewnik do nawozu to Unia Mx 850 wersja bez komputera.Ciągnik który z tymi maszynami współpracuje to Zetor 5340.Nawigacją która mi się spodobała jest Müller Track Guide II wygląda to ciekawie.Może ktoś miał lub ma do czynienia i się wypowie i opisze działanie jakie gniazda trzeba czy trzeba gniazdo ISOBUS i jak się obsługuję.Może ktoś będzie miał inne propozycje to chętnie wysłucham.Proszę o treściwe i tematyczne odpowiedzi.
    • Przez tomek2201
      Witam. Jakie oleje silnikowe lejecie do swoich dość młodych modeli JD? Ja do mojego 5075E do tej pory lałem dedykowany fabryczny olej silnikowy John Deere Plus-50 II 15W40. Teraz zastanawiam się czy nie można byłoby zalać jakimś tańszym olejem o tych samych parametrach np. Turdus 15W40 lub jakiś FUCHS? Jakimi olejami wy zalewacie swoje ciągniki John Deere i jakie jest Wasze zdanie na temat oleju Turdus, bo słyszałem że jest to tańszy ale jeden z lepszych olejów. Przykładowo mam też Renault Ares 610 z silnikiem JD i mechanik doradził mi żeby zalać go właśnie Turdusem, tylko że to już jest dość stary silnik i dlatego waham sie czy lać ten olej do JD5075E.
    • Przez TheZielonyJohny
      Niedawno temu zakupiłem sprowadzaną używkę 6930P. ma ona założone na przodzie nowe ogumienie ale niestety tył jest do wymiany.
      I tu pierwsze szybkie pytanko - Czy te rozmiary są standardowe do tego modelu ? 540/65 R 28 na 650/65 R 38 
      Druga kwestia to obciążnik na przedni TUZ ? O jakiej wadze dokupić ten balast ? ok. 1200 kg ? Chodzi o to żeby jeszcze szło skręcić kołami gdy spuści się maszynę na ziemię
      Z góry dzięki za podpowiedzi
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.