Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Jeżeli jest tak
B. . . A
R. . . R

To jest skrzynia 32x32?
Te zakresy czyli
4x4=16 i żółw zając czyli x2
16x2=32
Dobrze to możę no jak nie to proszę poprawić

Opublikowano

Zle.
Jezeli masz tylko ab i zolw zajac to jest 16x16 biegow, jezeli do tego wystepuje przyspieszac czyli wzmacniacz momentu ma guzik co jest przy konsoli ehr to masz 32x32 biegi. Kolejna opcja to zamiast ab jest tylko rewers przod tyl do tego zolw zajac i 2zmacniacz i masz w tedy skrzynie 16x16.
Ostatnia mozliwosc to dynashift czylib4 biegi pod obciazeniem przelaczane przy kierownicy. Masz w tedy tylko rewers przod tyl zolw zajac i x4 polbiegi czyli 32x32 biegi.

Opublikowano

Pierwsze roczniki 87 88 byly bez wzmacniacza. Sam mialem 3080 87 rok ab 16x16 bez speedshift takze jak czegos nie jestes pewien to nie gadaj glupit bo w mf 3xxx jezdzil3m juz na kazdej kombinacji skrzyni.
Ps. W skrzyni dynashift masz obrocone biegi czyli jedynka prawo do tyłu a 4ka lewo do przodu i ze wszystkich skrzyn ta jest akurat najtrwalsza i najmocniesza.

Opublikowano

No to licze: 1A,1B,1zając,1zółw, 1przyspieszacz,1bez przyspieszacza to mamy 6 prędkości. Razy 4 biegi daje 24 prędkości i to samo mamy na rewersie czyli 48 biegów.

Opublikowano

przepraszam panowie chodziło mi o nowsze roczniki, te z przed 90 r to nie wiem. Dabaz nie można jechać na samym przśpieszaczu, licz 1a z przyśpieszaczem lub bez

Opublikowano (edytowane)

To w moim jest te 32x2 (bo mam przyspieszacz) to wychodzi 64 biegi ?

 

No to licze: 1A,1B,1zając,1zółw, 1przyspieszacz,1bez przyspieszacza to mamy 6 prędkości. Razy 4 biegi daje 24 prędkości i to samo mamy na rewersie czyli 48 biegów.

To Ty masz taki ciągnik? Tym gorzej o Tobie świadczy że takie farmazony wypisujesz, bo nie wiesz co masz. 

 

Jak wypisałeś, masz 4 jedynki, czyli:1A zając,1B zając, 1A żółw, 1B żółw ( nie można jechać na samym żółwiu/ zającu bez A lub B) i dodatkowo możesz je podwoić używając przyspieszacz/wzmacniacz bo albo masz włączony albo wyłączony, czyli można mieć w sumie 8 jedynek. Teraz trzeba to tylko pomnożyć przez 4 biegi (8x4) to wychodzi 32biegi w każdą stronę. Była jeszcze opcja bardzo rzadko spotykana tzw; ślimak (biegi pełzające) która nam mnożyła wszystkie biegi x2. Wtedy było 64/64.

Edytowane przez ptaszyna
Opublikowano (edytowane)
W dniu 31.05.2017 o 15:02, KamilMaj napisał(a):

To dzięki za odpowiedzi bo ja wiem że to 32x32 ale kolega mi pomieszał w głowie i wolałem spytać

A rocznik mojego to 89 (koniec roku)

 

Masz półbieg ? Bo jak nie to gdzie ty widzisz te 32 biegi ?

 

4 biegi na A

4 biegi na B

 

Razem 8 biegów

 

8 biegów x2 ( żółw / zając ) = SKRZYNIA 16/16

 

No chyba, że masz jeszcze połówkę to wtedy wychodzi 32/32

 

___________________________________________________________________________________________________________

AgroDane.pl - portal poświęcony specyfikacjom maszyn rolniczych takich jak ciągniki rolnicze, kombajny zbożowe oraz ładowarki teleskopowe. Dane techniczne, porównania modeli oraz opinie w jednym miejscu. Użytkownik agrofoto wszystkim poleca tą stronę z całego serca :)

 

 

 

Edytowane przez andrewk
Opublikowano

mój mf 3070 jest właśnie bez żadnego polbiegu.

 

Nie spotkałem nigdy takiego. Nie ma półbiegu-może nie ma tylko przycisku(ktoś zaślepił) czy jest inna konstrukcja skrzyni czy jak?

Opublikowano

Przemo514 Sa takie wlasnie z rocznika 87 bez speedshift. Reszta skrzyni taka sama tylko brak pod obciazeniem i ten model jest tylko ze skrzynia AB. Kazdym modelem skrzyni jezdzilem wiec wi3m co mowie.

Opublikowano

Jak ci tak ojciec woła to możesz i być obszczymurek co biegów policzyć nie potrafi... Nie każdy się nadaje do jakiejkolwiek roboty umysłowej więc my ci tu jesteśmy w stanie wybaczyć byleś wiedział gdzie masz swoje miejsce w szeregu... Czyli na tyłach bez prawa głosu

Opublikowano (edytowane)

żal dupe ściska czy jak? ktoś musi albo powinien odpisywać na posty typu MF nie jedzie bo nie każdy ma tyle cierpliwości do takich matołów co by nty raz tłumaczyć to samo. A co do ilości postów .... dobrze, że ty masz ich tak niewiele bo też nie wiele wiesz i kółko się zamyka.. a jak już chciał zabłysnąć to się ośmieszył... żenada

Edytowane przez lukbold

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez xzibit0000
      Czesc. Mam problem z wałkiem wom. Podczas jazdy z rozrzutnikiem nagle wałek wom sie zatrzymał i zaczął zgrzytac. Po zdjęciu przekaźnika i wlaczeniu wom walek zaczął sie kręcić i zgrzytal i na ,,oko,, nie kręcił z ta prędkością co powinien kręcić patrząc na obroty silnika. Dzisiaj za każdym włączeniem walka zgrzytal i po wyłączeniu go tez zgrzytal dopiero po chwili przestawał.
      Za co sie zabrać? Kosz WOM czy cos innego? Dzięki za podpowiedzi
       
    • Przez darkowe1
      Pany da radę wymienić w rozdzuelaczu od ponosnika suwak na linkę? Teraz jest na panel ehr jednak sa z nim straszne problemy . Ostatnio przestał działać był jakis elektronik stwierdził ze panel jest dobry . Przerobiliśmy podnosnik na krótko nowe kable gura dół i tez się zacina ... chciałem przerobić sterowanie na linkę tylko czy da radę...
    • Przez szymon628
      Mam problem ponieważ rozebrałem przedni most w mf 3050 i zauważyłem że jedna półos jest dluzsza od drugiej czy ktoś wie z której strony powinna być 
    • Przez Sadownik3650
      Witam . Posiadam MF 3650 sadownik, co może być przyczyna takich objawów:?
      Przy pracy ze siewnikiem ciągnik wszedł w tryb migającej kontrolki oleju. Stracił moc, po kilku minutach odcina zapłon. Po ponownym odpaleniu objawy są podobne nieregularna praca. 
      Filtry paliwa są wymienione pompka działa tłoczy paliwo, filtr oleju nowy jak i olej. 
      proszę o jakaś podpowiedz...
       
       
    • Przez Mateusz1254
      Massey Ferguson 6160 skrzynia speedshift podczas pracy na polu na desce rozdzielczej zniknął napęd półbieg blokada i drążek od zmiany biegów ciężko chodzi i nie można załączyć zająca gdzie trzeba szukać przyczyny? Sterownik z prawej strony pod kabiną był sprawdzony i naprawiony Autotronic 3.przy akumulatorze u góry bezpieczniki mają prąd.Główne bezpieczniki w kabinie też sprawdzone 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v