Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
KamilMaj    0

Jeżeli jest tak
B. . . A
R. . . R

To jest skrzynia 32x32?
Te zakresy czyli
4x4=16 i żółw zając czyli x2
16x2=32
Dobrze to możę no jak nie to proszę poprawić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KxN3512    15

Tak jak mówisz jest w MF, nie wiem jak w innych ciągnikach, ale raczej tak samo ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikruss    121

Zle.
Jezeli masz tylko ab i zolw zajac to jest 16x16 biegow, jezeli do tego wystepuje przyspieszac czyli wzmacniacz momentu ma guzik co jest przy konsoli ehr to masz 32x32 biegi. Kolejna opcja to zamiast ab jest tylko rewers przod tyl do tego zolw zajac i 2zmacniacz i masz w tedy skrzynie 16x16.
Ostatnia mozliwosc to dynashift czylib4 biegi pod obciazeniem przelaczane przy kierownicy. Masz w tedy tylko rewers przod tyl zolw zajac i x4 polbiegi czyli 32x32 biegi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

BobsMF    28

ale głupoty, jak jest ab to jest 32, jak jest tylko rewers to 16, nie spotkałem skrzyni bez wzmacniacza chodzi oczywiście o MF

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    499

Czyli mało widziałeś ale głupoty u innych wytykać chcesz
I po co się ośmieszać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikruss    121

Pierwsze roczniki 87 88 byly bez wzmacniacza. Sam mialem 3080 87 rok ab 16x16 bez speedshift takze jak czegos nie jestes pewien to nie gadaj glupit bo w mf 3xxx jezdzil3m juz na kazdej kombinacji skrzyni.
Ps. W skrzyni dynashift masz obrocone biegi czyli jedynka prawo do tyłu a 4ka lewo do przodu i ze wszystkich skrzyn ta jest akurat najtrwalsza i najmocniesza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dabaz    61

To w moim jest te 32x2 (bo mam przyspieszacz) to wychodzi 64 biegi ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dabaz    61

No to licze: 1A,1B,1zając,1zółw, 1przyspieszacz,1bez przyspieszacza to mamy 6 prędkości. Razy 4 biegi daje 24 prędkości i to samo mamy na rewersie czyli 48 biegów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BobsMF    28

przepraszam panowie chodziło mi o nowsze roczniki, te z przed 90 r to nie wiem. Dabaz nie można jechać na samym przśpieszaczu, licz 1a z przyśpieszaczem lub bez

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    140
Napisano (edytowany)

To w moim jest te 32x2 (bo mam przyspieszacz) to wychodzi 64 biegi ?

 

No to licze: 1A,1B,1zając,1zółw, 1przyspieszacz,1bez przyspieszacza to mamy 6 prędkości. Razy 4 biegi daje 24 prędkości i to samo mamy na rewersie czyli 48 biegów.

To Ty masz taki ciągnik? Tym gorzej o Tobie świadczy że takie farmazony wypisujesz, bo nie wiesz co masz. 

 

Jak wypisałeś, masz 4 jedynki, czyli:1A zając,1B zając, 1A żółw, 1B żółw ( nie można jechać na samym żółwiu/ zającu bez A lub B) i dodatkowo możesz je podwoić używając przyspieszacz/wzmacniacz bo albo masz włączony albo wyłączony, czyli można mieć w sumie 8 jedynek. Teraz trzeba to tylko pomnożyć przez 4 biegi (8x4) to wychodzi 32biegi w każdą stronę. Była jeszcze opcja bardzo rzadko spotykana tzw; ślimak (biegi pełzające) która nam mnożyła wszystkie biegi x2. Wtedy było 64/64.

Edytowano przez ptaszyna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KamilMaj    0

To dzięki za odpowiedzi bo ja wiem że to 32x32 ale kolega mi pomieszał w głowie i wolałem spytać
A rocznik mojego to 89 (koniec roku)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrewk    77

To dzięki za odpowiedzi bo ja wiem że to 32x32 ale kolega mi pomieszał w głowie i wolałem spytać

A rocznik mojego to 89 (koniec roku)

 

Masz półbieg ? Bo jak nie to gdzie ty widzisz te 32 biegi ?

 

4 biegi na A

4 biegi na B

 

Razem 8 biegów

 

8 biegów x2 ( żółw / zając ) = SKRZYNIA 16/16

 

No chyba, że masz jeszcze połówkę to wtedy wychodzi 32/32

 

 


"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" -_-

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemo514    0

mój mf 3070 jest właśnie bez żadnego polbiegu.

 

Nie spotkałem nigdy takiego. Nie ma półbiegu-może nie ma tylko przycisku(ktoś zaślepił) czy jest inna konstrukcja skrzyni czy jak?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dabaz    61

No nabijam się przecież. Ptaszyna nie spinaj się bo ci żyłka pęknie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikruss    121

Przemo514 Sa takie wlasnie z rocznika 87 bez speedshift. Reszta skrzyni taka sama tylko brak pod obciazeniem i ten model jest tylko ze skrzynia AB. Kazdym modelem skrzyni jezdzilem wiec wi3m co mowie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    499

Pogadaj se syneczku i siedź już dalej cicho jeśli w d*pie byłeś i gówno widziałeś

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    499

Jak ci tak ojciec woła to możesz i być obszczymurek co biegów policzyć nie potrafi... Nie każdy się nadaje do jakiejkolwiek roboty umysłowej więc my ci tu jesteśmy w stanie wybaczyć byleś wiedział gdzie masz swoje miejsce w szeregu... Czyli na tyłach bez prawa głosu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dabaz    61

dziecko teraz wiem dlaczego masz tyle postów. pusty bęben duży hałas robi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    499

żal dupe ściska czy jak? ktoś musi albo powinien odpisywać na posty typu MF nie jedzie bo nie każdy ma tyle cierpliwości do takich matołów co by nty raz tłumaczyć to samo. A co do ilości postów .... dobrze, że ty masz ich tak niewiele bo też nie wiele wiesz i kółko się zamyka.. a jak już chciał zabłysnąć to się ośmieszył... żenada

Edytowano przez lukbold

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez bandit1945
      Witam.
      Mam problem a mianowicie nie przełącza mi na zająca....
      Czujnik uderzeniowy 1000 procent dobry....
      Podaje sygnał po uderzeniu... Na wyświetlaczu kontrolka się zmienia a nie podaje prądu na elektrozawór....
       
      Gdy dam prąd na ostro na elektrozawór to przełącza na zajaca...
       
      Pomocy MF 3095 dynashift
    • Przez john1
      Witam nie moge wbić grupy A ani to tyłu ani do przodu zawór ten od gory odkrecalem i nie jest przycienty co to moze byc
       
      Jeszcze zapomnialem do dac ze zgrzytów wogle nie ma
    • Przez RafaKluczyski
      Witam. Mam taki problem, a mianowicie po wymianie pompy wody przestało działać ogrzewanie. Szukałem na forum i się doczytałem, że trzeba gazować i powinno się samo odpowietrzyć. Dzisiaj próbowałem i przewód jeden zaczął robić się gorący. Wszedłem na dach, otworzyłem przednią pokrywę i też jeden normalnie zaczął się robić gorący, a drugi po pewnym czasie lekko ciepły. Wszedłem do kabiny i dziwnie, bo raz dmuchało ciepłym raz zimnym, znowu ciepłym i zimnym. Co może być? Miał ktoś taki lub podobny problem? Dzięki z góry za pomoc
    • Przez Cineek
      Myślę że temat jest ważny a dotyczy opisu kontrolek/wskaźników znajdujących się w liczniku,i warto do przykleić bo na pewno przyda sie każdemu.

      1.Lampka kontrolna ostrzegająca o awarii(czerwona)
      2.Lampka kontrolna WOM (żółta)
      3.Lampka kontrolna hamulca postojowego (czerwona)
      4.Brak
      5.Lampka kontrolna alternatora (czerwona)
      6.Lampka kontrolna usterki systemu Autotronic
      7.Lampka kontrolna filtra oleju przekładniowego(czerwona) W przypadku zaświecenia tej kontrolki, należy zatrzymać silnik, sprawdzić układ smarowania i filtry.
      8.Lampka kontrolna filtra powietrza(czerwona)
      9.Lampka kontrolna niskiego ciśnienia(17 bar) oleju przekładniowego(czerwona)
      10.Lampka kontrolna niskiego ciśnienia oleju silnikowego(czerwona)
      11.Wskaźnik blokady mechanizmu różnicowego(żółty)
      12.Wskaźnik włączenia napędu na cztery koła (zielony)
      13.Wskaźnik właczenia biegów pełzających ( wymagana odpowiednia przekładnia )(zielony)
      14.Wskaźnik włączenia górnego zakresu przełożeń tzw. zając (zielony)
      15.Wskaźnik prędkości przełożenia [Dynashift od A do D] [speedshift od C do D] (zielony)
      16.Wskaźnik kierunkowskazów (zielony)
      17.Wskaźnik świateł drogowych (niebieski)
      18.Wskaźnik kierunkowskazów drugiej przyczepy (zielony)
      19.Wskaźnik kierunkowskazów pierwszej przyczepy (zielony)
      20.Brak
      21.Wskaźnik włączenia WOM 1000 obr/min (w modelach wyposażonych w odpowiedni wał) (żółty)
      22.Wskaźnik włączenia WOM 540 obr/min (w modelach wyposażonych w odpowiedni wał) (żółty)
      23.Wskaźnik włączenia trybu oszczędnego WOM (w modelach wyposażonych w odpowiedni wał) (żółty)
    • Przez MichalP
      Witajcie. mam problem z  licznikiem w  swoim mf-ie. Przestał mi pokazywać poziom paliwa i   temperaturę.  
      Ciągnik stał  około miesiąca nie  używany, i po tym postoju taki problem. 
      Miał ktoś taki problem?  
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.