Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam
Mam problem z agrotronem, cos mu zaczelo odwalac i co jakis czas... wywala rewers.

Z tego co wywnioskowalem to przy rozgrzaniu, obojetnie czy stoje z wbitym rewersem do przodu i biegiem, czy jade rozlacza, po czym po sekundzie slysze pipajacy komunikat i brak jakiejkolwiek mozliwosci ruszenia, gaszenie nie pomaga, dopiero jak ostygnie znow mozna jechac.

Z tego co zauwazylem przy odpaleniu silnika i wbiciu rewersu do przodu, kola lekko szarpia jednak po mniej niz sekundzie od szarpniecia pipajacy komunikat i znow nie jedzie.. byl podpimamy komputer ale co mechanik to inna diagnoza... Mial ktos podobny problem? Jest to dosyc uciazliwe jak podczas transportu na srodku drogi wywali jazde i sie stoi w miejscu i nie wiadomo kiedy znow wroci. Napinalem pasek od alternatora i "niby" jezdzil dwa tygodnie bez ani jednego takiego przypadku ale moze akurat go nie "bolalo" dzis w plugach 3 razy pod rzad przy nawracaniu stanal.. i nadal stoi na polu. Poradzcie cos

Edytowane przez Hoxem
Opublikowano

Właśnie dziwne, zwykle traktor jak coś go boli to pojawia się jakiś kod błędu lub komunikat, jak się pojawi zrób najlepiej zdjęcie i jak masz to poszukaj w instrukcji co go boli, o ile będzie.

Opublikowano (edytowane)

Komunikat pipajacy a ekran niestety średnio mi dziala i jedyne co na rogu pokazuje to, ze jest rozłączony rewers i gdy pykam rewersem to na ekraniku nie przeskakuja literki M-L czyli przod tyl- stoi w miejscu. Robiłem to na samym zapłonie i tez wywala, obstawiam teraz sprzeglo... Regulacja pod pedalem jest, jesli bym ja wkrecil to oszukam czujnik czy trzeba wykrecic?

Edytowane przez Hoxem
Opublikowano

Nie kombinuje tylko probuje isc po koleji.
Czujnika od sprzegla nie odlacze, zeby zobaczyc. Wiadomo, ze na dluzsza mete regulacja sprzegla, zle wplynie na sprzeglo ale na chwile nic sie nie stanie.. Panowie :)

nie wiem czy u mnie w okolicy mechanicy to typowi ślusarze czy co. Z fergusonem 3060 bylo podobnie, chcieli wymieniac pol coagnika a problem lezal w jednym elektrozaworze... i tutaj tez moze byc drobnostka skoro na samym zaplonie elektronika odcina z jakiegos powodu.

Opublikowano

Nie wiem jaki blad bo mam ekranik w polowie dzialajacy.

Agrotron 85 1999r
Skrzynia 4 z trzema nadbiegami
Rewers elektrohydrauliczny

Czasami jak rewers niezalaczy to jest pipanie przerywane, i ja taki sam mam komunikat dzwiekowy ze rewers nie zalaczyl

Opublikowano

Rewers nie działa w obie strony?

U mnie były takie same objawy ale tylko przy jeździe do przodu. Problemem był elektrozawór .

Opublikowano (edytowane)

musiałbym się podłączyć komputerem do niego aby wydać diagnozę :)

A nie wybierasz sie kiedys do Lublina ? :)

Edytowane przez Hoxem
Opublikowano (edytowane)

post-25792-0-58889400-1495135958_thumb.png

To udalo mi sie zrobic, w rogu Literka U

Przypadkiem nie diagnozujesz ciagnikow u Marcina z Witaniowa koło Łęcznej ? Jesli tak to prawdopodobnie sie do niego wpinales

Edytowane przez Hoxem
Opublikowano

mój opis pod awatarem:

 

  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Zamosc
  • Zainteresowania:niezależny serwis grupy same deutz-fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi SDF
    TEL 509500422

czytać ze zrozumieniem :)

 

jestem z Zamościa a nie z Łęcznej :)

 

jak już ktoś był u ciebie z komputerem to wiesz co masz do zrobienia chyba ze był kto bez pojęcia albo bez sprzętu (lub co gorsze bez tego i tego) lub był z jakąś byle texa co udaje ze działa

 

ja pracuj na oryginalnych oprogramowaniach i uradzeniach nie jakieś chińczyki czy tym podobnym badziewie

 

powiedz co ci wyczytał jak się podłączył i co stwierdził? zaraz się to zweryfikuje

Opublikowano (edytowane)

Nic nie wyczytal wlasnie, kalibrowal sprzeglo jakis rok temu i w sumie po tej kalibracji zaczelo sie to pojawiac.

Dzis ciagnik jedzie do poprzedniego warsztatu w ktorym stal na wiosne. Nic nie zrobili, maja jeszcze raz sprawdzac.

Tak wiem skad jestes, pytalem czy przypadkiem do niego nie jeździsz na diagnozy

Edytowane przez Hoxem
Opublikowano
Dnia 19.05.2017 o 13:09, piotrbm_211320 napisał:

nie miałem przyjemności poznać

mam pytanie agrotron 200 rozlacza biegi co moze byc sprzedielko czy cisnienie skrzyni

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez daizor
      Tak jak w temacie kompletna serwisów-ka w języku angielskim.
       
      Instrukcja do pobrania :
      http://www.wrzucaj.com/518069
       
      Proszę o wciśnięcie "głosuj na post do góry"
      W sprawie hasła do archiwum pisać na PW
    • Przez arty
      Jak prawidłowo używać tzw sprzęgło pięciominutowe WOM w ciągniku Deutz/Same/lamborghini?

      Mam z lewej strony dźwignie z pozycjami - Wałek WOM zależny od prędkości jazdy/luz/wałek zależny od obrotów silnika.
      Aby przełączyć dźwignię z luzu na zależne od prędkości jazdy mogę to zrobić przy pracującym silniku - nic nie zgrzyta - aby przełączyć z luzu na zależne od obrotów murze zgasić silnik bo w przeciwnym razie jest zgrzyt.... (sprzegło pieciominutowe cały czas wyłączone). Aby wałek zaczął się obracać muszę jeszcze przekręcić elektryczny przełącznik....  -nie znam sie na tym ale to chyba to sprzęgło pięciominutowe.... - tym też wyłanczam WOM np na nawrotach...
      Gdzieś słyszałem ze  aby nie zużywało się jakieś tam łożysko powinno sie po skończonej pracy z WOM wyłączyć sprzegło pieciominutowe - właczyć luz na dzwigni i następnie sprzegło pieciominutowe znow przelaczyc na pozycję załączone tak jak w trakcie pracy WOM. Nie wiem czy ta instrukcja dotyczy konkretnej marki czy w ciagnikach SDF też powinno sie tak robić???
    • Przez tomek3105
      witam mam problem z ciagnikiem lamborghini premium 1060 
      mianowicie problem polega na tym że ciezko wrzucic bieg roboczy szybkie wolne każdą serię jak przerzucę na jadę do przodu to jest troszkę ciszej tak samo do tyłu na luzie na rozłączonej skrzyni jest najciszej jest to wersja bez połbiegów
      pompa hydrauliczna nowa
      nie wiem już czego się złapać
      kalibracja zrobiona 
      tarczki sprzęglowe zrobione 
      brak błędów na komputerze
      jest taki objaw e stuka po lewej stronie skrzyni przy silniku na wysokości jak kończy się kosz sprzęgłowy ale w samym koszu nie  było nic uszkodzone poszły nowe uszczelniacze  nie wiem co jest 
      już dużo kasy włożone i nie wiadomo o co chodzi 
      proszę o pomoc 
    • Przez radek8817
      Witam posiadam deutz agrotron mk3 135 swieci mo się kontrolka emc ładnie zapala wszystko niby działa ma moc tempomat dziala od czego ona może byc. Kolejna kontrolka  to zolw cały czas swieci zokw Skrzynia 6biegow 4 polbiegi ciagnik jezdzi normalnie szybko jak ja wyłączyć?. Kolejna sprawa pokazuje mi włączony Przedni wom i obroty przedniego womu ciagnik nie posiada przedniego womu nawet włącznika do niego ktoś cos moze podpowie o co tu chodzi 
    • Przez Wojtas3c
      Posiadam Same Silver 100.6 i potrzebuję zrobić hamulec ręczny. Od dołu skrzyni jest okienko z dojściem do hamulca postojowego. Spuściłem olej ze skrzyni i tylnego mostu około 60l i mam wgląd na klocki hamulcowe, które znajdują się na wale, tylko nie mam pojęcia jak je zdemontować ponieważ są już zjechane. Klocki te są przełożone poprzez okrągłe tarcze hamulcowe tzn. zasada jest taka że jeżeli zaciągam ręczny to wtedy zaciskają klocki tarcze hamulcowe na wale skrzyni. Tarcze hamulcowe są frezem osadzone na wale i moje pytanie czy one są osadzone na stałe czy na frezie powinny się przesuwać. Oczywiście wszystko pracuje w oleju.
      Poglądowy schemat https://sklep-agroland.pl/CZESCI-DO-CIAGNIKOW/Sektor-klocek-hamulca-recznego-jednostronny-0.171.5451.2
       
      Proszę o podpowiedź w jaki sposób zdemontować klocki i czy tarcze hamulcowe są przesuwne czy stałe na wałku.
       
      Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v