Skocz do zawartości

Polecane posty

Hoxem    0
Napisano (edytowany)

Witam
Mam problem z agrotronem, cos mu zaczelo odwalac i co jakis czas... wywala rewers.

Z tego co wywnioskowalem to przy rozgrzaniu, obojetnie czy stoje z wbitym rewersem do przodu i biegiem, czy jade rozlacza, po czym po sekundzie slysze pipajacy komunikat i brak jakiejkolwiek mozliwosci ruszenia, gaszenie nie pomaga, dopiero jak ostygnie znow mozna jechac.

Z tego co zauwazylem przy odpaleniu silnika i wbiciu rewersu do przodu, kola lekko szarpia jednak po mniej niz sekundzie od szarpniecia pipajacy komunikat i znow nie jedzie.. byl podpimamy komputer ale co mechanik to inna diagnoza... Mial ktos podobny problem? Jest to dosyc uciazliwe jak podczas transportu na srodku drogi wywali jazde i sie stoi w miejscu i nie wiadomo kiedy znow wroci. Napinalem pasek od alternatora i "niby" jezdzil dwa tygodnie bez ani jednego takiego przypadku ale moze akurat go nie "bolalo" dzis w plugach 3 razy pod rzad przy nawracaniu stanal.. i nadal stoi na polu. Poradzcie cos

Edytowano przez Hoxem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    192

A błędu nie zgłasza? bo to dziwne by było w sumie?


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KlakacZ    16

Właśnie dziwne, zwykle traktor jak coś go boli to pojawia się jakiś kod błędu lub komunikat, jak się pojawi zrób najlepiej zdjęcie i jak masz to poszukaj w instrukcji co go boli, o ile będzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Hoxem    0
Napisano (edytowany)

Komunikat pipajacy a ekran niestety średnio mi dziala i jedyne co na rogu pokazuje to, ze jest rozłączony rewers i gdy pykam rewersem to na ekraniku nie przeskakuja literki M-L czyli przod tyl- stoi w miejscu. Robiłem to na samym zapłonie i tez wywala, obstawiam teraz sprzeglo... Regulacja pod pedalem jest, jesli bym ja wkrecil to oszukam czujnik czy trzeba wykrecic?

Edytowano przez Hoxem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    192

Powodzenia zaczynasz ostro kombinować :) Popieprzysz tylko ciągnik to nie c 360 że coś sobie możesz regulować! Najpierw poznaj konstrukcję i nie pisz takich rzeczy...


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hoxem    0

Nie kombinuje tylko probuje isc po koleji.
Czujnika od sprzegla nie odlacze, zeby zobaczyc. Wiadomo, ze na dluzsza mete regulacja sprzegla, zle wplynie na sprzeglo ale na chwile nic sie nie stanie.. Panowie :)

nie wiem czy u mnie w okolicy mechanicy to typowi ślusarze czy co. Z fergusonem 3060 bylo podobnie, chcieli wymieniac pol coagnika a problem lezal w jednym elektrozaworze... i tutaj tez moze byc drobnostka skoro na samym zaplonie elektronika odcina z jakiegos powodu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KlakacZ    16

Ja raz się bawiłem Valtrą z agresywnością Rewersu, wg. instrukcji a po 2 odpaleniu rozkalibrowała się skrzynia i musiał z kompem przyjechać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jaki błąd wyskakuje jak pipnie jaki ciągnik jaka skrzynia jaki rewers i kto podłączał kompa i jakiego to wszystko jest ważne !


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hoxem    0

Nie wiem jaki blad bo mam ekranik w polowie dzialajacy.

Agrotron 85 1999r
Skrzynia 4 z trzema nadbiegami
Rewers elektrohydrauliczny

Czasami jak rewers niezalaczy to jest pipanie przerywane, i ja taki sam mam komunikat dzwiekowy ze rewers nie zalaczyl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

musiałbym się  podłączyć komputerem do niego aby wydać diagnozę :)


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
OKEY    154

Rewers nie działa w obie strony?

U mnie były takie same objawy ale tylko przy jeździe do przodu. Problemem był elektrozawór .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hoxem    0
Napisano (edytowany)

musiałbym się podłączyć komputerem do niego aby wydać diagnozę :)

A nie wybierasz sie kiedys do Lublina ? :)

Edytowano przez Hoxem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

napawano będę przejeżdżać w następnym tygodniu jak wcześnie skończę do wstąpię tylko namiar jest mi potrzebny


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hoxem    0
Napisano (edytowany)

post-25792-0-58889400-1495135958_thumb.png

To udalo mi sie zrobic, w rogu Literka U

Przypadkiem nie diagnozujesz ciagnikow u Marcina z Witaniowa koło Łęcznej ? Jesli tak to prawdopodobnie sie do niego wpinales

Edytowano przez Hoxem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mój opis pod awatarem:

 

  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Zamosc
  • Zainteresowania:niezależny serwis grupy same deutz-fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi SDF
    TEL 509500422

czytać ze zrozumieniem :)

 

jestem z Zamościa a nie z Łęcznej :)

 

jak już ktoś był u ciebie z komputerem to wiesz co masz do zrobienia chyba ze był kto bez pojęcia albo bez sprzętu (lub co gorsze bez tego i tego) lub był z jakąś byle texa co udaje ze działa

 

ja pracuj na oryginalnych oprogramowaniach i uradzeniach nie jakieś chińczyki czy tym podobnym badziewie

 

powiedz co ci wyczytał jak się podłączył i co stwierdził? zaraz się to zweryfikuje


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hoxem    0
Napisano (edytowany)

Nic nie wyczytal wlasnie, kalibrowal sprzeglo jakis rok temu i w sumie po tej kalibracji zaczelo sie to pojawiac.

Dzis ciagnik jedzie do poprzedniego warsztatu w ktorym stal na wiosne. Nic nie zrobili, maja jeszcze raz sprawdzac.

Tak wiem skad jestes, pytalem czy przypadkiem do niego nie jeździsz na diagnozy

Edytowano przez Hoxem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nie miałem przyjemności poznać


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez tepe71
      Witam
      Jestem świeżo upieczonym właścicielem agrotrona 6.30tt. Usterka jaka się objawiła po rozgrzaniu hydrauliki to blokujące się hamulce. Po wdepnięciu pedał hamulca odbija normalnie ale koła hamowane są w dalszym ciągu. Towarzyszy temu "cykanie" w bloku hydrauliki. Tak jak by zawór na przemian robił i odpuszczał ciśnienie, jednocześnie olej bardzo się rozgrzewa. Po wyłączeniu silnika hamulce odpuszczają, a po krótkotrwałym odczekaniu można kontynuować jazdę ale tylko do momentu kolejnego naciśnięcia pedału hamulca, po którym następuje znów blokada. Problem nie ma miejsca gdy olej  jest jeszcze zimny. Dodam, że sam hamulec zachowuje się niestandardowo. Nie ma możliwości płynnego zwiększania siły hamowania, a tylko całkowite i nagłe zablokowanie kół na końcu skoku pedału. Olej wraz z filtrami wymieniłem po tym jak okazało się że stary wymieszany był z wodą.
      Pozdrawiam i z góry dziękuje za jakiekolwiek rady.   
    • Przez zacx18
      Witam  mam problem z rozłączaniem się rewersu elektrohydraulicznego   w ciągniku DF Agroplus 100  (skrzynia bez półbiegów). Rewers rozłącza się gdy obroty silnika spadną poniżej 800 obrotów powyżej 800 działa i nie ma  znaczenia czy olej jest ciepły czy zimny    . Gdy rozłączy  się rewers  wyrzuca błąd   w postaci migającej lampki  (jedno błyśnięcie długie , cztery krótkie )
      Czy może być to wina pompy hydraulicznej ? czy coś innego ?
    • Przez MarcinWoos
      Witam posiadam taki problem ze podnosnik po zgaszeniu silnika opada, prawdopodobnie z powodu niskiego stanu oleju moje pytanie jest takie gdzie jest bagnet lub cos innego zeby sprawdzic poziom oleju I jaki olej dolac? Wybaczcie ze zadaje takie pytania ale jestem zielony w tej dziedzinie
    • Przez Or6i
      Witam mam problem, prawdopodobnie urwała mi się linki skrzyni biegów. Wie ktoś może jak ja wymienić w Same Antares 130 chodzi o to czy duzo z tym roboty i czy da radę bez zdejmowania kabiny?
    • Przez michnik12
      Witam . Problem dotyczy tego że gdy włączam przedni napęd w ciągnik ten wogule nie ciągnie na przednie koła . 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.