Skocz do zawartości

Polecane posty

Hoxem    0
Napisano (edytowany)

Witam
Mam problem z agrotronem, cos mu zaczelo odwalac i co jakis czas... wywala rewers.

Z tego co wywnioskowalem to przy rozgrzaniu, obojetnie czy stoje z wbitym rewersem do przodu i biegiem, czy jade rozlacza, po czym po sekundzie slysze pipajacy komunikat i brak jakiejkolwiek mozliwosci ruszenia, gaszenie nie pomaga, dopiero jak ostygnie znow mozna jechac.

Z tego co zauwazylem przy odpaleniu silnika i wbiciu rewersu do przodu, kola lekko szarpia jednak po mniej niz sekundzie od szarpniecia pipajacy komunikat i znow nie jedzie.. byl podpimamy komputer ale co mechanik to inna diagnoza... Mial ktos podobny problem? Jest to dosyc uciazliwe jak podczas transportu na srodku drogi wywali jazde i sie stoi w miejscu i nie wiadomo kiedy znow wroci. Napinalem pasek od alternatora i "niby" jezdzil dwa tygodnie bez ani jednego takiego przypadku ale moze akurat go nie "bolalo" dzis w plugach 3 razy pod rzad przy nawracaniu stanal.. i nadal stoi na polu. Poradzcie cos

Edytowano przez Hoxem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    175

A błędu nie zgłasza? bo to dziwne by było w sumie?


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KlakacZ    16

Właśnie dziwne, zwykle traktor jak coś go boli to pojawia się jakiś kod błędu lub komunikat, jak się pojawi zrób najlepiej zdjęcie i jak masz to poszukaj w instrukcji co go boli, o ile będzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Hoxem    0
Napisano (edytowany)

Komunikat pipajacy a ekran niestety średnio mi dziala i jedyne co na rogu pokazuje to, ze jest rozłączony rewers i gdy pykam rewersem to na ekraniku nie przeskakuja literki M-L czyli przod tyl- stoi w miejscu. Robiłem to na samym zapłonie i tez wywala, obstawiam teraz sprzeglo... Regulacja pod pedalem jest, jesli bym ja wkrecil to oszukam czujnik czy trzeba wykrecic?

Edytowano przez Hoxem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    175

Powodzenia zaczynasz ostro kombinować :) Popieprzysz tylko ciągnik to nie c 360 że coś sobie możesz regulować! Najpierw poznaj konstrukcję i nie pisz takich rzeczy...


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hoxem    0

Nie kombinuje tylko probuje isc po koleji.
Czujnika od sprzegla nie odlacze, zeby zobaczyc. Wiadomo, ze na dluzsza mete regulacja sprzegla, zle wplynie na sprzeglo ale na chwile nic sie nie stanie.. Panowie :)

nie wiem czy u mnie w okolicy mechanicy to typowi ślusarze czy co. Z fergusonem 3060 bylo podobnie, chcieli wymieniac pol coagnika a problem lezal w jednym elektrozaworze... i tutaj tez moze byc drobnostka skoro na samym zaplonie elektronika odcina z jakiegos powodu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KlakacZ    16

Ja raz się bawiłem Valtrą z agresywnością Rewersu, wg. instrukcji a po 2 odpaleniu rozkalibrowała się skrzynia i musiał z kompem przyjechać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jaki błąd wyskakuje jak pipnie jaki ciągnik jaka skrzynia jaki rewers i kto podłączał kompa i jakiego to wszystko jest ważne !


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hoxem    0

Nie wiem jaki blad bo mam ekranik w polowie dzialajacy.

Agrotron 85 1999r
Skrzynia 4 z trzema nadbiegami
Rewers elektrohydrauliczny

Czasami jak rewers niezalaczy to jest pipanie przerywane, i ja taki sam mam komunikat dzwiekowy ze rewers nie zalaczyl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

musiałbym się  podłączyć komputerem do niego aby wydać diagnozę :)


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
OKEY    154

Rewers nie działa w obie strony?

U mnie były takie same objawy ale tylko przy jeździe do przodu. Problemem był elektrozawór .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hoxem    0
Napisano (edytowany)

musiałbym się podłączyć komputerem do niego aby wydać diagnozę :)

A nie wybierasz sie kiedys do Lublina ? :)

Edytowano przez Hoxem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

napawano będę przejeżdżać w następnym tygodniu jak wcześnie skończę do wstąpię tylko namiar jest mi potrzebny


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hoxem    0
Napisano (edytowany)

post-25792-0-58889400-1495135958_thumb.png

To udalo mi sie zrobic, w rogu Literka U

Przypadkiem nie diagnozujesz ciagnikow u Marcina z Witaniowa koło Łęcznej ? Jesli tak to prawdopodobnie sie do niego wpinales

Edytowano przez Hoxem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mój opis pod awatarem:

 

  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Zamosc
  • Zainteresowania:niezależny serwis grupy same deutz-fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi SDF
    TEL 509500422

czytać ze zrozumieniem :)

 

jestem z Zamościa a nie z Łęcznej :)

 

jak już ktoś był u ciebie z komputerem to wiesz co masz do zrobienia chyba ze był kto bez pojęcia albo bez sprzętu (lub co gorsze bez tego i tego) lub był z jakąś byle texa co udaje ze działa

 

ja pracuj na oryginalnych oprogramowaniach i uradzeniach nie jakieś chińczyki czy tym podobnym badziewie

 

powiedz co ci wyczytał jak się podłączył i co stwierdził? zaraz się to zweryfikuje


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hoxem    0
Napisano (edytowany)

Nic nie wyczytal wlasnie, kalibrowal sprzeglo jakis rok temu i w sumie po tej kalibracji zaczelo sie to pojawiac.

Dzis ciagnik jedzie do poprzedniego warsztatu w ktorym stal na wiosne. Nic nie zrobili, maja jeszcze raz sprawdzac.

Tak wiem skad jestes, pytalem czy przypadkiem do niego nie jeździsz na diagnozy

Edytowano przez Hoxem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nie miałem przyjemności poznać


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Lukasz21_Lubelskie
      Witajcie. Posiadam ciągnik Deutz-Fahr Agrostar 4.71. I mam pewien problem z licznikiem ponieważ niektóre kontrolki się nie palą. (np. Załączony przedni napęd, blokada mostu)
      Poszukuje osób które mają te ciągniki i papirologię do nich. Najbardziej chodzi mi kody błędów i instrukcje napraw/schemat instalacji elektrycznej. (Według schematu instalacji sprawdziłbym sobie po kolei co może być przyczyną. (Wszystkie modele mają praktycznie to samo. Z tego co wiem to różnią się jedynie skrzynią i silnikiem) 
      Dodatkowo mam problem z licznikiem. Kalibrowałem go według instrukcji jaką znalazłem w internecie. (dystans 100m, Na początku wcisnąć 1 przycisk do wyświetlenia słowa CAL. Potem na początku przejazdu nacisnąć 2 przycisk-obroty WOM, po przejechaniu 100m wcisnąć 3 przycisk - obroty przedniego WOM) Niestety po kalibracji jest to samo co na początku czyli na liczniku wyświetla się maksymalnie 20 km/h). 
      Dziękuję za pomoc!
    • Przez DawidWsik
      Witam mam pytanie do amortyzacji przedniej osi. Podnosi i opuszcza bez problemu lecz wydaje mi się że w ogóle nie amortyzuje gdyż byłem na skupie to w innym ciągniku jak wjeżdżał na wagę to cały przód się bujał.
    • Przez Andre8989
      Witam.
      Mam zamiar kupić Lamborghini 850 premium, chciałem się dowiedzieć czy jest to model wart zakupu na co zwrócić uwagę.
    • Przez Piotrmyslowski6
      witam.czy wie ktos co oznacza błąd 004 w Same Rubin i gdzie szukac przyczyny?
    • Przez zimrex
      Witam serdecznie zastanawiam się nad kupnem ciągnika deutz fahr agrotron 85  na 15ha 
      Prace jakie by wykonywał to orka, siew, belowania, itp. 
      Interesują mnie awarie, spalanie, opinie 
      Tu macie link https://www.olx.pl/i2/rolnictwo/ciagniki/q-deutz-fahr-agrotron-85/?view=gallery   może ktoś zna tego handlarza 
      Z góry dziękuje za odp.
×