Skocz do zawartości
kyrtapwpolu

Regulator siłowy MTZ 82

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Regulator
kyrtapwpolu    6

Witam! Chcę wywalić regulator siłowy z pod siedzenia (mtz 82, 83r) jak powinienem to zrobić (połączyć i pozaślepiać wyjścia z rozdzielacza pod kierownicą), tylny siłownik wiadomo pod jedną sekcję podłączyć ale co zrobić z tymi 4roma rurkami co prowadziły do regulatora? mam też przyśpieszacz reakcji podnoszenia co dodaje parę rurek i sprawia że jest to plątanina rur i ciężko się jest zorientować jak to połączyć wcałość by nie szfankowało. Za odpowiedzi dziękuję!  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
himen    8

Jest to opisane w temacie o hydraulice. Ja u siebie wywaliłem regulator i rozdzielacz całkowicie i wstawiłem nowy bliżej kierownicy. Jestem zadowolony z tyłu podnośnik dobrze trzyma, szybciej działa i mam lepszy udzwig na turze.


Paweł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

rafal1989    812

Ja też wywaliłem regulator, podnośnik szybciej reaguje i lepiej trzyma nie ma się co zastanawiać tylko wywalić i mieć spokuj.


<p>Ciągnik bogiem, orka nałogiem, paliwo podstawą!</p>

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kyrtapwpolu    6

Panowie dzięki za szybką odpowiedź, czyli wywalić regulator siłowy i przyśpieszacz reakcji (to pokrętło ) a w miejsce tych rurek pozakręcać korki by to zaślepić? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    724

Jak wywalisz  regulator i przyśpieszacz to  co ty chcesz zaślepiać?


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kyrtapwpolu    6
Napisano (edytowany)

u mnie jest identycznie i na razie wiem że jak chcę wywalić tylko regulator to muszę połączyć zaznaczone przewody ale co z resztą przewodów?  post-59819-0-20102600-1398457269_thumb.j

Edytowano przez kyrtapwpolu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcin133    22

Witam.Mam problem jade po belki a tu nagle tur ani podnosnik nie działa(MTZ 89r). Co mogło sie stac pompy nie słychać wogole ale dzwoniłem do goscia i mówił ze tak nagle to nie pompa. Mówił cos o zaworze w rozdzielaczu ze mógł sie zaciac w którym miejscu jest ten zawór? Odkreciłem przelew to jak chciałem zapalic to niby olej zaczynała podawac to chyba pompa dobra.Prosze o pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    724
Napisano (edytowany)

Jeden w rozdzielaczu wyprowadzasz do przelewu a resztę usuwasz. Tyle.

Chodzi o zaworek pod płytką na dwie śrubki M8 po lewej stronie rozdzielacza od dołu. Czasem go złapie.

Edytowano przez seweryn20

BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez makra75
      Belarus 920.3nie pali ze stacyjki tylko na krótko na rozruszniku mam instalację elektryczną 12rozruch 24bez przełącznika 12/24tylko przekaźniki. Co może być przyczyną takiego stanu rzeczy?
       
    • Przez Mrchomik
      Witam jak w temacie jak można ulepszyć hydraulikę w mtz82 przymierzam się do kupna tego ciągnika i czytam na forum temat wielu że ciężko z hydrauliką i chciałbym nazbierać informacje i wasze udoskonalenia i pomysły jak uszczelnialiście ten ciągnik i z jakim skutkiem bo na pewno każdy miał swoje rozwiązania i na pewno działają i zebrać w jeden temat:) Pracowałem na nim dobry ciągnik tylko ta hydraulika mnie dobijała właściciel dolej oleju... Wymieniał uszczelki itd ale po ciężkiej pracy to samo i tu moje pytanie zmienienie części na inne z innych modeli itd zmiana rurek na metalowe itd:)
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez galoni
      Witam
       
      Znalazłem na allegro taki zestaw do wspomagania na orbitrol http://allegro.pl/wspomaganie-na-orbitrol-mtz-belarus-pompa-gratis-i1203511074.html
      Mam pytanie :
      -czy ktoś podobny zestaw zastosował u siebie?
      -czy to zda egzamin?
      -czy tam są wszystkie części jakie są potrzebne do MTZ-82? ( rocznik 90.)
    • Przez grego
      Mój MTZ miał straszne problemy z odpalaniem, jesli nawet juz załapał to nie był w sytanie wejśc na obroty. Wytypowałem że to wina pompyt wtryskowej.
      Znalazłem u siebie właściwie taką sama pompe, symbol ten sam zdaje się UTN -5, po założeniu i odpowietrzeniu pali na dotyk i wchodzi na obroty, ale...maksymalne obroty to tylko 1600 ob/min. Jak sie dobrze przyjrzałem to nawet tak pisze na tej pompie. Wykręciłem tą śrube regulacyjną, ale teraz max obroty to i tak tylko około 2000. Do sie jeszcze coś z tym zrobić?
×