Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Kupie obrotowke 4 skiby do ciagnika 110KM z lubelskiego .Moze ma ktos cos fajnego do sprzedania w NORMALNYM  stanie (org odkladnie bez spawanych lat i luzow),mam juz dosyc jezdzenia po handlarzach....Min 4x35 lub 4x40 -zeby byl nie za ciezki do forterry .Szukam w org stanie jak ktos cos ma to prosze o fotke w cenie + -10 tys

Opublikowano

Kupie obrotowke 4 skiby do ciagnika 110KM z lubelskiego .Moze ma ktos cos fajnego do sprzedania w NORMALNYM stanie (org odkladnie bez spawanych lat i luzow),mam juz dosyc jezdzenia po handlarzach....Min 4x35 lub 4x40 -zeby byl nie za ciezki do forterry .Szukam w org stanie jak ktos cos ma to prosze o fotke w cenie + -10 tys

. Nie dziwię się że masz dość jeżdżenia bo za 10 tys to nic nie znajdziesz...
Opublikowano

Powiem tak ogladalem do 11tys i wszystko wymaga rematu to co widac golym okiem,a juz nie mowie co by wyszlo w polu .Lemiesze ,piersi plozy normalna sprawa ze sie wycieraja i to mi nie przeszkadza .Ale panowie jaki jest sens szukac jeszcze odkladnic i dokladac do starocia .W majowke ogladalem huarda dwie odkladnice polamane i inne jak reszta ciensze z wieksza iloscia otworow .Przewody do wymiany kolko z takim luzem ze ledwo sie trzyma .Luz na obrotnicy i na silowniku .Przez tel pan mowi ze wszystko cacy ze (zabiera 1.80 a po zmierzeniu 35cm  na korpus model-465T) Tak szczerze dac 10-11tys i wladowac w rupcia pare tys to mija sie z celem . 

Opublikowano

Tego pierwszego z linku ogladalem ma spawana a wlasciwie polepiona obrotnice i jest bardzo wielki .Gdyby byl ok juz dawno by go sprzedal .Nr 2 jakas niska wierzyczka pewnie bardzo stary .3 skibowy odpada koniecznie 4 korpusy .Link 3 i ostatni mozna podjechac .

Opublikowano

Wolałbym 3x45 w dobrym stanie niż 4x35  w gorszym ale każdy ma swoje zdanie. To, ze starszy model nie dyskwalifikuje pługa. Części robocze dostaniesz praktycznie do każdego. A czesto te starsze można wyrwać w naprawdę fajnym stanie. Nikt ich nie chce "bo starsze" no i ceny atrakcyjniejsze. Za kilka lat to co kupisz teraz "nowsze" będzie już "starsze"

Wybór jest spory, a nie każdy spaw na pługu od razu go dyskwalifikuje. Części robocze raczej na pewno będą zużyte. Nawet mozna by rzec, te z ładnymi elementami roboczymi są bardziej podejrzane niż te zużyte, bo ładnego pługa nikt normalnie się nie pozbywa

Opublikowano

Jeśli ma być to inwestycja na lata kup 3+1, jakiś 4x45. Jeśli obecny ciągnik będzie miał problemy z czteroskibowym odkręcasz ostatni korpus i po problemie.

90% spawów dyskwalifikuje pług, gdyż oznacza iż został nieodpowiednio zaprojektowany lub wykonany z niewłaściwego materiału. Im bardziej spaw jest w miejscu mniej przewidywalnym, tym bardziej dyskwalifikuje to pług. 5% to wina operatora, zaś kolejne 5% może mieć źródło w zmęczeniu materiałowym, wynikającym z wieloletniego użytkowania.

Zapomnijcie o tym, że kiedykolwiek kupicie od "normalnie" myślącego handlarza, czy rolnika używany pług, który jest "w pełni sprawny" za 1/7 ceny nowego - to są marzenia ludzi naiwnych.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v