Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zamontowałem nowy zestaw naprawczy do ciapka z THM i ile według was zrobić mtg na dotarcie i zmienić olej? Znajomy sprzedawca powiedział ze po 20 mtg. Nie za mało? :)

wstawiłeś THM :):):) kolego toż to najgorszy badziew jaki mogłeś wstawić... Nie licz na oszczedność bo wydasz dwa razy tyle...

Opublikowano

Co do zestawów możecie mi powiedzieć dlaczego zestaw naprawczy Mahle Krotoszyn z gorzyckim tłokiem jest taki drogi??? Czy opłaca się go kupować??? Czy jest on wytrzymalszy od zwykłego krotoszyńskiego??? :)

Gość Profil usunięty
Opublikowano

sam wstawiłem THM to remont już by się należał po pół roku jazdy, ja narazie jeżdżę na tym zestawie THM, ale remont może na jesień zrobię

Opublikowano

mam taki problem że robiłem remont śilnika c-328 no i wszystko skrenciłę i zapalił tylko stukał i strasznie kopćił więć opóźniłem zapłon no i kopcenie ustało juz tak nie kopci ale dzwięk nadal pozostał wiec opiszę kiedy dokładnie ten dzwięk jest no wiec tak jak krece rozrusznikiem i jak silnik chodzi ale nie zapali to nic nie stuka stukanie pojawia się w tym momęcie kiedy silnik zapali więc nie wiem co morze być nie tak a jak panewki by były do d*py to przy kręceniu tez by stukało czy tylko po odpaleniu bo u mnie jak zapali to automatycznie jest stukot a jak nie odpali to moge kręcic i nic nie stuka tylko jak zapali wiec nie wiem może coś z głowica uszczelką pod głowicą czy co nie wiem chyba wezwe fachowca poddaje się już czekam na ostateczną radę pozdrawiam

Opublikowano

mam tak zawory ustawione i juz prubowałem różnie i nic ciagle stuka ale stuka w tedy kiedy zapali bo jak kręciłem na odprężniku czyli tak by nie zapalił tylko sprawdzic to nic nie stukało tylko w tedy kiedy zapali to takie jakby udeżenia niewiem co jest prosze pomocy

Opublikowano

końcówki wtrysku są stare nie zmienione wiec nie wiem co może być nie tak bo cokolwiek zrobię stuka tak samo przyspieszę opóźnię zapłon i nic zawory tak samo ustawiałem już różnie i za każdym razem to samo brak mi słów albo tłoki za bardzo się wysuwają i uderzają w głowice albo co już nie wiem a jakby panewki były by do d... to kiedy by stukało i jak bo u mnie to takie uderzenia głośne i cały czas

Opublikowano

A rozrząd ruszałeś, bo może żle ustawiony na kołach i zawory biją o tłok. Napisz co robiłeś w silniku i co wymieniałeś. W której części silnika stuka, w okolicy głowicy czy miski olejowej.

Opublikowano

a wiec tak silnik rozkręcony był do ostatniej śrubki był już w ciężkim stanie a wymieniałem pierścienie na tłokach wszystkie uszczelki resztę było ok i skręciłem wszystko rozrząd ustawiony na znaki patrzałem jak korbą kręciłem czy zawory nie uderzają o tłoki i nie uderzają na początku gdy go zapaliłem to strasznie dymił nic nie widać było i stukało potem opóźniłem zapłon i dymi już normalnie ale stuka tak samo dźwięk pochodzi z głowicy to znaczy do góry nie na dole (z miski olejowej) a przy wtryskach grzebałem to znaczy przy jednym ale czy to była by przyczyna jutro zmieniam wtryski i jadę na ustawianie ale wątpię żeby było to to bo stuk jest jak silnik zapali a jak kręcę na odprężniku to nic nie słychać tylko jak zapali jakby tłoki uderzały o głowice tz. taki pukanie uderzenia a przecież jakby rozrząd był źle ustawiony to by nie zapalił a silnik rozkręca pełną moc tak mi się wydaje jak gazuje to przyspiesza ale nie jechałem

Opublikowano

heh poluzuj albo zdejmij pokrywę zaworów, ona jest aluminiowa i się wgina do sirotka i krzywki od zaworów pukają w nią. chyba że masz prostą lecz wątpię moja zawsze się po każdym dokręceniu wyginała. mój sąsiad też miał ten problem słychac bylo znów z filtra powietrza stukanie, tak jak ty mówisz przy odpalaniu nie było tego słychac.

pzdro

Opublikowano

watpie zeby bylo cos z wtryskami... a korbowody dobrze spasowales?? nie moze byc za ciasno bo ci bedzie stukac. ja tak mialem w 912, wymienilem panewki na korbowodach, ale 4 byl dalej za ciasno, ale po drobnych dopasowaniach sie ulezalo i przestalo stukac. najlepiej odkrec mise olejowa i sprawdz wszystkie korbowody... a to ze stuka dopiero po dopaleniu to wiadomo, bo na rozruszniku masz za male obroty i nie dasz rady wychwycic tego stukania...

Opublikowano

Piszesz że wymieniałeś pierścienie a tuleje pewnie zostały stare z niemałymi progami i to właśnie ta przyczyna. Jak już zdiagnozujesz to napisz co było nie tak bo hipotez jest kilka.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez miśc360
      Dzień dobry,
      W c330 na 1 stopniu przełącznika grzeje świece żarowe, czy przy kręceniu rozrusznika też powinny grzać?
      Przy kręceniu u mnie grzeją, gdzie jest oryginalny przełącznik, a ciągnik z 1973. Tylko pytanie jak ma być, bo z nudów podłączyłem kontrolkę od świec żarowych i właśnie grzeje przy kręceniu, bo sprawdzałem na odprężniku bez odpalania.
      Jak jest u was?
    • Przez prezesss89
      Witam, kupiłem kiedyś pompę c360 3p po regeneracji tylko bez dekla górnego, dekiel mam już kupiony nowy i składam sobie ją w całość tylko mam pytanie jak  powinna być założona ta sprężynka? Pompa będzie zamontowana do Ursusa c360 3p. Na pompie nie mogę znaleść kodu (ewentyalnie w którym miejscu go szukać?) 

    • Przez ferdek2620
      Cześć 
      Miał ktoś problem z żółwiem zającem w Fergusonie 2620?
    • Przez Dominik07
      Witam od jakiegos czasu przybywa mi oleju w silniku co moze byc przyczyna(new holland t3040 )
      Wykluczylismy dostawanie sie paliwa bo olej nie ma zapachu ropy
      Wiec teraz sprawdzany mozliwosc oleju hydraulicznego,wymienilismy uszczelki na pompie.
      Jesli ktos ma pomysl to prosze pisac
       
    • Przez agrosoltys13
      Witam! Szykuje mi się teraz wymiana oleju w zetorze 7011 i chciałbym się dowiedzieć o waszej opini o oleju mobil delvac. Już od 15 lat zetor chodzi na turdusie  ale słyszałem że mobil jest lepszej jakości i jest odrobinę droższy od turdusa ale może akurat warto dopłacić parę złotych do oleju.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v