Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Dziś pracowałem dość duzo w polu moim JD i zauwazyłem ze gdy sie dośc mocnio zagrzał, to zaczał ciągnąc po sprzęgle. Na zimnym i przy lekkiej pracy nigdy tak nie robił. Teraz gdy puszcze szybko sprzęgło to czuc wyrazinie ze sie sliska. To samo podczas przełączania półbiegu.
Zimny szarpie jak powinien. DODAM ZE  pompa tłoczkowa ma nie caly rok i początkowa podnośnik oraz węze hydrauliki nie szarpały, a teraz znów sie to zaczyna.

Powiem mi ktoś co to sie wyrabia? ;/

 

Opublikowano

Dobra od początku. Pierwsze sprzęgło chodzi dobrze, lekko ? Nie puszcza simering na wale lub walki sprzeglowym? U mnie miałem też ten problem a okazała się blachostka także niema co siakać jak koledzy wyżej.

Opublikowano

Popracuj nim cały dzień tylko na żółwiu, (unikając zająca) i zobacz czy też się nagrzeje, jeżeli będzie dobrze to znaczy że przeciek jest na sprzęgle HI-LO lub gdzieś po drodze.

Opublikowano

Postaram sie nim popracowac na żółwie jak mowisz i zobacze co sie dzieje. 

Kolego ale sugerujesz ze mo pewb=nym czasie puszcza olej na tarcze? Mysle ze nie  bo czasami mog enim jezdzic cały dzien i jest penerka. np z rozrzutnikiem lub przyczepą. Teraz jezdziłem z cięzkim agregatem z 3h i już byl problem.

Opublikowano

Panowie sprawdziłem stan oleju na zimnym silniku i był wpołowie miedzy min a max.

Po odpaleniu gruuuboo ponizej min. Uzupełniłe, dziś woziłem ziemie z hl8011 i problemu nie było :) 

Jak myslicie? Czy stan oleju mógł wpłynąć na sprzelo? Bo moim zdaniem nie. ale juz na drganie węzy jak najbardziej

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Mateuszek12
      Witam pomoże ktoś może miał ktoś problem tego typu. Niekce działać mi klimatyzacja w john deere 6910s co to może być za przyczyna.
    • Przez Dominik4321
      Witam mam do wyboru dwie prasy pasowe. Jedna z nich to McHale V660 która posiada 3 pasy. Drugą z nich jest John Deere V451M która posiada 6 pasów. Proszę o wypisanie wad i zalet  tych pras i czy lepsze bele są z prasy 3 pasowej czy 6 pasowej.
    • Przez czmochu97
      Witam, ten oto kawał...... robi sobie ewidentnie z nas zarty. Temperatura zewnętrzna powyżej 20 stopni i już wali go w łeb. Aczkolwiek, podczas pracy, o ile to można nazwać pracą, przejechałem jakieś 700 metrów z agregatem i gaśnie, nie odpale, bo zapowietrzony. Delikatne psikniecie plakiem i znowu chodzi i tak później może przejade z kilometr, a może już nie. Co mu może być, dodam że rok temu pod koniec prac letnich też tak zaczął robić, ale tylko jak temperatura zeszła niżej, było okej.
    • Przez endrju
      Witam. Niestety nie znalazłem podobnego tematu pod który mógłbym się podpiąć więc zakładam nowy. Mam otóż taki problem z John deerem 6610 z 1998 roku. Silnik po odpaleniu pracuje równo zarówno na niskich jak i wysokich obrotach, z komina nie wydobywa się żaden niepokojący dym. Natomiast, gdy ciągnik schodzi z wysokich obrotów (np. z około 2tys )  i puszczam gaz to gaśnie po czym można go odpalić  bez problemów i znów pracuje bez zarzutów . Filtry wymienione, zero brudu w filtrze, paliwo z baku spuszczone również nie budzi zastrzeżeń. Gdzie szukać przyczyny ?  Poniżej filmik

      2019-06-10_09_21_56.mp4
    • Przez AchimR
      Udało nam się przerobić eS-kę na wersję brazylijską.
      Nieważne czy wersja z 9l czy z 13l silnikiem. Wszystkie kombajny JD z DPF i dodatkowym kompresorem śrubowym można przerobić na wersję brazylijską, czyli z odłączonym kompresorem co dodaje mocy!!!
      Wkrótce więcej zdjęc.
      Kombajn już po testach.
       
      Tak było


      A tak jest teraz.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v