Skocz do zawartości
JumperTomek

Docisk podnośnika

Polecane posty

JumperTomek    4

Witam, w jakiej pozycji powinna być dźwignia koło siedzenia i to pokrętło pod siedzeniem ( stary typ) żeby docisk zadziałał ? Czy w ogóle to działa w mtz 82 94r ? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Docisk regulujesz sobie pierwsza dzwignia od drzwi (w moim przypadku tak było) a u ciebie dzwignia która się podnosi i opuszcza
Dzwignia ustawiona na opuszczenie ma dwa zakresy
Jeden delikatny to docisk a drugi do samej szyby to opuszczenie bez docisku
Musisz sobie wsiąść i wyczuć dźwignię która powinna mieć dwa takie przeskoki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    786

W jednych mtz-tach docisk był na fula mogłeś podnieść ciągnik na ramionach a inne miały ograniczone ciśnienie chyba do 60 bar.

W każdym albo dźwignia koło kierownicy w pozycje stop a koło fotela na max do przodu. U mnie to nie działało.

Albo koło fotela w pozycję stop a koło kierownicy do przodu.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursusek94    15

A ja u siebie wywalilem cały rozdzielacz z pod siedzenia i regulator też, zostawiłem tylko pod kierownica ten z 3 wajchami, i docisk mam tak samo mocny jak i udźwig. Co prawda nie mam siłowej ale i tak jej nie używałem. ruska hydraulika stała się prosta i niezawodna. niestety cieknie trochu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    786

To wywal jeszcze ten nieudolny ruski rozdzielacz i załóż najtańszego bułgara. Spokój z wyciekami, zero szarpania się z dźwigniami. Uciecha jeździć.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursusek94    15

A podał byś mi typ tego bułgara co masz, bo zmiana rozdzielacza i tak mnie czeka, to może od razu coś porządnego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    786

Najpopularniejszy, trzysekcyjny, każda sekcja pływająca, 80 litrów. Poszukam potem linka do  tych co mi go sprzedali.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Alchemik
      W czasie pracy ładowarką, gdy pociągniemy za dźwignię, żeby podnieść  ramię, lub ładowarkę na "łapach" w pierwszym momencie zamiast unoszenia to mamy gwałtowne opadanie kilka cm w dół  ( z 1000kg w łyżce podejrzewam że obecnie mogłaby się ładowarka przewrócić przy maksymalnym wysięgu, a przy ładowaniu normalnych ładunków przedni lemiesz odrywa się na moment od ziemi.... )
      ładowarka jak kolegi zwc18 z forum:

      schemat hydrauliki na 95% jak tu:
      schemat
      Problem się nasila z biegiem czasu, mimo, że pracuje sporadycznie.  Ramiona same nie opadają - 500kg można za zgaszonym silniku zostawić na kilka godzin, minimalnie opadnie, ruchy ramion przy pracy są dosyć szybkie, czasami silnik nawet pracuje na za niskich obrotach ze względu na szybkie ruchy ramion.
      Gdzie szukać przyczyny?
      - zatrzaski hydrauliczne przy siłownikach?
      - rozdzielacz (który?)
      - zawory przelewowe, bezpieczeństwa w rozdzielaczach?
      - zawór łączący pompy zasilające przy rozdzielaczu?
       
    • Przez Eryko
      Witam.jak podłączyc czujnik poziomu paliwa w MTZ? w załączniku fotka jak to wygląda

    • Przez audi80b4
      zaczeło mi ostatnio spadać ciśnienie oleju w belarusie 952 na czerwone pole wiem gdzie się zwiększa trzeba wykręcić ten korek przy filtrze i jest tam taka śruba na śrubokręt ale nie wiem w którą strone się zwiększa w którą strone mam kręcić zeby zwiększyć ciśnienie oleju i ile ma być na rozgrzanym?
    • Przez KubAE86
      Witam posiadam MTZ 82 pronar z 1996r, problem w nim jest taki że cisnienie oleju w cięższych pracach na zegarze szybko spada, gdy po nocnym postoju i odpaleniu wskazuje 3,5 - 4 atm tak po godzinnej robocie zegar wskazuje już z 1 atm czy da się pompę jakoś podkręcic czy tylko nowa? Główny problem to taki że tak jak i spada ciśnienie tak i jednakowo spadają obroty silnika.  1.5h pracy z pługiem  i silnik chodzi jak by sie miał zaraz rozpaść.(Nie traci mocy). Po ostygnięciu silnik znowu pracuje jak nowo narodzony. Czy ktoś wie co się dzieje dół silnika do roboty czy może coś innego ?
    • Przez pafeu
      Witam. W pronarze 82a z 2010 roku podczas orki na biegu polowym 3,4 oraz 5 zaczęło zgrzytać i nie można zmienić biegów na szosowe. Tylny bieg działa ale bez gazu bo inaczej zgrzyta.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.