Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Witam

Odkąd stałem się posiadaczem mtz to niepokoją mnie stuki w skrzyni biegów lub na reduktorze(żółw-zając). I niewiem co to może być przyczyną może jakieś łożysko. Stuki pojawiają się na małym gazie i podczas prasowania a przestają gdy wcisne sprzęgło lub lewarek od reduktora wyłącze na luz

Opublikowano

Spuść olej ze skrzyni biegów przecedź przez jakieś sito sprawdź czy nie leżą jakieś części typu jak koronka od łożyska.U mnie też stukało no wolnych obrotach jak reduktor ustawiłem między (żółw-zając) czyli na tzw.-luzie pół biegowym to stuki nie były słyszalne. Zrobiłem tak jak na pisałem wyżej w oleju i na spodzie skrzyni cząstki koronki z łożyska okazało się łożysko na reduktorze. Jak coś takiego by było to trzeba zdejmować pokrywę reduktora i skrzyni i szukać które to łożysko ;)

Opublikowano

Coś jakby łożysko na samym wejściu z reduktora do skrzyni lub łożysko między wałkiem zdawczym a wejściowym z reduktora.

 

U mnie też pojawiły się stuki podczas prasowania, a okazało się, że odkręciło się koło zamachowe i ścięło 3 śruby :lol:

Opublikowano (edytowane)

to nic trzeba rozbierać w zimę a i jeszcze jedno pytanie czy blotniki to zchodzą razem z kabiną i co z tymi kablami wszystkimi od zegarów ten cały pulpit zchodzi razem z kabiną? mtz rocznik 96 duża kabina

Edytowane przez 18mateo18
Opublikowano

a to nie powinno być problemu a jeszcze jak go będe rozjeżdzał to najpierw silnikiem bo muszę zmienić wysprzeglik bo mi sprzęgło po wymianie tarczy szarpie potem korpus reduktora a co ze zbiornikiem oleju i całą hydrauliką trzeba to odkręcić bo chyba bardzo ciężkie to jest i póżniej skrzynią odjechać

 

Całainstalacja jest podpieta pod deska kilkoma wtyczkami. Po kolei rozpinasz i po sprawie. Kabina leży na 4 poduszkach i zchodzi razem z błotnikami.

Opublikowano

Witam Panowie. Mam również problem ze skrzynią, podczas pracy jak i jazdy na 4,5,7,8 biegu słychać jakby jakiś stukot ale mocno stłumiony, może pulsowe wycie, kiedyś pękł mi jeden ząb na kole zębatym i też był stukot ale głośniejszy i ostrzejszy. Co to możę być?

Opublikowano

Witam Panowie. Mam również problem ze skrzynią, podczas pracy jak i jazdy na 4,5,7,8 biegu słychać jakby jakiś stukot ale mocno stłumiony, może pulsowe wycie, kiedyś pękł mi jeden ząb na kole zębatym i też był stukot ale głośniejszy i ostrzejszy. Co to możę być?

Opublikowano

Tez mam jakieś stuki "w skrzyni" w 952.4. Co ciekawe problem znika po złapaniu i przycisnięciu lewarka od reduktora. Nie wiem czy to olać czy drążyć temat.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Gość
      Przez Gość
      Xxx
    • Przez Theprzemo205
      Witam i z góry dzieki za odpowiedz. A więc najprawdopodobnej pojawi się na gospodarstwie belarus 82. Chciałbym aby ten ciagnik ciągal prase belujaca tylko on ma jedno stopniowe sprzęgło więc jak prasować kości trawe itp. Może ktoś mi wytlumaczy ?
    • Przez GrzywaRM
      Witam
      kupiłem MTZ i mam pytanie czy ten pręt pod skrzynią ze ściętymi  dwoma bokami na zdjęciu jest do zmiany prędkości obrotów wom? 

    • Przez Krzysiek2794
      Witam, ludzie pomóżcie mam problem z moim Jumz'em. Niedawno kupiłem jumza chyba przerobionego z koparki, nie znam jego przeszłosci,na rolniczy.Mianowicie mam problem z hydraulika, nie wiem czy ktoś maczał juz tam "paluchy" ale nie mam sekcji pływającej do orki, w żadnej z 3 dźwigni. Mam pytanko czy jak wymienie rozdzielacz na taki z sekcją pływającą to musze jeszcze coś przerabiać? Prosze o pomoc.
    • Przez Sadownikx2
      Dlaczego w ciągnikach w skrzyniach mechanicznych reduktor (żółw, człowiek, zająć lub l,m,h) jest niesynchronizowany?
      No tak ciężko było dołożyć synchronizatory?
      Musieli dziady zaoszczędzić.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v