rolnik2102

massey ferguson 6180 problem z elektroniką

Polecane posty

rolnik2102    31

Witam, posiadam massey, dzisiaj rano po przejechaniu paru kilometrów przestał działać mi rewers do tyłu, w kabinie poczułem tylko zapach spalonego plastiku i gumy, zajrzałem do przekaźników i był jeden spalony to go wymieniłem, ale to nic nie dało, może ktoś z was miał taką awarię? Droga naprawa tego?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witaj. Może nie z elektroniką samą masz problem tylko z elektryką, bo sterownik od jazdy jest na zewnątrz kabiny( pod schodkami z prawej strony) i nie poczuł być żadnego zapachu. Częsty problem w tych modelach to wypalające się gniazda bezpieczników od halogenów, także może tam jest problem... i mogło stopić kable od manetki przód-tył, zobacz pod licznikami czy kable nie są popalone.


Elektronika  Maszyn i Urządzeń Rolniczych

Naprawy Sterowników, Liczników, Modułów, czujników itp

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    8023

kolego posprawdzaj bezpieczniki jeszcze, czesto na jednej lini jest kilka odbiorników, jak bezpiezniki okej to dobierz sie do tej plytki od bezpiecznikow od spodu, jak Ci spalilo przekaznik, to moglo i cos pod spodem sie przytopic .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    573

Mysz izolację zjadła zrobiło zwarcie i gotowe, w taką porę roku postaw tylko ciepły ciągnik do garażu czy stodoły to szybko upatrzą że dobre miejsce

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel1234    2

Witaj. Może nie z elektroniką samą masz problem tylko z elektryką, bo sterownik od jazdy jest na zewnątrz kabiny( pod schodkami z prawej strony) i nie poczuł być żadnego zapachu. Częsty problem w tych modelach to wypalające się gniazda bezpieczników od halogenów, także może tam jest problem... i mogło stopić kable od manetki przód-tył, zobacz pod licznikami czy kable nie są popalone.

 

Cześć a wiesz co jest powodem wypalania sie bezpieczników od halogenów ? bo u mnie tez ten problem jest. Topia nawet sie bezpieczniki zamiast przepalać. Winą to stare, sparciałem przewody?? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rabit500    12

Instalacja do poprawki. np zbyt duża moc halogenów w stosunku do zastosowanych przekrojów przewodów, przetarte przewody, zaśniedziałe połączenia, przegrzane przewody itp. jednym słowem wiązka do halogenów do przeglądnięcia. A co do Wytapianych bezpieczników to poprostu włożyłeś za mocny i zamiast go przepalić grzeje instalacje. Jak będziesz miał pecha przy takich zabezpieczeniach że bezpiecznik Ci topi a nie przepala możesz puścić ciągnik z dymem. Więc na twoim miejscu nie używałbym zbytnio halogenów do czasu przedlądnięcia instalacji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    573

A najlepiej zmień na ledowe halogeny 4 sztuki wezmą tyle prądu co jeden tradycyjny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hemi    48

A z przodu jakie dasz ledy bez rzeźbienia? ja tam będę HIDy pchał. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Wolodymyr
      Jak to możliwe? Po uruchomieniu silnika przy zdjętych przewodach z elektrozaworów pług sam się podnosi. Co jest nie tak?



    • Przez ferguson3075
      Od ostatniego czasu mam problem z wspomaganiem kierownicy , chodzi cięzko na wolnych obrotach , ciśnienie na magistrali 19 bar czyli dobre, zauważyłem tez ze na półbiegu na zającu ciągnik tak jakby cos blokuje gdy jest na luzie , tak jakby nie chciał przełączyć, po przełączeniu na zajaca ciśnienie na magistrali spada do 9 bar
       Co może byc przyczyną ? 
    • Przez lukaszkuc
      Witam jak zmierzyć napięcie na czerwonym kablu podłączonego pod potencjometr rewersu

    • Przez tomaszkom
      Witam.Massey Ferguson 3065  brak prądu kierunkowskazu lewego w gniezdzie przyczepy.Podpowie ktoś gdzie szukać? Może jakiś schemat zdjęcia gdzie wpięta jest wiązka gniazda przyczepy.Pozostałe prądy są.
    • Przez ferguson3075
      Od ostatniego czasu mam problem z wspomaganiem kierownicy , chodzi cięzko na wolnych obrotach , zauważyłem tez ze na półbiegu na zajacu ciągnik tak jakby cos blokuje gdy jest na luzie , po przełączeniu na zółwia na luzie problem ustępuje , gdy jest rozgrzany i jest na zajacu sam zmienia na zółwia , pompe wymieniono w 2016 roku na nową, wymieniony filtr hydrauliki i wyczysciłem filtr niskiego ciśnienia od wspomagania,od czasu do czasu zaświeca sie kontrolka ciśnienia oleju na wolnych obrotach
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj