Skocz do zawartości
miras32

ursus2812,problem z perkinsem

Polecane posty

miras32    0

hej.Zauważyłem ostatnio wyciek na połączeniu kolektora wydechowego i tłumika,jakaś czarna mazia,na olej to nie wygląda,dodatkowo ciężko odpala,aku nowe,świeca też ok.tak troche jakby nie palił z początku na wszystkie tłoki.z góry dzięki za pomoc;)

 

Połączone.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ovi    47

to w końcu ursus czy massey ferguson?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miras32    0

#ovi,ursus;)atakuje na 2 fronty,wiosna za pasem to trzeba;)

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

ovi    47

może pęknięty pierścień olejowy (zgarniający) i pluje olejem w kolektor?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miras32    0

może,zrobiłem z 3 mth po tym wycieku,jutro lukne do chłodnicy czy jest płyn,może go zepne z jakąś nałądowaną przyczepką,żeby sprawdzic czy ma powera,no  i,chłodnica,jak  będzie  brak płynu to raczej uszczelka,w sumie 7 tysi mth bez remontu ,to wszystko jest możliwe;)


a przy pierścieniu to by kopcił na niebiesko,a tak nie robi

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kitowiak    393

Czyli prawdopodobnie paliwo nie jest spalane w 100%, wiec masz problem z głowicą, gniazda zaworowe masz powypalane, i przez to ciężko pali...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miras32    0

no tak ,też o tym myślałęm,ale to nagle sie stało,z 4 mtg na lekkiej pracy,to może być ropa zmieszana z sadzami z wydechu,jutro sprawdze płyn w chłodnicy,i sprawdze czy ma moc po podpięciu do jakiejś niemki:)zapakowanej

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertb    126

Leje wtrysk lub co jest trudniejsze w sprawdzeniu w pompie znajduje się wstępna pompka jeśli będzie uszkodzona nie dość że będzie sporo palił to pompa nie będzie poprawnie regulować dawki. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kitowiak    393

Moc będzie troszkę mniejsza i dymek się pod obciążeniem pojawi...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miras32    0

od strony odstojnika jest duże zapocenie,sporo warstwa mokrego kurzu,ale to już od sporego czasu,możliwe że coś cieknie,jutro oblukam,może zmienie filterek w pompce(do odpowietrzania) i główny,wtryski też trzeba sprawdzić,może zapieczone,oo ferduś nie widział ale to wszystko na orginale jeszcze,dzienki za wskazówki

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miras32    0

jutro podepne go do dużej przyczepy z ziarnem,będzie opór to zobaczę co się dzieje,dzięki za wskazówki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertb    126

Ta pompa to błogosławieństwo i przekleństwo tego ciągnika. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stas1506    1

najprawdopodobniej przyczyna byla koncowka wtryskiwacza i zle spalanie,mogło to spowodowac zawieszenie sie zaworu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kitowiak    393

Też może być, tylko w tym wypadku nie było by osadu...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    227

To zwykła pompa rotacyjna, nic szczególnego. Dbać o jakość tankowanego paliwa, wymieniać regularnie filtry ( standardowa obsługa ciągnika ) i nic więcej specjalnego.

Co do tego pocenia to w jakim stanie masz ten silnik i pompę z wtryskami - robiłeś coś przy nim? 

Co z tłumika wylatuje przy odpalaniu i później w pracy? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertb    126

Przy minimalnej nieszczelności moc silnika leci na łeb na szyje, ważne jest ciśnienie wewnętrzne pompy. Do tego oryginalne części są drogie. Bosch VE jest dużo prostszy w utrzymaniu w dobrej kondycji. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miras32    0

siema,ciągnik po kapitalce,ale jest znów problem,tzn za mocno sie grzeje,przy lekkiej pracy pod czerwone  podchodzi.Wczoraj termostat wymieniłęm,bo myślałęm że to przez niego,bo chłodnica  nie byłą przesadnie gorąca,a silnik mocno.Ale niestety,problem nadal jest


nie wiem czy sie bawić w pompe nową?paski ponaciągane,nic cie piszczy,,albo sprawdzić jakoś przepływ  chłodnicy,nvm już sam,chyba osiwieje przez tego malca ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miras32    0

tzn?nie wymontowałęm jej narazie,ale powinna działąć,bo bo grawitacyjnie to  by w ogóle nie krążyło,po 2 wczoraj zalałęm pod korek,odpaliłem ,pare minut  pochodziłwskazuwka sie ruszyła troche,to odkręciłęm korek,i wywaliło z 100 minilitrów przez moment

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miras32    0

pompa zdjęta,wygląda dobrze,ale jade po nową.Sprawdzałęm bez termostatu,chłodnice zakleiłem,to przez 30 min do nominalnej nie doszedł,byłna postoju,ale na sporych obrotach,także chłodnica ma przepływ.jak po zmianie pompy będzie to samo,to chyba zaczne wiercić otwosy w termostacie,żeby zwiększyć lekko przepływ.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikruss    121

Ja chyba trafiłem za 4 razem na dobry termostat w 4p bo tez się ciągle grzal....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PRIMO    618

pompa zdjęta,wygląda dobrze,ale jade po nową.Sprawdzałęm bez termostatu,chłodnice zakleiłem,to przez 30 min do nominalnej nie doszedł,byłna postoju,ale na sporych obrotach,także chłodnica ma przepływ.jak po zmianie pompy będzie to samo,to chyba zaczne wiercić otwosy w termostacie,żeby zwiększyć lekko przepływ.

było jeszcze wywalić termostat i wtedy by było wiadomo w czym problem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miras32    0

było jeszcze wywalić termostat i wtedy by było wiadomo w czym problem.

wywaliłem na ok godzine,anie chce bez jezdzić bo nie chciał sie dogrzać  do nominalnej temp w upale.termostaty 3  nowe ,nawet testowałęm je w garnku,jak sie otwierają,wszystkie podobnie.pompe zamówiłęm,bo w sklepach nie mają na 2 paski wrrr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miras32    0

pompa założona,efekt podobny do wcześniejszego,zostaje tylko wiercenie w termoo po bokach,i zakrywanie  chłodnicy na początku.niefachowe xD ale musi zadziałąć ;)

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez restrukturyzacja2016
      Hej, ciągnik (MF 3060) pilnie potrzebuje wymiany ogumienia. Wiem, że był już takie tematy, ale ten będzie wyjątkowy.
      Stwierdziłem, że felgi - zarówno na przodzie jak i na tyle - są większe niż oryginalne. 
      Mowa jest o R38 z tyłu oraz R28 z przodu.
      Nie wiem, dlaczego są one inne niż powinny być, ale pytanie brzmi :
      Jakie ogumienie mogę zakupić? Nie ukrywam, że chciałbym coś szerszego niż mam.
      W chwili obecnej są 15.5 R38 z tyłu i 320/70 R28 z przodu. Wiem, że oryginalne powinny mieć numery 18.4-30 oraz 12.4-24.
      Czy mam szukać takie jak pasują na moje felgi? Czy może takie jak pisze na stronie, że powinny w nim być. Jakie ma to znaczenie? W jakich cenach będzie coś z "środkowej półki"? Na przód przydałyby się jakieś konkretniejsze, bo będą musiały znosić ciężary dźwigane turem. Oczywiście, wystarczą diagonalne.
    • Przez grzegorz4173
      Witam, 
      Mam problem z silnikiem perkins 3p, który pracuje w wózku widłowym. Jest to całkowity brak oleju na klawiaturze zaworowej, w zasadzie to olej nie pojawia się już w otworze na gorze bloku. Po odkręceniu przewodu łączącego blok z głowicą i uruchomieniu silnika sucho, ani kropli.  Wózek niedawno kupiony więc nie wiem od jak dawna tak pracuje oraz co było robione w silniku wcześniej. Do tej pory sprawdziłem drożność przewodów od bloku, do głowicy oraz samej klawiatury. Następnie przedmuchałem blok oraz magistrale olejową, powietrze dochodziło w okolice wałka rozrządu, więc wydaje się że kanały olejowe są drożne. Tutaj kończą mi się pomysły i chciałem zwrócić się z prośbą o pomoc, może ktoś miał taki przypadek i podzieliłby się rozwiązaniem lub cenną radą 
      Dodam jeszcze, że ciśnienie na wale korbowym czy to na zimnym czy ciepłym silniku to około 4 - 4,5 bara, nie słychać żadnych niepokojących stuków, zgrzytów itp.
      Pozdrawiam
       
    • Przez Dawid_Z
      Kupię miskę olejową do Perkinsa 3P z uszczelnieniem wału na simering. Proszę o kontakt pod nr 792-408-447 lub przez forum
    • Przez ROLNICZEK001
      Witam! C360-3p
      1. Jakie jest prawidłowe ciśnienie na wtrysku, bo u mnie na wtryskiwaczu było 150 i gość powiedział że trochę mało i ustawił na 180, czy to czasami nie jest zbyt dużo ? (sąsiad mówi że powinno być 160) jak to jest ?
       
      2. czy jest jakaś śrubka czy coś od obrotów przy pompie ?
    • Przez konopia992
      Witam, mam dwa problem z moją Renią 7034. Pierwszy to wyciek z skrzyni biegów, przy samym ramieniu podnośnika, na chłopski rozum to prosta sprawa, ściągam dekiel wymieniam uszczelniacz i gotowe, ale znajomy mnie nastraszył, że jak ściągnę ten dekiel to już tego nie poskładam i z podnośnikiem nie dojdę do ładu  ma może ktoś z was pojęcie czy to prawda ? Drugi problem to olej kapiący z rurki od odmy, jakoś strasznie się nie leje ale jak stoje to zostawiam małe plamy oleju, silinik to perkins 4 cylindry bez turba 70km, ma moc i ogólnie odpala i chodzi jak zegarek, a naczytałem się, że to objawy końca pierścieni i trochę nie chce mi się w to wierzyć   Pozdrawiam i dzięki za pomoc
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.