Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Mój licznik też jest elektroniczny tylko ten model ktory nie pokazuje na jakim połbiegu jade. I tez sie przewija kody a nie wpisuje przepraszam za wprowadzenie w bład :D

 

 

I jeszcze mam pytanie odnośnie blokady a mianowicie jak włacze blokade na auto to ona powinna sie automatycznie wlaczac i rozłaczac ? bo u mnie jak tylko klikne auto to na desce swieci sie odrazu ze blokada jest włączona i nie moge skrecic ani nic bo pchaja dwa koła, to tak ma działać czy powinno samo włączać i rozłączać ? dodam ze jak ciagnik jest na postoju i klikne ten automat to juz odrazu blokada jest jakby na stałe wlaczona przy wcisnietym auto. Wydaje mi sie ze to tak nie powinno działać ;p

Edytowane przez Arturo1610
Opublikowano

Jeśli blokada jest w pozycji "Auto" to rozłącza sie tylko wtedy gdy ramiona podnośnika są uniesione lub Wałek WOM wyłączysz (co do wałka to podobno można to jakoś skalibrować ale nie wiem jak i nigdzie nie moge znaleźć instrukcji).

Opublikowano

Mi przestała działać blokada w automacie własnie spina się tylko na stałe czyli na I podpowie ktoś gdzie szukać przyczyny wcześniej działała tak jak opisuje ziel np w pługu dzwigam do góry blokada się rozłacza opuszczam pług i załacza się spowrotem teraz nic z tego a przyznam ze jest to wygodna rzecz której mi brakowało podczas orki

Opublikowano

Kod rozmiaru opon to nic innego jak wskaźnik promienia prędkości.Dane takie znalazłem tylko dla opon Mitas ( zobasz katalog opon rolniczych Mitas), kazda marka ma troszeczke inny wymiar choć nie zawsze. Ogólnie jest on liczony od obwodu tocznego opony. Z tego co wiem nie ma potrzeby zmniejszania promienia prędkości w zależności od zużycia opony. Konkretnie dla opony Mitas 520/70r38 promień wynosi 825. Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez kurzyn198
      Witam wszystkich
      Posiada ktoś z was schemat elektryczny do Case Mx 135. Padły mi kierunkowskazy, bezpiecznik jest ok, przerywacz jest sprawny (podmieniałem ze sprawnego ciągnika), awaryjne działają, a kierunków brak.
    • Przez zipo1
      Witam szukam wszelkich informacji na temat case mx 150 maxum,(na co uważać, czego pilnować), kupiłem taki ciągnik, super by było dostać instrukcję obsługi, zgóry dziękuję.
    • Przez roxor
      Witam panowie mam do was taka prośbę chce kupić case mx 135 to mój pierwszy case i nie wiem na co trzeba zwrócić uwagę w tym ciągniku jeżeli ktoś wie coś na temat tego ciągnika to proszę o wasze rady dzięki i pzdr.
    • Przez jacumi
      Witam,
      Dziś podczas talerzowania zapaliły się wszystkie kontrolki w moim Case MX100 (2000r).
      Ojciec jeździł i powiedział że wszystko się popodświetlało (akumulator, ciśnienia oleju, kontrolka od ręcznego itp itd)
      Pierwsza myśl była że mało oleju w silniku, poziom był minimum. Uzupełniono do 2/3 max. I nie pomogło.
      Jak wróciłem do domu (traktor stał 2-3 godziny) to sytuacja jest taka sytuacja jak na zdjęciu (traktor zgaszony, czyli ostygł).
      Kontrolki już się nie świecą wszystkie tylko te właściwe, traktor zapala (test tylko na chwile).
       
      ktoś przerabiał coś takiego ??
       
      pozdrawiam
      Jacek

    • Przez kada2k
      Witam, wyświetliło mi się ostrzeżenie w Case Farmall 85C w instrukcji znalazłem że odpowiada to za zbyt niskie ciśnienie w przekładni i układzie kierowniczym. Poziom oleju się zgadza, hydraulika działa jak wcześniej, wspomaganie tak samo, płynność rewersu i półbiegu również. Ktoś miał podobny przypadek lub ma jakiś pomysł co mogło się stać, jutro jeśli będzie dalej to samo dzwonie do serwisu ale z uwagi na godzinę chciałem się tutaj dopytać.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v