Skocz do zawartości
KarolZajdel

Renault 103.14

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
KarolZajdel    0

Witam czy oplaca sie kupic renault 103.14 z turem quicke z krokodylem która nie jest zarejstrowana papiery zostaly zgubione i gdy wrzuca się rewers coś w środku zgrzyta cena 22tys.zł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5001

Trzeba szczerze odpowiedzieć na pytanie: czy nie jest kradziony? Dokumentów nie gubi sie ot tak a jeśli już, można je odtworzyć.

Jeśli nie jest kradziony i nigdy nie pojawisz się na drogach publicznych (będzie użytkowany tylko i wyłącznie na posesji) można się zastanowić nad kupnem. Cena automatycznie w dół.

 

W obie strony zgrzyta (przód-tył)? Czy udaje się wrzucić rewers? Czy ciągnik jeździ? Czy dźwignia rewersu nie wyskakuje podczas zatrzymania, przyhamowania?


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

AlaCapone    5001

Jeśli tak koszt będzie "niewielki". Zuzyty został tylko hamulec synchronizatora - koszt zamknie się w granicach 500 zł.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtal24    236

Rewers rewersem bo wszystko można naprawić tylko problem jest w braku dokumentów jak dla mnie to śmierdzaca sprawa może być, ciekawe skad sprowadzony z jakiego kraju


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5001

Jakie dokumenty zostały zgubione i przez kogo?


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5001

jak sprowadzil nie rejstrowal i gdzies zgubil

 

Jeśli tak to na 99% kłamie i ciągnik jest podejrzany.

.

 

a walek w niej jest zależny czy niezależny

i czy dobry jest do prasy

 

Nie mam pojęcia, musiałbym widzieć napisy przy dźwigni, bo występowały w obu wersjach.

Jeśli wygląda tak: "1000 N 540 N PROP" - to PROP tłumaczy się jako "zależny".

 

Zależy, do jakiej prasy?


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5001

Każdy ma wolną wolę i może robić to, co uważa za dobre dla siebie. Mogę jedynie powiedzieć co ja bym zrobił a mianowicie nie pchałbym się w takie podejrzane transakcje. Jeśli jest kradziony i kiedykolwiek wyjdzie to na jaw, możesz mieć poważne kłopoty z Policją i konfiskatę ciągnika w całości.

 

Możesz naturalnie zaryzykować i kupić, ale za 15 000 – 17 000 zł i użytkować go na własnej posesji, albo sprzedać ładowacz w całości, zaś ciągnik na części odzyskując pieniądze z zarobkiem - wybór należy do Ciebie.

 

 

 

Kompletny rewers + łożyska + widełki + kilka dupereli powinno zamknąć się w kwocie 5 000 zł. Jeśli mechanik będzie potrzebny trzeba doliczyć 1 000 - 1 500zł


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PIOTREK79    1

No chyba ze kolega poszuka coś używanego w dobrym stanie i sam ogarnie temat to będzie taniej:). Ale najpierw trzeba zobaczyć jakie szkody są.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5001

Jeśli oczekujesz odpowiedzi opisz problem bardziej szczegółowo.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez tomaszt135
      Witam,
      Mam problem z rozebraniem siłownika wspomagania w renault 8514. Po wstępnych oporach obraca się zewnętrzna część siłownika, ale nie chce się rozkręcić. Może ktoś już taki rozbierał i poradzi jak to zrobić lub ma rysunek złożeniowy z którego będzie wynikało jak się go rozbiera. Może ukryta jest gdzieś jakaś zawleczka, którą trzeba wyjąć? Z góry dziękuję. 


    • Przez majes
      Podczas jazdy i głównie pod obciążeniem słychać w kabinie takie nieregularne chrobotanie chyba ze skrzyni, raczej nie z silnika. Ostatnio nawet zauważyłem że jest to chrobotniecie jak ciągnik stoi i szarpne ładowaczem w dół. Co to może być? Byłem u mechanika, oglądał, zaglądał kamerą do skrzyni i nic nie znaleźli.
    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
    • Przez Danielkoltun
      Witam . Przeczytałem kilka tematów na Agrofoto ale nie znalazłem tego czego bym oczekiwał więc postanowiłam napisać tutaj , mianowicie chce kupić renault 7514 ls z 1986r , potrzebuje opinie o tym modelu . Oglądałem jeden taki egzemplarz i sytuacja wygląda tak : traktor łanie zapala , biegi ma w podłodze ( dwie wajchy , 3 zakresy i 4 biegi , rewers przy kierownicy koło gazu ręcznego ) , chodzą ciasno i wyraźnie , traktor przy jeździe do przodu trochę wyje ale to może przez to że hamulce go strasznie trzymają bo jak się wciska sprzęgło podczas jazdy to się zatrzymuje jak przymurowany . Mógłby mi ktoś wyjaśnić jak wyłącza się blokadę i która to wajcha bo ciągnik był na blokadzie podczas oglądania a nie mogłem ogarnąć co i jak , jest jeszcze jedna wajcha o której nie mam pojęcia taka długa co jest pod pulpitem i ona idzie na stronę prawą i do góry wygląda to jak jakiś rozdzielacz jednosekcyjny  , czy wajcha z gumową rączką koło sprzęgła to drugi stopień sprzęgła ? , czy hamulce są zbudowane w podobny sposób jak w MTZ bo bym je przejrzał . I na koniec na co zwrócić jeszcze uwagę . Proszę o pomoc i pozdrawiam . 
       
    • Przez farmervip
      Koledzy, potrzebna szybka porada, dziś podczas jazdy ciągnik nagle się zatrzymał i zgasł  po odpaleniu okazało się że sprzęgło nie działa a rewers po przełożeniu na jazde do przodu dusi silnik, do tyłu jest ok jedzie na wszystkich biegach lecz bez sprzęgła,wygląda to tak jak by się coś zakleszczyło, podejrzewam że problem może być z prądem lub cewkami tylko jak to sprawdzic? lub może coś innego :wacko:
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.