KarolZajdel

Renault 103.14

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
KarolZajdel    0

Witam czy oplaca sie kupic renault 103.14 z turem quicke z krokodylem która nie jest zarejstrowana papiery zostaly zgubione i gdy wrzuca się rewers coś w środku zgrzyta cena 22tys.zł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5003

Trzeba szczerze odpowiedzieć na pytanie: czy nie jest kradziony? Dokumentów nie gubi sie ot tak a jeśli już, można je odtworzyć.

Jeśli nie jest kradziony i nigdy nie pojawisz się na drogach publicznych (będzie użytkowany tylko i wyłącznie na posesji) można się zastanowić nad kupnem. Cena automatycznie w dół.

 

W obie strony zgrzyta (przód-tył)? Czy udaje się wrzucić rewers? Czy ciągnik jeździ? Czy dźwignia rewersu nie wyskakuje podczas zatrzymania, przyhamowania?


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

AlaCapone    5003

Jeśli tak koszt będzie "niewielki". Zuzyty został tylko hamulec synchronizatora - koszt zamknie się w granicach 500 zł.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtal24    278

Rewers rewersem bo wszystko można naprawić tylko problem jest w braku dokumentów jak dla mnie to śmierdzaca sprawa może być, ciekawe skad sprowadzony z jakiego kraju


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5003

Jakie dokumenty zostały zgubione i przez kogo?


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5003

jak sprowadzil nie rejstrowal i gdzies zgubil

 

Jeśli tak to na 99% kłamie i ciągnik jest podejrzany.

.

 

a walek w niej jest zależny czy niezależny

i czy dobry jest do prasy

 

Nie mam pojęcia, musiałbym widzieć napisy przy dźwigni, bo występowały w obu wersjach.

Jeśli wygląda tak: "1000 N 540 N PROP" - to PROP tłumaczy się jako "zależny".

 

Zależy, do jakiej prasy?


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5003

Każdy ma wolną wolę i może robić to, co uważa za dobre dla siebie. Mogę jedynie powiedzieć co ja bym zrobił a mianowicie nie pchałbym się w takie podejrzane transakcje. Jeśli jest kradziony i kiedykolwiek wyjdzie to na jaw, możesz mieć poważne kłopoty z Policją i konfiskatę ciągnika w całości.

 

Możesz naturalnie zaryzykować i kupić, ale za 15 000 – 17 000 zł i użytkować go na własnej posesji, albo sprzedać ładowacz w całości, zaś ciągnik na części odzyskując pieniądze z zarobkiem - wybór należy do Ciebie.

 

 

 

Kompletny rewers + łożyska + widełki + kilka dupereli powinno zamknąć się w kwocie 5 000 zł. Jeśli mechanik będzie potrzebny trzeba doliczyć 1 000 - 1 500zł


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PIOTREK79    1

No chyba ze kolega poszuka coś używanego w dobrym stanie i sam ogarnie temat to będzie taniej:). Ale najpierw trzeba zobaczyć jakie szkody są.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5003

Jeśli oczekujesz odpowiedzi opisz problem bardziej szczegółowo.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez BartekSzulc
      Witam. Mam problem w renault 103-54, mianowicie rewers nie zawsze wchodzi do tyłu, prawdopodobnie widełki rewersu sie podtarły. Mam pytanie jak sie do nich dostać? Trzeba rozpoławiać ciągnik lub zdejmować/unosić kabinę? Dodam że rewers jest mechaniczny, a skrzynia bez żłów zając, 4 zakresy po 4 biegi.
    • Przez GRWielkopolska
      Witam mam problem z ciągnikiem Renault 133.14 chłodnica jest umyta a ciągnik się grzeję.Proszę o odpowiedź
    • Przez nuszka007
      Witam, mam problem z Renault Ares556rx. Nie załącza się napęd, a świeci się kontrolka. Nim oddam go do mechanika chciałbym samodzielnie dojść o co chodzi jeśli to możliwe. Oleje i filtry po wymianie, po podlewarowaniu przodu można poprzez koła zakręcić wałem zarówno na włączonym jak i zgaszonym silniku. Frez na wale ok. Chciałbym zacząć od podstaw typu bezpieczniki i elektrozawory lecz nie wiem gdzie owe się znajdują. Nie ma też bezpiecznika i przekaźnika typowo od napędu. Pomożecie? Pisałem w innym temacie lecz bez odpowiedzi.
    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
    • Przez dawid464
      witam mam pytanie czy silnik d226-6 rożni się czymś oprócz tubro od td228-6 mają one takie same pojemności, tłoki ???
      czy są morze to inne silniki różniąc się od siebie czy są dostępne części do td228-6 ????
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.