Skocz do zawartości
KarolZajdel

Renault 103.14

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
KarolZajdel    0

Witam czy oplaca sie kupic renault 103.14 z turem quicke z krokodylem która nie jest zarejstrowana papiery zostaly zgubione i gdy wrzuca się rewers coś w środku zgrzyta cena 22tys.zł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KarolZajdel    0

mam problem
gdy wrzuca sie rewers cos w srodku zgrzyta co to moze byc i jaki bylby koszt naprawy calego rewersu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5003

Trzeba szczerze odpowiedzieć na pytanie: czy nie jest kradziony? Dokumentów nie gubi sie ot tak a jeśli już, można je odtworzyć.

Jeśli nie jest kradziony i nigdy nie pojawisz się na drogach publicznych (będzie użytkowany tylko i wyłącznie na posesji) można się zastanowić nad kupnem. Cena automatycznie w dół.

 

W obie strony zgrzyta (przód-tył)? Czy udaje się wrzucić rewers? Czy ciągnik jeździ? Czy dźwignia rewersu nie wyskakuje podczas zatrzymania, przyhamowania?


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

AlaCapone    5003

Jeśli tak koszt będzie "niewielki". Zuzyty został tylko hamulec synchronizatora - koszt zamknie się w granicach 500 zł.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtal24    250

Rewers rewersem bo wszystko można naprawić tylko problem jest w braku dokumentów jak dla mnie to śmierdzaca sprawa może być, ciekawe skad sprowadzony z jakiego kraju


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5003

Jakie dokumenty zostały zgubione i przez kogo?


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KarolZajdel    0

a jak rewers cały sie popsuł to jaki koszt

 

a walek w niej jest zależny czy niezależny
i czy dobry jest do prasy 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5003

jak sprowadzil nie rejstrowal i gdzies zgubil

 

Jeśli tak to na 99% kłamie i ciągnik jest podejrzany.

.

 

a walek w niej jest zależny czy niezależny

i czy dobry jest do prasy

 

Nie mam pojęcia, musiałbym widzieć napisy przy dźwigni, bo występowały w obu wersjach.

Jeśli wygląda tak: "1000 N 540 N PROP" - to PROP tłumaczy się jako "zależny".

 

Zależy, do jakiej prasy?


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5003

Każdy ma wolną wolę i może robić to, co uważa za dobre dla siebie. Mogę jedynie powiedzieć co ja bym zrobił a mianowicie nie pchałbym się w takie podejrzane transakcje. Jeśli jest kradziony i kiedykolwiek wyjdzie to na jaw, możesz mieć poważne kłopoty z Policją i konfiskatę ciągnika w całości.

 

Możesz naturalnie zaryzykować i kupić, ale za 15 000 – 17 000 zł i użytkować go na własnej posesji, albo sprzedać ładowacz w całości, zaś ciągnik na części odzyskując pieniądze z zarobkiem - wybór należy do Ciebie.

 

 

 

Kompletny rewers + łożyska + widełki + kilka dupereli powinno zamknąć się w kwocie 5 000 zł. Jeśli mechanik będzie potrzebny trzeba doliczyć 1 000 - 1 500zł


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PIOTREK79    1

No chyba ze kolega poszuka coś używanego w dobrym stanie i sam ogarnie temat to będzie taniej:). Ale najpierw trzeba zobaczyć jakie szkody są.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Daaniel766    1

A u mnie problem jest taki,że przy ruszaniu czasem wyskoczy, najczęściej na zimnym oleju

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5003

Jeśli oczekujesz odpowiedzi opisz problem bardziej szczegółowo.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez kecay85
      Witam. Od kilku dni posiadam renault cergos 350 z meczanicznym rewesem i jednym pólbiegiem pod obciązęniem. Podczas jazdy próbnej na placu u sprzedającego wydawało mie się że wszystko działa poprawnie, jednak kiedy juz po przywiezieniu go do domu przejechałem się po drodze,  zauważyłem, że ciagnik po wciśnieciu sprzegła sam hamuje. Kiedy już sie zatrzyma nie moge na wciśnietym sprzęgle zmnienić biegu. Dzwoniłem następnego dnia do sprzedającego, wtedy dowiedziałem sie że problem ustepuje kiedy obroty silnika są na poziomie 1500. Sprawdziłem i rzeczywiście wtedy traktor normalnie śię toczy. Czujnik  ćiśnienia oleju w skrzyni był odłączony kiedy podłączyłem na wolnych obrotach świeci kontrolka ciśnienia a na wyższych gaśnie. Czy problem tkwi w pompie hyraulicznej, czy może być to inna poważniejsza usterka. Prosiłbym o pomoc, bo mam dylemat czy nie oddać tego ciągnika.  
    • Przez domel27
      Witam wszystkich. 
      Od pewnego czasu podnosnik w moim ares nie funkcjonuje tak jak powiniem a mianowicie gdy podnosze jakas maszyne i przełacznik ustawie w pozycji góra to maszyna idzie w gore ale gdy podniesie na max to pompa tak jakby nie odcina tylko slychac jak caly czas pcha olej i na wyswietlaczu nie pojawi sie 100 tylko np 99 . jak moze byc przyczyna czy to ehr czy moze jakis czujnik polozenia ramiom i jak to zlokalizowac? dzieje sie rowniez tak ze niby podniesiona maszyna na maxa a pokazuje wyswietlacz ehr ze np 96 i podczas trasportu gdzies sie cos wstrzasnie i przeskoczy na 99 czy 100 . kiedys cos takiego nie mialo miejsca i zawsze jak podniosl na maxa to pompa odcinala ze tak powiem i nie tloczyla caly czas oleju . z gory dzieki za podpowiedzi i pozdrawiam 
    • Przez karol1321
      Witam,
      Mialbym prosbe o zdjecia miejsc przykrecania adpatacji do Tura 103.14 lub podobnych.
      Mam adaptecje od 7534 ktora nie pasuje i chcialem podejrzec gdzie jest przykrecana adaptacja w tych ciagnikach zeby ewentualnie moc przerobic ta co mam.
      Pozdrawiam, Karol
    • Przez Krzysztoflewandowski36
      witam mam pytanie do uzytkownikow ciagnika renault 133.14 jaki powinien byc oryginalny rozmiar opon tyl i przod czy mozna zalozyc opony tyl byly 520 70 38 a teraz 520 85 38.
    • Przez wojtas9090
      Witam serdecznie
      posiadam ciągnik reno 155.54 od nie dawna problem wystąpił ze wspomaganie kierownicy na wolnych obrotach bardzo cięzko się kreci a po dodaniu gazu troche lepiej ale to nie jest to pompa hydrauliczna została wymieniona na nową i wszystkie fylitry hudrauliczne i nadal jest to samo może ktoś miał ten sam problem lub wie co jest przyczyną prosze o pomoc z góry dziękuje
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.