Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
sznajdik    143

Oddaję do sprawdzenia pompę od MF3060 i prawdopodobnie do wymiany pójdzie głowiczka jaką założyć są jakieś lepsze gorsze? nie chcę się naciąć na jakiś bubel jak mi zaproponują licząc załóżmy na moją niewiedzę więc chcę się trochę przygotować

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daremw    128

Sam ich zapytaj czy są lepsze i gorsze, im na jedno wyjdzie bo jeśli są różne to marżę swoją i tak mają.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ppiotr    28

Kilka lat temu założyli mi jakąś polską głowicę i tego lata na gorącym silniku znowu gorzej pali, więc znowu głowica do wymiany (może to wina opałówki)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

lukbold    485

Ja mam z 10 lat w U5314 serbską i przez 3tys godzin nic się z nią nie stało. 2 lata temu do 3P założyłem serbską pompę i nie narzekam... Zresztą nalejesz trefnego paliwa to każdą wykończysz. Chyba za bardzo nie masz co nad tym kombinować tylko unikać czajny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    139

Pompiarz mi opowiadał gdy "byłem w odwiedzinach" że miał dwa przypadki gdy mu się serbska głowiczka (nowa) na stole zatarła podczas ustawiania. Powód to zbyt ciasne pasowanie i po rozgrzaniu się zatarły. Ale które już przeszły pierwszy rozruch to są ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    143

Zawiozłem i powiedziałem żeby szmelcu mi tam nie wkładał ma być dobrze zrobione to zobaczymy. Nie wiem co tam trzeba zrobić poza tym bo na ciepłym odpala od strzała na zimnym trzeba pokręcić trochę nawet ze świecą ale to tak od -5, jak latem rano odpala to obroty są nierówne falują jakby a jak już pochodzi to jest normalne tak samo jak w mróz odpala to odrazu chodzi równo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    485

To ja wątpię, żeby głowiczka była padnięta. Nie raz tu czytałem i sam tez tak miałem, że to właśnie na ciepłym nie odpala z winy wytartej głowiczki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DTaras    259

ja tam sobie kupiłem wszystko z uk... może oprócz uszczelek. Gdzie to jest wyprodukowane - niewiem ;-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    143

U mnie był zrobiony remont silnika zarówno przed jak i po remoncie nie zbyt dobrze odpalał choć po trochę lepiej po przeglądzie pompy jest różnica ale jeszcze nie to czego oczekuję bo podobno jakiś tam zawór czy coś jest nie halo jak przestanie odpalać na ciepłym kupię nową ewentualnie wymienię wszystko co da się w starej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Maju3060
      Witam was jeśli są takie tematy to przekierować A moje pytanie do was takie że zatarł nam się elektrozawór od stopu wałka i pytanie do was takie dlaczego on się zatarł jest cały czas wciśnięty i nie ruszy go i jeszcze spytam od czego mogła pęknąć CEWKA 🤐
    • Przez RafaKluczyski
      Witam. Mam taki problem, a mianowicie po wymianie pompy wody przestało działać ogrzewanie. Szukałem na forum i się doczytałem, że trzeba gazować i powinno się samo odpowietrzyć. Dzisiaj próbowałem i przewód jeden zaczął robić się gorący. Wszedłem na dach, otworzyłem przednią pokrywę i też jeden normalnie zaczął się robić gorący, a drugi po pewnym czasie lekko ciepły. Wszedłem do kabiny i dziwnie, bo raz dmuchało ciepłym raz zimnym, znowu ciepłym i zimnym. Co może być? Miał ktoś taki lub podobny problem? Dzięki z góry za pomoc
    • Przez Peron
      Witam.
       
      Czy ktoś może się orientuje, jakie są kolory farb do poszczególnych modeli? W internecie pełno farb, ale nie jest opisane, na co która jest stosowana i cieżko  coś dobrać.
      Potrzebuję farbę na felgi do serii 3080. Teraz są pomalowane na szaro, ale spod farby wygląda szary, ale lekko metalizowany. 
      W internecie znalazłem opinię, że na felgi ma być krzemowa szarość, ale sam już nie wiem, bo wydaje mi się za ciemna. 
      Ma ktoś praktykę w tym temacie?
    • Przez pawelus
      Witam . Posiadam ciągnik Massey  Ferguson 3080 .
      Problem dotyczy przedniego napedu . Mianowicie ma luz na zawieszeniu mostu z przodem ciągnika . 
      Widoczne podczas ruszania na załączonym napędzie , Most przechyla sie delikatnie do przodu lub tyłu .
       
      Pytanie dotyczy : Jak zlikwidować ten luz bo nie chce żeby ukręciło wałek od napędu . ?
       
      Można wykonać naprawe we własnym zakresie czy trzeba  coś wytaczac na tokarkach ?
       
      Czekam na jakieś wskazówki  . Dziękuje
    • Przez bogdan815
      witam ponownie i znowu proszę o pomoc
      zapowietrzyły mi się hamulce, może ktoś wie jak je się odpowietrza chodzi o model MF 3645
      z góry dziękuje
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.