Skocz do zawartości

Polecane posty

macko25    8

ostatnio jak robiłem orki zimowe to podnośnik zaczął mi nie trzymać na jednym poziomie bez przerwy podnosił opuszczał i orka taka nierówna mi niewychodziła a diody na panelu bez przerwy mrugały czy ktoś miał taki problem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

adrian3005    45

A próbowałeś przestawić włącznik podnoszenia na 0 ? 

 

Sprawdz czujniki przy cięgnach dolnych czy nic się z przewodami nie stało. Mógł też potencjometr pójść. 

 

A żaden błąd Ci nie wyskakuje na panelu ? 

 

u mnie niby diody mrugają góra dół ale to chwilkę po to, żeby wyrównać głębokść którą czyta sobie  z pokrętła od głębokości, ale nie ma mowy żeby było widać na orce że podnosi i opuszcza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
macko25    8

właśnie przestawilem włącznik podnoszenia na 0 i było Oki podnośnik na jednym poziomie był i nic nie szwankował a wcześniej diody mi też mrugaly Góra dół ale chwilkę a teraz kontrolki szaleją gora dół
A pokrętło mam ustawione na 4,5
czyli bym musiał narazie sprawdzić po przewodach czy nic tam się nie stało i zaś czujniki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adrian3005    45

Przekręcasz na zapłon kluczyk i tam na wskazniku prędkości wyskakują numerki, jak wyskakuje 0.00 to nie masz błędu. 

 

Więc problem miałbyś z elektryką ehr-u

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
macko25    8

aha to nie wiedziałem
to zobaczę jutro
czyli tam powinno wyskoczyć jakieś kody od czego są błędy tak???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adrian3005    45

wyskoczy Ci numerek kodu 

I są mądrzy na forum, co znają oznaczenia kodów .

Mi się wyświetla 87 i nie wiem od czego jest a że działa wszystko to nie wnikam 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DTaras    324

jak się tensonetr przy dolnym mocowaniu siłownika odkręci tak bywa albo gdy luz na ramionach...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DTaras    324

wina czasem też leży po stronie przełącznika... Na osi ramion jest czujnik ich położenia. Posprawdzaj tam również.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamilc017    56

Tutaj macie kody do EHR

 

1-1.....Nie podłączony jeden z elektrozaworów.

1-2.....Zwarcie w cewce elektrozaworu podnoszenia
1-3.....Zwarcie w cewce elektrozaworu opuszczania
1-5.....Problem z przełacznikami podnoszenia/opuszczania na błotnikach
1-6.....napiecie zasilania za wysokie (pow 18V)
1-7.....zwarcie w obwodzie 9,5 Voltowym.
1-8.....problem z przełącznikiem podnoszenia /opuszczania

2-2....problem z czujnikiem pozycji
2-3....problem z czujnikiem głębokości
2-4....problem z potencjometrem maksymalnej wysokości.
2-7....napiecie zasilania za niskie(poniżej.10V)

3-1...problem z prawym czujnikiem draftu(bolec mocujący prawą dolną belke podnosnika.)
3-2...problem z lewym czujnikiem draftu
3-4...problem z potencjometrem predkosci opuszczania
3-6...problem z potencjometrem intermixa(ten z gałką na panelu ze skalą od 1 do 6,najbliżej diody samodiagnostyki) 

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamilc017    56

Na panelu ehr masz taką taki trójką z wykrzynknikiem a w środku dioda. Ta dioda wydaje impusy. Jeżeli nic nie mruga to jest wszystko ok. Te diody sygnalizują błędy. Np tam jest tak że są pulsy (mrugnięcia) i tak jeżeli mruga-mruga dłużdza przerwa mruga-mruga-mruga to jest kod 2-3. MAsz mrugnięcie po sobie w krótkim odstępie potem dłuższa przerwa i znowu masz mrugnięcia liczysz to i dobierasz do błedu. Tutaj masz listę kodów.

1-1.....Nie podłączony jeden z elektrozaworów.
1-2.....Zwarcie w cewce elektrozaworu podnoszenia
1-3.....Zwarcie w cewce elektrozaworu opuszczania
1-5.....Problem z przełacznikami podnoszenia/opuszczania na błotnikach
1-6.....napiecie zasilania za wysokie (pow 18V)
1-7.....zwarcie w obwodzie 9,5 Voltowym.
1-8.....problem z przełącznikiem podnoszenia /opuszczania

2-2....problem z czujnikiem pozycji
2-3....problem z czujnikiem głębokości
2-4....problem z potencjometrem maksymalnej wysokości.
2-7....napiecie zasilania za niskie(poniżej.10V)

3-1...problem z prawym czujnikiem draftu(bolec mocujący prawą dolną belke podnosnika.)
3-2...problem z lewym czujnikiem draftu
3-4...problem z potencjometrem predkosci opuszczania
3-6...problem z potencjometrem intermixa(ten z gałką na panelu ze skalą od 1 do 6,najbliżej diody samodiagnostyki

Jak nie będziesz wiedział to nagram Ci filmik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
misiekadam    0
A to może masz jeszcze ,,schemat " do czytania błędów z kontrolki na desce , ten pomarańczowy wykrzyknik od datatronic ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez witch
      Witam problem jest taki EHR nie reaguje, przełącznikiem daje na opuszczanie i brak reakcji  świeci dioda,próbowałem awaryjnie opuścić ,ale nic się nie dzieje.
    • Przez pulek227
      Witam.
      Mam problem z odnośnikiem w Mf6480
      Podniósł pług a teraz nie idzie to w żaden sposób opuścić. Na panelu pokazuje niby kontrolną w dół że opuszcza Ale podnosnik ani drgnie. Na blotnikach przyciskami też nie reaguje
      Próbowałem też pod ciągnikiem awaryjnie alektrozaworami opuścić
      Ale na sadzonym ciągniki te przyciski z gumkami się wciskają na obu elektrozaworach A gdy ciągnik zapalony to jeden się wciska a drugi nie da rady a pług jak był w powietrzu tak jest. 
      Może ktoś pomóc w tej sprawie
    • Przez kostek
      Dzisiaj z wujkiem jedziemy do korbanków po nowy traktor MF 5465 jest jakiś uzytkownik takiego traktoru dodam ze ma skrzynie dyna 4 są jakos mocno awaryjne????
    • Przez Nowak5425
      Witam. Poszukuję posiadaczy Mf-a 5475, mam kilka pytań, chodzi mi głównie o modele w roczniku 2010 i w górę.
      Jakie silniki były w tych ciągnikach, Perkins, Sisu ?
      Co z awaryjnością tego modelu ?
      Słyszałem już nie od jednej osoby, że jeśli chodzi o silnik z układem zasilającym Common Rail, po ~ 2000 mth zaczynają się kosztowne naprawy (~20 tyś PLN ). Konkretnie wymiana / regeneracja wtryskiwaczy i to samo z pompą wtryskową ? Posiadacze tego modelu w Common Railu, potwierdzacie to ? Co więcej powiecie na temat tego ciągnika ?
    • Przez FilipKieca14
      Witam, problem polega na tym, że na włączonym przednim napędzie coś zgrzyta (niby z przodu), po wyłączeniu napędu problem znika. Co tam mogło się urodzić? Z góry dzięki za odpowiedzi
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.