Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

ja mam Td80d i mam grzanie świec ale nie używam go. Tej zimy stoi w stodole to odpala normalnie na polu jak wcześniej stał to też nie było większych problemów żeby odpalił,a mam go już 7 lat

Opublikowano

Nie mam problemu przy -30 wiekszy zagadał bez mrugneicia okiem a zaczynam grzac siewce jak tem spada ponizej -5 ciezej z odpalanie mniejszego bo ma 3 gary ale wzeszłym roku przy -25 zagadał przy ale musiałe msie nameczyc bo miałem jeszcze letnie paliwo nie wyjezdziłem do konca i mi zamarzło ale jak to zrobiłem to reszte zimy juz normalnie palił:-)

Opublikowano

koledzy czesci do zetora sa tańsze niż do case, ja mam zetora 1300mtg i case jx 550mtg i wiem ile kosztują cześci np. pompki hamulcowe różnica na kożyść zetora to 800zł sztuka wiem bo kolega wymieniał w case.

 

albo na filtrach zetor filtr paliwa 20zł, oleju 35zł case paliwa 185zł, oleju 100zł.

Opublikowano

koledzy czesci do zetora sa tańsze niż do case, ja mam zetora 1300mtg i case jx 550mtg i wiem ile kosztują cześci np. pompki hamulcowe różnica na kożyść zetora to 800zł sztuka wiem bo kolega wymieniał w case.

 

albo na filtrach zetor filtr paliwa 20zł, oleju 35zł case paliwa 185zł, oleju 100zł.

 

 

Kolego bez obrazy ale porównywanie Marki ZETOR do CASE to jak porównywanie Fiata do Volkswagena. Sam mam w gospodarstwie Zetora i jestem z niego bardzo zadowolony ale mam i Case i to jest różnica na korzyść Case.

 

A co do NH i CASE to w ciągnika o mocy do 100 km te ciągniki są bardzo podobne lub ale czym większy ciągnik i większa moc tym większe mamy różnice między markami ale te ciągniki w 80-90% mają te same części tylko że Case w podstawowej wersji faktycznie jest trochę bogatszy zwłaszcza przy ciągnikach o większej mocy i dla tego się różnica w cenie.

 

Ciągniki z roczników 2001-2007 np. TM-y i MXM-y były robione na tej samej lini montażowej w fabryce w Anglii.

A teraz jest duże rozgraniczenie bo NH jest robiony w Anglii a Case i Steyer są robione w Austrii na jednej lini montażowej.

 

Części takie jak silniki, skrzynie biegów i oprzyrządowanie jest w większości to samo chociaż występują różnice zwłaszcza jeśli chodzi o kabinę i tzw. multikontroler gdzie Case ma wszystkie zegary i kontrolki na prawym słupku kabiny a NH ma pod kierownicą co uważam za dużo gorsze rozwiązanie bo jest mniej czytelne.

 

A ciągniki z serii T8000 i Magnum tam są największe różnice bo skrzynie mają te same mosty, kabiny, silniki ale różnią się całą budową/bryłą zewnętrzną ciągnika oraz rozłożeniem masy która jest w zdecydowanym stopniu na korzyść CASE.

Opublikowano

era tanich czesci i reszty np do zetora sie skonczyła .Dlatego ze juz tez pomału wprowadzają nowe technologie i dokładają elektronii . Jeśli ktoś mysli ze zetor to tani ciagnik pod wzgledem czesci i chodzby serwisu to sie grubo myli

 

Witam ponownie i popieram niema już ciągników z tanimi częściami a szczególnie nowych, ja mam między innymi Forterre 95 i filtry i olej jest droższy bo wlewam w niego Arala i po podsumowaniu wymiana wychodzi drożej np od JX95 i jeszcze jest zalecana częściej jeśli dobrze pamiętam co 200Mth i wszystkie części też serwis. Tania to była 30 i 60 a teraz jest globalizacja :)

Opublikowano

 

 

albo na filtrach zetor filtr paliwa 20zł, oleju 35zł case paliwa 185zł, oleju 100zł.

a gdzie ty te filtry do case kupujesz?? ja za połowę tego co podałeś mogę kupić , trzeba tylko poszukać

Opublikowano (edytowane)

Artur96 w tum ciągniku NH Td( silnik iveco) musisz zamontować w tym przewodzie paliwowym ,co idzie do świecy płomieniowej zaworek zwrotny i będzie gitara

Tam jest słabo rozwiązane doprowadzenia paliwa do świecy następuje cofnie paliwa i powietrze w przewodzie ,chodzi na sucho

Edytowane przez JANCZAK1176
  • Like 1
Opublikowano

Kolego bez obrazy ale porównywanie Marki ZETOR do CASE to jak porównywanie Fiata do Volkswagena. Sam mam w gospodarstwie Zetora i jestem z niego bardzo zadowolony ale mam i Case i to jest różnica na korzyść Case.

 

A co do NH i CASE to w ciągnika o mocy do 100 km te ciągniki są bardzo podobne lub ale czym większy ciągnik i większa moc tym większe mamy różnice między markami ale te ciągniki w 80-90% mają te same części tylko że Case w podstawowej wersji faktycznie jest trochę bogatszy zwłaszcza przy ciągnikach o większej mocy i dla tego się różnica w cenie.

 

Ciągniki z roczników 2001-2007 np. TM-y i MXM-y były robione na tej samej lini montażowej w fabryce w Anglii.

A teraz jest duże rozgraniczenie bo NH jest robiony w Anglii a Case i Steyer są robione w Austrii na jednej lini montażowej.

 

Części takie jak silniki, skrzynie biegów i oprzyrządowanie jest w większości to samo chociaż występują różnice zwłaszcza jeśli chodzi o kabinę i tzw. multikontroler gdzie Case ma wszystkie zegary i kontrolki na prawym słupku kabiny a NH ma pod kierownicą co uważam za dużo gorsze rozwiązanie bo jest mniej czytelne.

 

A ciągniki z serii T8000 i Magnum tam są największe różnice bo skrzynie mają te same mosty, kabiny, silniki ale różnią się całą budową/bryłą zewnętrzną ciągnika oraz rozłożeniem masy która jest w zdecydowanym stopniu na korzyść CASE.

 

Witam to jest konkretna odpowiedz na taką czekałem czyli jednak różnice są szczególnie w wyższych modelach.

Opublikowano

To żeś kolego @Michalmeer zasypał nas konkretami! pewnie że różnice są, bo jeden jest czerwony a drugi niebieski :)

 

Podzespoły są te same, bo chłopaki z serwisu Case jadąc na fuchę kupują wszystko u konkurencji w NH coby szef się nie zorientował. Zdaje się, że nawet nr katalogowe mają te same, a to mnie między innym interesowało przy zakupie.

 

Jak kolega @lukasko napisał warto zwrócić uwagę na rozłożenie mas, bo mnie swego czasu zaintrygowały filmiki na youtube przeciągania liny, przez różne marki. Można dojść po ich obejrzeniu do ciekawych wniosków :)

Opublikowano

To żeś kolego @Michalmeer zasypał nas konkretami! pewnie że różnice są, bo jeden jest czerwony a drugi niebieski :)

 

Podzespoły są te same, bo chłopaki z serwisu Case jadąc na fuchę kupują wszystko u konkurencji w NH coby szef się nie zorientował. Zdaje się, że nawet nr katalogowe mają te same, a to mnie między innym interesowało przy zakupie.

 

Jak kolega @lukasko napisał warto zwrócić uwagę na rozłożenie mas, bo mnie swego czasu zaintrygowały filmiki na youtube przeciągania liny, przez różne marki. Można dojść po ich obejrzeniu do ciekawych wniosków :)

 

Podaj link do tego filmiku na YT

Opublikowano (edytowane)

Do kolegi powyżej..... :D

 

To żeś teraz z tym olejem wyskoczył :) Faktycznie powalająca różnica. Czyżby zastosowanie oleju konkurencyjnej firmy groziło śmiercią? Chyba istotą są parametry oleju a nie czy jest to firma x czy y. Czyli dla sporej ilości ludzi ideałem ciągnika jest obojętnie jaka marka zalana (przereklamowanym) Fuchs'em? ;)

 

Co do tych filmików to wpisz sobie w youtube "marka1 vs marka2" (np. case vs nh)

 

A co do siedzeń @Michalmeer, to też można mieć takie same kwestia wyboru przy zakupie. Swoją drogą mi lewy podłokietnik bardziej przeszkadza jak dodaje komfortu (żeby brzydko się nie wyrazić ze mnie w... denerwuje) Nasi handlowcy na tyle olewają swoje sztandarowe produkty, że nie wiedzą dokładnie co można w ciągniku dodać, a co ująć by pasowało klientom. A często zrobisz się w balona (jak ja przy zakupie kombajnu, słuchając handlowca w kwestii czujnika niskich wysokości koszenia).

 

Bardziej bym celował w przydatność wypowiedzi typu kolegi @lukasko, bo tak trochę się obracamy w kręgu, że jeden jest niebieski drugi czerwony i w środku beż oraz popielaty. Czasem są to istotne rzeczy typu umiejscowienie zegarów (też uważam że słupek to super rozwiązanie), ale pewnie znajdą się zwolennicy innego rozwiązania....konkrety z grubej rurki konkrety :)

Edytowane przez darolee
Opublikowano

newhollandt6

Hmm a po ilu mtg ci poszły te linki umie jeden robi w turze jeden ma 1300mtg a drugi 1100 i jeszcze zadna linka nie poszła i nie wiem czy zamawiac ostatnio na czesci czekałem tydzien. Jak sie rozd*pca w sezonie ot bedzie kaszana:-(

 

MAX1987nie pamiętam dokładnie po ilu mtg, ale nh jest z początku stycznia 2008 roku więc linki są wymieniane co rok, mój NH też pracuje z turem. a co odpalania w mrozie to odpala przy - 25 bez problemu z pomocą świec żarowych ale jak zapali to z początku masakrycznie chodzi ,dopiero jak sobie pochodzi to wszystko wraca do normy.

Opublikowano

co do olei to chłopaki z serwisu mówili że ambra i akcella te te same oleje, te do skrzyni tylko mają dodany inny barwnik,

nh nie jest zalany totalem

Nie wiem o co chodzi z tymi olejami. Ambra i Actela są lane z jednego kotła do opakowani tych dwóch producentów( no jeszcze skapnie coś tam do Arbor i Akros), więc tu typowo wchodzimy na porównanie ten niebieski ten czerwony :) Na dobrą sprawę jakbyś zalał silnik Supreolem CC, to też by nikt ie umarł :) Liczą się parametry, nad nazwą możemy się zastanowić wówczas gdy uważamy że olej danego producenta jest ponad normę. Ale w tych to akurat wszystko na A i nie ma nad czym się zastanawiać.

Opublikowano

lukasko

co do jakości zetora i case jx (bo o takiego mi chodziło) to nie zgodze sie że to jest jakaś znacząca różnica.

w wyższych modelach case to oczywiście jest różnica.

 

malkolm

wiem że te filtry można kupić znacznie niższych cenach sam takie kupuje, ale chodziło mi tu o porównanie cen części w serwisie.

 

Opublikowano

Ja w Case na części w serwisie mogę mieć na drugi dzień, ale cena to z 30 % wyższa, po 3-4 dniach normalna cena.

Do NH jeszcze nic nie zamawiałem.

 

Dziwne ja do Case linki czy takie podstawowe rzeczy mogę mięć od ręki a nie tydzień! Tydzień w żniwa to po żniwach!

Ja birę odnich i mają przeważnie na stanie http://www.sklepkisiel.pl/

Opublikowano

Tu nie chodzi o podstawowe rzeczy. Które często się wymienia.

Zamawiałem rączkę zmiany biegów, z przełącznikiem pół biegów, to najpierw powiedzieli 1500 zł a jak przyszła to 1000 zł zapłaciłem netto. Uszczelniacze do przedniej zwolnicy. Uszczelniaczy część była, a resztę akurat się skończyła.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez SawekOcha
      Witam. Poszukuje posiadaczy ciągnika case cs 86. Mianowicie chciałbym się dowiedzieć jak sprawują się te ciągniki i co jest w nich wadliwe. Ile pala.
    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
    • Przez grzybekkee
      Witam. Mam problem z nowo nabytym ciągnikiem Case 5130. Problem polega na tym, iż nie ma możliwości sterowania podnośnikiem, ani przyciskami na błotnikach, ani dźwignią na panelu. Sterować można jedynie joystickiem, lecz te sterowanie również jest zepsute, ponieważ na 5 z 6 pozycji podnosi, a w jednej pozycji opuszcza. Do tego pokrętło z trybami pracy można przekręcić o 360°. Aha, i ta kontrolka (N) ciągle mruga.

      Poprzedni właściciel twierdzi, że problem pojawił się podczas regeneracji pompy, więc jest taka możliwość, że coś źle podczepił.
    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
    • Przez lukasz0920
      Witam Mam problem z case mx 135. Od roku co jakiś czas nie działał rewers po odpaleniu ciągnika, wystarczyło popukac wajche od skrzyni biegów i zaczął działać. Problem znikał. Dzisiaj po całym dniu pracy, koszenie trawy chciałem wjechać na podwórko i nagle przestał całkiem działać. Cechy podejrzane - dzisiaj co jakiś czas mrugala kontrolka od walka - gdy przełącze rewers w tył to kontrolka się zapala ale nie rusza - no i gdy włączę czwarty bieg i w tył, mruga N Ogólnie wyłączyłem i włączyłem prąd i nic nie dało. Sprawdzałem różne kostki itp no nic nie widać podejrzanego
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v