Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Więc z waszej rozmowy wynika, że niema sie co kłucić o tą moc bo na różnych testach różnie wychodzi :rolleyes:

jest sie o co klucic bo to wazne, testy sa te same, to zalezy od "filozofii" silnika, generalnie w nowoczesnych silnikach jest taka tendencja, no bo gdy max moc wychodzila przy obrotach znamionowych to juz nie ma o czym mowic

Opublikowano

Powiedźcie co to może być. Rano jak jest zimno i idę mieszać paszo wóz, DF k100 nie chce zapalić muszę go podładować z 5 minut i już chodzi...Czy to może być wina alternatora?? :/

Opublikowano

ale to co akumulator nie ma sily krecic czy co moglo sie tak zdazyc ze moze mysz przerabala jakis przewodzik i alternator nie laduje akumulatora ja mialem tak w rollerku moze jak bys mial cza moglbys wstawic jakies fotki swojego deutza

Opublikowano
ale to co akumulator nie ma sily krecic czy co moglo sie tak zdazyc ze moze mysz przerabala jakis przewodzik i alternator nie laduje akumulatora ja mialem tak w rollerku moze jak bys mial cza moglbys wstawic jakies fotki swojego deutza

Jest tak rano wchodzę do ciągnika wkładam kluczyk podgrzewam świece przekręcam i silnik zakręci raz i nic :/ podładuje akumulatorki z 5 góra 10 minut i odpala, jak ciągnik pochodzi z pół godzinki i się rozgrzeje to później już mogę wyłączyć silnik a i tak zapali ! czyli tak jakby ładował ale nie ładuje:/ albo ładuje ale gdzieś masuje i się akumulator przez noc rozładuje...nie wiem sam :angry:

Serwis miał już do tego przyjechać z 2 tygodnie temu i coś im się nie spieszy widzę że, jak sam się za to nie wezmę to będe kolejne 2 tygodnie tak jeździł...f*ck :/

 

PS: co do zdjęć to mam dwa w galerii AF w poddziale DF :D

Opublikowano

wiesz mozesz tez sprawdzic czy akumulator przyjmuje prad moze to wlasnie jest problem hociaz tak jak piszesz masa lub jakies przebicie tez jest prawdopodobne a tych serwisantow to za jaja powinienes powiesic

Opublikowano

Aj żebyś wiedział, że jak tylko przyjadą to im poślę wiązankę ale to dopiero jak mi ciągnik naprawią bo inaczej uciekną z podwórza ;)

f*ck kiedy nie dzwonię to oczywiście mówią: tak, tak my już panie za zakrętem :/... coś dużo tych zakrętow :P

Opublikowano

Mam K100 P.L + TUZ+WOM + ŁADOWACZ STOLL

jestem z niego bardzo zadowolony

naprawde fajny sprzecik

zanim go kupiłem brałem pod uwage MF-a i Fendt-a

poradził sobie z 4m agregatem upr-siew.

Opublikowano

ja swojego juz po nowym roku odbiore juz nie moge sie doczekac:) co do zapalania to miałem niezła przygode z moim MK3 rano wczoraj chciłem go zapalic moj nie ma swiecy wiec wsiadam przekrecam kluczyk komp sie załacza wszytko ok pokazuje ze moge go zapalic przekrecam silnik łapie ale za wczesnie puszczam kluczyk i zgasł ;) Koniec nie mogłem go zapalic cały dzien ładowałem akumulatory grzałem filtr paliwa wogóle silnik kilka razy w ciagu dna próbowąłem i nic dopiero na wieczór jak sie wkurzyłem i popedałowałem gazem przy zapalaniu złapał. a chciałem go odpalic po to eby stwierdzic skad mi apiwo cieknie okazało sie ze przetarł sie wezyk przelewowy z ostatniego wtryskiwaza pierdołka ale zeby swierdzic co trzeba było go zapalic. pozniej przypuszczałem ze moze sie zapowietrzył bo długo stał niepalony z ta awaria. moim zdaniem trzeba go dłuzej przytrzymac na rozruszniku bynajmniej ten tak ma

Opublikowano

Ja już mam DF k 100, ciągnik ma ok. 290 cm wysokości - troche mnie to zdziwilo. Na razie przejeździł u mnie 1 godzinę ;), Lampo przy nim to teraz karzełek (a i tak jest już na kołach 36" a nie jak seryjne na 28"). Zastanawiam się czy ładowacz czołowy podłączyć pod dzwignię krzyżową czy zamontować joystick?

Opublikowano

@ jaro

przy dzisiejszym kursie euro to parę groszy byłby JD 6230 Premium tańszy z tym samym wyposażeniem- lub podobnym, JD ma "monitorek" ale DF np. ma radar w tej cenie.

Wersja ze zwykłą hydrauliką. W tym ciągniku wyp. standardowe jest dosyć bogate- m.in. komf. siedzenie, skrzynia 50 km/h (44 km/h przy 1900 obr.), przycisk sprzegła w dzwigni zmiany biegów. Z wyposażenia ponadstandardowego to: przedni tuz, ładowacz czołowy, balast 600 kg, koła 440/65xR28, 540/65xR38, kabina amortyzowana, pełen komplet świateł roboczych(14szt.) wraz z lusterkami ogrzewanymi,

Opublikowano
No pewnie że joystick ;)

Możesz to uzasadnić? W dzwigni krzyżowej jest położenie pływające i można ją w tej pozycji unieruchomić, natomiast w joy z MX jest tzw. swobodne opuszczanie ale bez możliwości zablokowania tej pozycji. Jest to o tyle ważne że na tej linii po odpięciu ładowacza będzie sterowany przedni TUZ więc na joy nie będę miał położenia pływającego- np. praca z wałem przednim, jednakże na dźwigniach przedniego TUZ-a są fasolki. Miał ktoś taki problem ?

Opublikowano

Czy nie ma na AgroFoto użytkownika DF K110? Bo K100 jest kilku. Fajnie jakby się wypowiedział jakiś użytkownik tego ciągnika. Jak mu się sprawuje i zj akim sprzętem jeździ.

Opublikowano
wiecie co wam powiem wszystkie ciągniki są dobre puki wszystko wnich sie kręci tak jak ma ale jak sie przestaje krecic to sie potem dopiero cyrki i códa na kiju zaczynają

E...tam moim zdaniem jak się ma pieniądze to nie będzie żadnego problemu z częściami i naprawą ów ciągników :D

Opublikowano

Mam problem z Agrotronem 80 z '97r

Przy prędkościach powyżej 15 km/h odczuwam jakby cos go hamowało. Maxymalną predkośc osiąga po długim czasie nawet bez obciążenia. Hamulce odbijają jak trzeba. Sytuacja jest bardziej uciązliwa przy zimnym oleju nie mniej jednak przy rozgrzanym tez występuje. Doradźcie co mozża zrobić z tym fantem. :D

Opublikowano
Mam problem z Agrotronem 80 z '97r

Przy prędkościach powyżej 15 km/h odczuwam jakby cos go hamowało. Maxymalną predkośc osiąga po długim czasie nawet bez obciążenia. Hamulce odbijają jak trzeba. Sytuacja jest bardziej uciązliwa przy zimnym oleju nie mniej jednak przy rozgrzanym tez występuje. Doradźcie co mozża zrobić z tym fantem. B)

 

 

Ja na początek proponuje utworzyc nowy temat :D

Opublikowano

Co do wykrytej usterki to zdiagnozowałem problem. Szkopuł tkwi w hamulcach odbijają powoli ale co gorsza nie do końca. Układ hamulcowy jest tam bardzo skomplikowany z gazowymi wyrównywaczami. Jest tam jeszcze pompka 3-drogowa która prawdopodobnie robi przyczynę nieodbijania hamulców. Niestety w chwili obecnej nie mam schematu i nie jestem w stanie określić jak to działa. :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez asus921
      Witam.
      Co moze byc przyczyna wycia hydrauliki? Swieci sie kontrolka od hydrauliki i wyje. Podnosnik dziala normalnie. Jak deliktnie nacisne na sekcje to wycie ustepuje, jak cofne dzwignie to wyje. Olej dolalem, bo bylo malo, ale podnosnik i wyjscia hydrauliczne dzialaja normalnie tylko na luzie cos wyje jakby sie jakis zawor zacial?
      Ciagnik nie uzywany 2 lata, potrzebny teraz na kilka godzin do podciagania przyczep. Stal i sie zepsul xD.
    • Przez daizor
      Tak jak w temacie kompletna serwisów-ka w języku angielskim.
       
      Instrukcja do pobrania :
      http://www.wrzucaj.com/518069
       
      Proszę o wciśnięcie "głosuj na post do góry"
      W sprawie hasła do archiwum pisać na PW
    • Przez arty
      Jak prawidłowo używać tzw sprzęgło pięciominutowe WOM w ciągniku Deutz/Same/lamborghini?

      Mam z lewej strony dźwignie z pozycjami - Wałek WOM zależny od prędkości jazdy/luz/wałek zależny od obrotów silnika.
      Aby przełączyć dźwignię z luzu na zależne od prędkości jazdy mogę to zrobić przy pracującym silniku - nic nie zgrzyta - aby przełączyć z luzu na zależne od obrotów murze zgasić silnik bo w przeciwnym razie jest zgrzyt.... (sprzegło pieciominutowe cały czas wyłączone). Aby wałek zaczął się obracać muszę jeszcze przekręcić elektryczny przełącznik....  -nie znam sie na tym ale to chyba to sprzęgło pięciominutowe.... - tym też wyłanczam WOM np na nawrotach...
      Gdzieś słyszałem ze  aby nie zużywało się jakieś tam łożysko powinno sie po skończonej pracy z WOM wyłączyć sprzegło pieciominutowe - właczyć luz na dzwigni i następnie sprzegło pieciominutowe znow przelaczyc na pozycję załączone tak jak w trakcie pracy WOM. Nie wiem czy ta instrukcja dotyczy konkretnej marki czy w ciagnikach SDF też powinno sie tak robić???
    • Przez tomek3105
      witam mam problem z ciagnikiem lamborghini premium 1060 
      mianowicie problem polega na tym że ciezko wrzucic bieg roboczy szybkie wolne każdą serię jak przerzucę na jadę do przodu to jest troszkę ciszej tak samo do tyłu na luzie na rozłączonej skrzyni jest najciszej jest to wersja bez połbiegów
      pompa hydrauliczna nowa
      nie wiem już czego się złapać
      kalibracja zrobiona 
      tarczki sprzęglowe zrobione 
      brak błędów na komputerze
      jest taki objaw e stuka po lewej stronie skrzyni przy silniku na wysokości jak kończy się kosz sprzęgłowy ale w samym koszu nie  było nic uszkodzone poszły nowe uszczelniacze  nie wiem co jest 
      już dużo kasy włożone i nie wiadomo o co chodzi 
      proszę o pomoc 
    • Przez radek8817
      Witam posiadam deutz agrotron mk3 135 swieci mo się kontrolka emc ładnie zapala wszystko niby działa ma moc tempomat dziala od czego ona może byc. Kolejna kontrolka  to zolw cały czas swieci zokw Skrzynia 6biegow 4 polbiegi ciagnik jezdzi normalnie szybko jak ja wyłączyć?. Kolejna sprawa pokazuje mi włączony Przedni wom i obroty przedniego womu ciagnik nie posiada przedniego womu nawet włącznika do niego ktoś cos moze podpowie o co tu chodzi 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v