Skocz do zawartości
sosek xu li

co myślicie o ciągnikach serii (k) 90, 100, 110,120

Polecane posty

ktos    0

Wysoka cena to chyba najpoważniejsza wada, jeśli cena ma mniejsze znaczenie to ciągnik jest b. dobry dla gospodarstw mlecznych, dla gospodarstw zajmujących się tylko uprawą roli lepiej wybrać ciągnik o większej nośności jeśli to ma być główny koń pociągowy, wersja PL jest w obsłudze b. przyjemna ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hvb3000    4

Wysoka cena, a wyposażenie jakoś nie nadzwyczajne. Z koncernu Same Deutz Fahr to "Deutz..." rożni się tylko prestiżem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Gość slawex   
Gość slawex

kolega ma k100 klima lodówka 6 browarów radio blupunkta z mp3

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hvb3000    4

Radio blaupunkta moge mieć i w ursusie, bo cena to pewnie 500 - 1000 zł, ale wole Safari 2 ;) , ma jakieś rozwiązania techniczne, specyficzne dla tego ciągnika? Stare Deutz był bardzo solidne (blacha), oglądałem jakiegoś chyba 2000 r. miał 90 km i oponki malutkie, sam ciągnik wyglądał jak niewielka ilość plastkiku na niskich kołach. W polu to pewnie szedł jak c-360

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    163

Ale plastiki chyba nie ze Star Treka a z kubeczków po jogurcie-w tej kabince ;)-opinia człowieka,który parę chwil spędził w tym DF-ie a nawet zatrzeszczała mu paskudnie wajcha od rewersu w mocarnej dłoni ;)-chociaż jak poprawią detale na tyle,że jakość materiałów będzie szła w parze z wyglądem będzie ok (i dodadzą PowerShift również przy jeździe do tyłu-naprawdę się przydaje ).Tylko proszę nie pisać ,że piszę tak bo jestem fanem JD ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
timasz    52

ja tez w nim siedzialem i powiem tak plastiki takie sobie wypas dobry ale cena podobna do innych marek tego segmentu podobno bardzo dobry silnik ogolnie ok ale moglo by byc lepiej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal3514    0

U mnie jeden gość kupil k120 i teraz narzeka że dużo pali. Nie kupywał bym k110 bo nie wyrobisz na paliwo. ogólnie mi sie podoba, ale spora cena. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pioter    44

dużo czyli ile ???bo dla jednych dużo to mało a dla innych mało to dużo... ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adasko    0

witam, ja również jak kolega jestem zainteresowany DF k 110 który ma być głównym ciągnikiem w gospodarstwie, widze kilka słów krytyki na jego temat...ale ma też kilka plusów np. nie ma common rail'a dlatego można do niego "lać" czysty olej rzepakowy! jego prędkoś 50km/h i to że po kilku latach można sobie zamówić przedni WOM i TUZ beż większych przeróbek i wogóle oferuje wypas w standardzie wszystko za 180tyś netto i czy to aż tak dużo??!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysiu    5

byłem u delera i za K 100 na większych oponach a reszta standard 180tys a za K120 12tys więcej oczywiście +VAT i ogólnie podobają mi się te maszyny szczególnie za to że nie kupiłbym go dla marki tylko do tego co oferuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysiu    5

@rafal3514

 

bo widzisz kolego drogi np. DF 67 a niby to samo co Lamborhini Lampo 70 czy Same Roler 70W a to nie jest do końca prawda widziałem jeden koło drugiego i siedziałem jest różnica w cenie i w wyposażeniu owszem są podobne i spod tej samej bandery ale np. Lambo jest głośniej w kabinie słabiej wykończona gorszy fotel i deska rozdzielcza też dużo uboższa i kilka innych szczegułów pojadę z zadatkiem w najbliższym czasie to odnotować moge wszystkie różnice ale ogólnie to DF - jest droższy z większą listą opcjonalnego wyposażenia i standardowo też lepiej jest dopracowany

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pioter    44

DF 67 nie bardzo można porównać do Lampo czy Rollera,to jest tylko ta sama konstukcja.odppowiednikiem dla DF 67 jest Lambo R2 i SAME Dorado, wyposażenie mają takie samo jak DF

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
artur21    0

dziś jeździłem agrotron k110 super maszynka, tylko do tych biegów nie mogę sie przyzwyczaić nigdy nie jeździłem powerschiftem

 

o na silniku jest Made in Germany wiec jakość może być dobra

a tam jest dodatkowy zbiornik oleju, bo mam takie coś na prospekcie, czyli skrzynia ma swój olej i hydraulika ma swój oddzielny obieg tak jak w fendt 300ci dobrze mysle??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
woj    0

a mnie interesuje model k 100 z przednim tuzem. oceniajac jego parametry tech. uwazam go za odpowiedni ciagnik do gosp. 30ha, na przyszlosc powinien sobie radzic bez wiekszych problemow z wiekszym arealem i nowymi maszynami. silnik napewno bedzie dobry (chyba ze sie trafi model z poniedzialku lub piatku-i monter bedzie wczorajszy) skrzynia ZF tez pewny punkt. podzespoly ma naprawde dobre i bardzo fajna kabina. dziwia mnie opinie nielicznych na "nie" dla tych modeli DF kazdy ciagnik ma jakies mniejsze lub wieksze minusy i tak pozostanie bo wszystkim sie nie da dogodzic. bezposrednio porownujac dwa podobne modele zawsze bedziemy miec zastrzezenia (to tak jak z samochodem lepiej zeby sie podobal bo jak sie cos zepsuje to serce mniej boli ze trzeba doplacac, jak sie nie podoba to juz masakra). nie znam zadnego wlasciciela DF ktury nazeka na ciagnik, sa z nich zadowoleni i wysoko je oceniaja. znajomy ma agroplusa 100 i niewiele on ustepuje ursusowi 117km, wystarczy tylko odpowiedni sprzet i osiagaja podobne wydajnosci w polu. jak rusza programy to mam nadzieje ze sobie takiego sprawie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
artur21    0

woj a nad jakim jeszcze traktorem(marka) 100 KM myślałeś??

 

a deutz agrotron ma niezależny zbiornik na hydraulikę tak jak fendy??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
woj    0

zastanawialem sie nad MF znajomy ma 5455(chyba takie oznaczenie 100KM) ale skrzynia 16 biegow to za malo (2 pod obciazeniem) ja mam gory i rozne ziemie w uprawie wiec trzeba wiecej biegow. nowa skrzynia dyna 4 ma za duze roznice w przelozenial na polbiegach i nie da rady sobie w takich warunkach. tez byl JD 100km ale nie podoba mi sie jest drogi i duzo pali i za wszystko trzeba placic ekstra jedyny jego plus to rama a jezeli chodzi o wykonczenie to tez plastikami nie grzeszy (ale dla mnie to zaden minus jak sie ma MTZ to nic ci nie przeszkadza). byl zetor 100km (moze jest dalej na uwadze ale narazie nie) bo doplacaja 50% nie 40 i dzieki temu jest na rok na procent wiec mozna sie zastanowic nad lepsza maszyna. oczywiscie jest tez valtra n 100km jej jedynym minusem jest kabina bo jezeli chodzi o cene to oczywiscie oplaca sie doplacic pare groszy.

cos mi sie wydaje ze ma ze skrzyni olej, mnie to nie interesuje bo w przyczepach pozakladam sobie filtry i skonczy sie pozyczanie ich

mnie interesuje w DF silnik, skrzynia (max 50 ekonomiczne 40), mocny podnosnik, wymiary (troche za lekki 4400kg ale sie dociazy dlatego przedni TUZ i sie zrobi obciaznik ok 600/700kg) zwrotnosc, kabina, serwis i spoko sprzedawca nie daleko, oczywiscie wyglad tez wpisze.

szkoda ze nie mam aparatu to bym porobil zdjecia naszych sprzetow ale za jakis czas sie dorobie wiec wstawie cos mojego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pioter    44

no dokładnie w MF 5455 na górki przydałyby sie conajmniej trzy biegi pod obciążeniem, co 0,5-1 km/h i koniecznie w "myszy" od EHR.do tego biegi powinny sie nakładć...to juz byłoby super

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukas120    4

jeśli chodzi o zestopniowanie to vario ;) a z mechamicznych w valtrze jest duży wybór biegów i też zetor ma dość dobrą skrzynie a jakie mankamenty widzisz w kabinach valtry? bo jak ja kupowałem ciągnik to w porównaniu z MF i JDse to szczyt ergonomi ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
artur21    0

R6.100 lamborghini to samo chyba co DF agrotron k100 bo porównałem parametry, to lipa jeden siwy drugi zzielony, ciekawe jaka jest cena R6

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
woj    0

kabina jest mala, brak fotela pasazera a u mnie sie przeda napewno i musi byc wygodne, poza tym minusow nie widze i fajna obsluga. tylko ta kabina w valtre mnie odstrasza jezeli chodzi o ciagnik. poza tym przedstawiciel na moj region jest bardzo zachlany rok teku za taki model jak ma teraz kat (105km) spiewal 200 netto oczywiscie doposazona do moich potrzeb za stary model wydaje mi sie to duzo nawet na valtre, dlatego nim teraz nie jezdze, DF ma bardziej atrakcyjna cene a wtedy nie bralismy go pod uwage i sie nic nie kupilo. n-ka mi sie bardziej podoba i nowsza konstrukcja ale caly czas ta kabina i ceny tez chyba mniejsze bo sie opamietali z wysokoscia prowizji, ale nie podoba mi sie jedna rzecz za duzo reklam i tym podobnego marketingu przypomina mi sie historia "niezawodnosc nasza sila" ale w polsce i tak badziew sie sprzeda (zetor tez to przerobil) wzrost przodukcji musi sie gdzies odbic. mam nadzieje ze valtre to nie dotknie jak narazie solidna firma mamy przyklad kat-a byloby lepiej oczywiscie jakby sie wyrobili ale jak maja go poskladac i poskrecac z byle czego to lepiej poczekac

pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×