Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Gdyby jego płyn zżerał uszczelki to jako jego sprzedawca dowiedział by się o tym pierwszy.

To że się to ustrojstwo rozcieka to nie będzie raczej wina dot-4 tylko dziadostwo robią. Do zetora małego i dużego trudno kupić porządna pompkę czy wyprzęgnik i to nawet kupując w Czechach niby oryginały. Wszyscy robią coraz większe buble.

Edytowane przez seweryn20
Opublikowano

@ursus55 Dalej nie wiem gdzie to niby napisałem ,że się zgadzam ,ze Dot 4 się nie nadaje? Zacytuj ten post bo ja go nie widzę.

 

Jakbyś czytał wczesniejsze moje posty to widział byś co napisałem ,że najlepiej zalać nowe układy R3/dot3 lub dot4. A piwem jak napisałeś to możesz zalewać co innego a nie hamulce :D

Opublikowano (edytowane)

nie ma się co kłocić ;) każdy kto coś produkuje potem to ulepsza i ulepsza. Często ulepszenie polega na szybszej technologi wykonywania produktu a idzie za tym jakosć i i nasze niezadowolenie. Bo większość części jest robione teraz na sztukę, niedokładnie wykonane tłoczki np w tym przypadku lub pompki. I nie ma sensu się spierac czy płyn taki czy siaki ważne by nie mieszac płynów. U mnie i u wile znajomych c360 chodzą na Da1 i naprawdę nie ma problemów z hamólcami, brzytwy jednym słowem. Ale po wymianie pompek i cylinderków zaczeły sie dziać cuda z hamulcami(opisałem to kilka stron wcześniej) powodem tego jest bubbel ! czy to Polski czy Czeski ważne że lipa. Fragokov ostanimi czasy stracił uznanie u wilu sprzedawców po tym jak ciągle były reklamacje (przynjamniej w mojej okolicy wycofano ich sprzedaż ) i teraz jakieś Polskie koloru czarnego, cylinderki mozna nabyć. Ponoć że reklamacji nie ma narazie. Życzę wam Panowie udanych cylinderków i pompek oraz owocnych prac :P pozdrawiam

Edytowane przez sylwek23111
Opublikowano

Na tą chwilę dla mnie jedynym wyjściem jest zaślepienie tego włącznika i dorobienie mechanicznego. Wymieniłem pompki, założyłem nowy (kolejny) włącznik, o ile udało mi się odpowietrzyć układ to gdy wyjechałem trochę pohamować. Wtedy pedał wpadł do końca. Po raz kolejny poszedł ten czujnik. BUBEL!!! za produkowanie takiego badziewia powinni karać chłostą. Trudno teraz o konkretne części.

Opublikowano (edytowane)

No niestety muszę się zgodzić co do jakości. Mam nadzieję że ROLMAR zacznie robić te czujniki bo do ciśnienia oleju jak na razie wychodzą dobrze.

@Radekk masz racje mój błąd. :mellow:

Edytowane przez ursus55
Opublikowano

Do starszych ciągników to wątpię żeby jakość poprawili. Części do nich staniały bo swoje lata sprzęty maja, część przejęli podwykonawcy i nikt za te same pieniądze lepiej nie zrobi. A cenę podniesiesz to masa ludzi i tak tańsze kupi. Niestety sami w pewnym stopniu zaniżamy jakość części kupując tańsze zamienniki.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Jak się płynu nie wymienia co 2-3 lata i na dodatek bez sensu zagląda do zbiorniczka kilka razy dziennie, to później układ koroduje. Każdy, nawet najlepszy płyn syntetyczny wchłania wilgoć i trzeba go wymieniać.

Opublikowano

Do starszych ciągników to wątpię żeby jakość poprawili. Części do nich staniały bo swoje lata sprzęty maja, część przejęli podwykonawcy i nikt za te same pieniądze lepiej nie zrobi. A cenę podniesiesz to masa ludzi i tak tańsze kupi. Niestety sami w pewnym stopniu zaniżamy jakość części kupując tańsze zamienniki.

Nie mów że nie robią bo już po mału można kupić tryby do skrzyni do 360 i 330 robi je waryński także robią wieszaki,łączniki centralne, odciągi itp.jest to konkretne i jest już trochę więcej tego zestawy naprawcze silnika i panewki też są dobre. Cena jest trochę wyższa ale ludzie pomału się przekonują.

Opublikowano

To niewielki procent w porównaniu do tego co się sprzedaje. Biorąc jeszcze pod uwagę wiek takich ciągników jak 60-ki, 30-ki czy stare zetory i fakt że każdy jak może stara się to zamienić na coś lepszego marna szansa na zmianę nawet połowy asortymentu części na lepsze.

Opublikowano

Witam, ja niedawno wymieniłem cylinderki hamulcowe w C-360 i problem leży w tym że hamulce nie działają. Po próbach odpowietrzaniu pedał gdy jest złączony jest twardy. Jednak gdy się je rozdzieli to każdy wlatuje do końca i nie ma większych oporów. Po mocnym naciśnięciu złączonych pedałów podczas jazdy hamuje ale bardzo delikatnie. Wiecie gdzie może być problem?

Opublikowano (edytowane)

Jeżeli na złączonym pedale pod pompuje parę razy to czy to z lewego czy prawego odpowietrznika płyn leci. Gorzej jak rozłączę pedały wtedy tego płynu jest mniej oraz pedały są bardzo miękkie. Jedna pompka była niedawno wymieniana.

Edytowane przez jaca634
Opublikowano

Że nowa to nie znaczy że jest sprawna,

jak byś czytał wcześniejsze wypowiedzi to byś zauważył że co nie którym dopiero za trzecim razem udało się kupić sprawną pompkę.

Opublikowano

Witam panowie. Mam taki mały problem, kupiłem niedawno nową pompkę hamulcową krótką do c360. Chciałem założyć ją do kombajnu. Ku mojemu zdziwieniu pompka nie tłoczy płynu. Postanowiłem więc bez zakładania sprawdzić co i jak. Wlewam płynu, ruszam tłoczkiem, pompka pobiera płyn i tłoczy, sprawdzam dalej, to samo, czyli sprawna, po kilku razach pompka przestaje wypuszczać płyn, a tłoczka nie można wcisnąć. Ktoś się już spotkał z takim czymś? Proszę o normalne wypowiedzi, a nie typu kup nową pompkę, itd, jeżeli nie masz nic mądrego do napisania lepiej nie marnuj czasu i nie pisz. :ph34r:

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Normalne, czyli jakie? Jak potrafisz to ją napraw, ale skoro zadajesz pytanie, to nie potrafisz. Czyli pozostaje reklamacja w sklepie.

Opublikowano

Prosiłem o "normalne" odpowiedzi, tzn czy ktoś się już z takim czymś spotkał i jeżeli tak, to jak rozwiązał ten problem. Kolega wyżej jak widzę nie ma nic mądrego do powiedzenia, a pisze. Czytaj ze zrozumieniem.

Opublikowano

Wyrównywacz siły hamowania? Wadliwa była pompka, była bo już nie jest. W poniedziałek muszę kupić nową, oby dobrą. Pompka pobierała płyn i tłoczyła, ale do pewnego momentu, później płyn gromadził się wewnątrz pompki, tak, że nie można było wcisnąć tłoczka. Dziwne.

Opublikowano

czy tak ciezko reklamowac uszkodzona pompke, jak napisal @Elektrotechnik :blink:

nie widze w jego wypowiedzi nic "nienormalnego", wiec chyba to Ty masz problem ze soba <_<

gdybys przeczytal kilka ostatnich stron tego tematu, dowiedzialbys sie jakie czesci teraz potrafia produkowac do 360, niby tanie i latwo dostepne :lol: tylko ich jakosc jest jak widac <_<

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Ursusc385
      Witam !
      Niewiem co sie dzieje ale jak jezdze dłuzej c-355 to zaczyna mi isc dym z bębnow hamulcowych (biały) jak sie szybciej jezdzi, az w kabinie sie robi biało i trzebo po wode jechac zeby to zgasic.Co moze byc przyczyną, dodam ze hamulce były 2/3 lata temu robione wymienione zostały szczeki, przewody i opaski na beben do recznego
    • Przez Grubson124
      Witam mam taki problem gdyż w moim deutzu zaczęły łapać hamulce na przednim wale pedynm więc postanowiłem to rozebrać i naprawić i odkręciłem ten zasisk wyciągłem stare klocki a raczej kawelk blachy co po nich pozostało i jeden tłoczek cofkem ładnie a tego drugiego co jest do mostu przykręcony nie mogę próbuje na siłę breszka to aż się tarcz wygina a to ani mam się nie wsunie. Z góry dziękuję za pomoc 
    • Przez ceston
      Witam mam nowe cylinderki tarcze i przewody. jak to prawidłowo odpowietrzyć? zdjąć ta gumkę z odpowietrznik a i go jeszcze zluzować? bo pompuje pompuje a efektu brak jak tylko zdejmę gumke
    • Przez ceston
      Jak w temacie macie jakiś sposób na to poza wymiana samego cylindra? początek gwintu jest uszkodzony reszta jest ok. jak to wkręcić. Swoją drogą brawo dla konstruktora za tak wlfantastyczne umieszczenie gwintu
    • Przez ursusikc330m
      Wymieniłem ostatnio cylinderek hamulcowy i bęben okładziny zostały stare bo nie były jeszcze mocno zużyte i jest teraz taki problem że po kilku krotnym odpowietrzeniu słabo hamuje
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v