Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Krótka z przodu ciągnika dłuższa z tyłu ciągnika. Patrząc z boku ciągnika. Tak podaje katalog.

 

 

Gdzie znajdę ten katalog?

Mógłbyś jeszcze mi powiedzieć z której strony szczęki okładzina powinna być krótsza? Od tłoczka? Czy od sworznia?

Bo mam założone dwie długie szczęki i nie wiem z której strony ją uciąć,a zapomniałem jak było z przy drugiej stornie :wacko:

Opublikowano

Wyczytałem w tym temacie gdzieś na początku, że jest dwie rożne szczęki, współbieżna i przeciwbieżna. A różnią się tylko długością okładziny, jedna z nich powinna mieć krótszą okładzinę od dołu, czyli od sworzni, niestety dowiedziałem się o tym za późno i uciąłem od góry :wacko: z tym, że w nowszej zwolnicy była już założona krótka i długa, a w starszej były dwie długie i nie wiem czy to ktoś przez swój błąd tak założył czy były dwa rożne warianty?

Opublikowano

No to możliwe ale teraz montuje się 2 jednakowe tj. na foto wyżej, wiem to stąd że sprzesałem już kilkaset szczęk od różnych producentów i nie spotkałem się jeszcze żeby były krótkie i długie. Teraz wszyscy montują tj. na foto dwie jednakowe i jest wszystko jest ok. sam mam u siebie tak założone i hamulce mam takie że koło stoi w miejscu.

Opublikowano

dokladnie juz nie pamietam, ale z grubsza: zdejmujesz blotnik, zwolnice razem z pochwa

dalej juz sam sie domyslisz, chyba trzeba zdjac jeszcze beben i uchwyt od szczek, wybijasz bolce, zdejmujesz sprezyny, dajesz nowe i skladasz

Opublikowano

Czy wymiana przewodu hamulcowego jest związana z ryzykiem urwania śruby od strony cylinderka? Czy wtedy pozostaje tylko zrzucenie zwolnicy? Rozumiem, że normalnie wymiana przewodu nie wymaga dostępu do środka pochwy.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Ryzyko urwania śruby przy odkręcaniu zawsze istnieje, jednak przeważnie jak już, to prędzej przewód się ukręci, ale jak jest i tak do wymiany, to nie Masz czym się przejmować. W razie urwania śruby, to zwolnica na bok, bo cylinderka inaczej nie wymieni.

Opublikowano

Wyrobiony uszczelniacz na tłoczku. Wciskając pedał tłoczek zamyka kanał zasilający w płyn i wytwarza ciśnienie. U ciebie pierwszy uszczelniacz jest zużyty i koło niego wraca płyn do zbiorniczka. Z racji ceny pompek nie warte regeneracji. Wymiana.

Opublikowano

Witam. Mam zamiar przerobić hamulec w C-360 tylko na krótką pompkę, ponieważ i tak nie używam rozpiętego, a hamuje mi nierówno. Czy ktoś mógłby "łopatologicznie" napisać co kupić i jak przerobić. Z góry dziekuję za pomoc.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Trójnik nic mu nie da, za mała pompka hamulcowa by skutecznie hamowała ma dwa koła.

Pewnie ma 2 pompki hamulcowe i warto pamiętać, że w tej prawej jest wbudowany korektor siły hamowania.

 

W pierwszej kolejności odpowietrz układ następnie sprawdź działanie obu pompek a jak to nie będzie to ,to sprawdź okładziny hamulcowe. Mogą być zaolejone lub zdarte

Opublikowano

Może niedokładnie opisałem. Obie pompki są oryginalne z 85 r. i juz zaczynają wypuszczać płyn, przez co muszę dolewać. Dodatkowo lewe koło czasem po hamowaniu się blokuje, i muszę nacisnąć sam prawy pedał żeby pusciło. Dlatego postanowiłem zrobić remont i po przeczytaniu prawie wszystkich postów doszedłem do wniosku, że najlepiej zrobić tak jak pisze "seweryn20" i zrobić oba koła na jednej pompce. Nie uzywam rozpietego hamulca, wiec po co sobie komplikowac. Tym bardziej, ze podobno duzo lepiej sie hamuje. Dlatego prosze o porady co kupic i gdzie zalozyc. Jezeli chodzi o zaolejenie, to wczoraj podciagalem tasmy od recznego i wszystko jest suche. Jutro mam zamiar zakladac alternator, wiec bede w sklepie z czesciami i wszystko bym sobie kupil.

Gość Profil usunięty
Opublikowano (edytowane)

Na Twoim miejscu wymienił bym obie pompki bo i tak są do wymiany z racji przecieków.

Co do taśm hamulcowych to słusznie zauważyłeś,że korzysta z nich hamulec ręczny tylko i wyłącznie i są na zewnętrznym obwodzie bębna.

Wewnątrz bębnów hamulcowych są szczęki z których korzysta układ hamulcowy nożny.

 

http://www.sklep-grene.pl/product_info.php/products_id/8437

http://www.sklep-grene.pl/product_info.php/products_id/8436

Razem z płynem hamulcowym zamkniesz się w 150 zł

Edytowane przez KRISTOFORn
Opublikowano

dorob ten trojnik i zostaw/wymien krotka pompke, bedzie lepiej niz na 2, wystarczy poczytac kilka stron wczesniej,

@KRISTOFORn a dalczeg omialaby nie dzialac na oba kola, przeciez w 4011 byla jedna i jakos dzialaly hamolce,

Gość Profil usunięty
Opublikowano

No tak, była jedna ale większa od tej co jest w C- 360

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Ursusc385
      Witam !
      Niewiem co sie dzieje ale jak jezdze dłuzej c-355 to zaczyna mi isc dym z bębnow hamulcowych (biały) jak sie szybciej jezdzi, az w kabinie sie robi biało i trzebo po wode jechac zeby to zgasic.Co moze byc przyczyną, dodam ze hamulce były 2/3 lata temu robione wymienione zostały szczeki, przewody i opaski na beben do recznego
    • Przez Grubson124
      Witam mam taki problem gdyż w moim deutzu zaczęły łapać hamulce na przednim wale pedynm więc postanowiłem to rozebrać i naprawić i odkręciłem ten zasisk wyciągłem stare klocki a raczej kawelk blachy co po nich pozostało i jeden tłoczek cofkem ładnie a tego drugiego co jest do mostu przykręcony nie mogę próbuje na siłę breszka to aż się tarcz wygina a to ani mam się nie wsunie. Z góry dziękuję za pomoc 
    • Przez ceston
      Witam mam nowe cylinderki tarcze i przewody. jak to prawidłowo odpowietrzyć? zdjąć ta gumkę z odpowietrznik a i go jeszcze zluzować? bo pompuje pompuje a efektu brak jak tylko zdejmę gumke
    • Przez ceston
      Jak w temacie macie jakiś sposób na to poza wymiana samego cylindra? początek gwintu jest uszkodzony reszta jest ok. jak to wkręcić. Swoją drogą brawo dla konstruktora za tak wlfantastyczne umieszczenie gwintu
    • Przez ursusikc330m
      Wymieniłem ostatnio cylinderek hamulcowy i bęben okładziny zostały stare bo nie były jeszcze mocno zużyte i jest teraz taki problem że po kilku krotnym odpowietrzeniu słabo hamuje
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v