Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
A właśnie ze gościu na filmiku operuje musi blokować jedno koło dla płynności ruchu.

moim zdaniem blokuje je po to zeby sie znalezc przejazd obok, a nie w tym samym miejsu tylko obrocony.

ale jak pisal, ze w ogole nie uzywa to niech mu bedzie ;)

Opublikowano

^@ Właśnie o to mi chodziło. Ludzie piszą różne rzeczy mimo wszystko musi użyć hamulca żeby cięgło tylko to koło które znajduje się po zewnętrznej stronie.

Opublikowano

@stasiek84 no raczej wiemy, ze obrot wykonuje dodatkowe kolo, nie wiem dlaczego pomyslales ze tego nie zauwazylismy :)

uzycie jednego hamulca moim zdaniem determinuje pozniejsza pozycje po nawrocie ciagnika (aby pojawil sie obok toru, a nie na tym samym tylko z przeciwnym zwrotem), byc moze stosujac ten patent w praktyce rzeczywiscie nie trzeba uzywac hamulca, ale na chwile rozwazan przed kompem to by pomoglo.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Chyba coś takiego zrobie do swojego c-385 przedni tuz już jest a jak z agregatem się jedzie to i tak przud ledwo dotyka ziemi to niebędzie cięzko go podnosic tylko najgorzej z hydrauliką niebędzie gdzie podłączyć

Opublikowano
Jeśli się nie mylę to wystarczą dwukierunkowe siłowniki przy przednim TUZie, trochę żelastwa (rama) i przekładnia hydrostatyczna. Po prostu świetna robota!!!

Na Początku się przywitam :)

A czy nie dałoby się tego zamontować na turze??? :) Przy krokodylu czy chwytaku do bel jest nam potrzebne połączenie z hydrauliką (no i takowe mamy)-podobnie jak przy naszym kole do nawracania :) Gdybyśmy się pobawili to uzyskalibyśmy nawracanie sterowane za pomocą joysticka :cool: Dobrze obmyśliłem???

Opublikowano

Bardzo fajne rozwiązanie. Osobiście uważam że z tym zaoszczędzeniem czasu to nie ma co przesadzać i myślę że nie jest ono znaczące w tym przypadku. Za to trwałość części elektroniki, skrzyni biegów i jej elementów a w szczególności, niektórych sprzęgieł uważam za wydłużoną...

Opublikowano

Na pewnym internetowym portalu typu "targ" znalazłem firmę zajmującą się profesjonalną produkcją takich kółek obrotowych do nawracania

i taka myśl mi się nasuwa ciekawe ile sprzedają rocznie takich wynalazków :P

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez fliegl
      Jaki jest kod RAL lub nazwa tego koloru?
       



    • Przez aniszek1
      Witam,
      Ponieważ po przeczytaniu tu na forum kilku obszernych tematów o malowaniu w tej chwili więcej nie wiem niż wiem, dlatego pozwoliłem sobie założyć ten wątek aby dowiedzieć się co jak i czym malować aby było dobrze
       
      Mam kilka sprzętów do pomalowania mianowicie:
      1: stare pługi -stan: farba oryginalna z odpryskami zadrapaniami i rdzą.
      2: sanki do bel, kulek,  - stan: sama stal bez żadnego podkładu ani farby w tej chwili cała pokryta rdzą.
      3: nowa dwukółka dopiero co pospawana - stan: stal nowa hutnicza ze składu więc gdzie nie gdzie trochę nalotu rdzy - zwłaszcza na belkach stalowych.
       
      Jakie efekty chce osiągnąć:
      - zabezpieczyć i odnowić maszyny aby nie rdzewiały,
      - farba na maszynach nie wyblakła za 2 lata. Maszyny będą pracowały w różnych warunkach deszcz, słońce, mróz
      - nie dało się tak łatwo sprzętów uszkodzić, zadrapać, porysować etc.. Wiadomo są to sprzęty rolnicze nie samochód wiec nikt nie będzie na nie dmuchał i chuchał.
       
      No i teraz od początku:
      To że trzeba oczyścić materiał ze rdzy i starych odprysków farby (czy cała farbę zdzierać?), potem odpylić i odtłuścić benzyną ekstrakcyjną to to wiem. Dalej nie wiem jaki podkład użyć? PROTECT 360 - PODKŁAD EPOKSYDOWY ANTYKOROZYJNY, Unikor C, Urekor S Podkład Antykorozyjny śnieżki?  coś innego? - w żadnym ze sprzętów nie uda mi się w 100 % pozbyć rdzy czy to w zakamarkach czy innych miejscach trudno dostępnych. Piaskowanie odpada. Więc z tego co się orientuje inne podkłady odpadają.
      Dalej czy jak już podkład wyschnie to go mam zmatowić papierem? nakładać jeszcze inny podkład? chciałbym użyć farby poliuretanowej, bo z tego co się orientuje jest  najlepsza do maszyn, ciężko ją uszkodzić i takie tam . Tylko że jest jedno ale, na stronach producentów unikor-u urekor-u (swoją drogą to czym się te dwa podkłady różnią?)  nigdzie nie jest wyszczególnione że można na nie kłaść farbę poliuretanową. więc jak to jest?

      Więc podsumowawszy gdyby ktoś mądry mógł napisać co i jak zrobić aby było dobrze i dlaczego akurat tą farbę czy podkład użyć a nie inny  to był bym ogromnie wdzięczny.
    • Przez patrykrolnik11
      Witam,mam problem .Rozcieńczam farbę chlorokauczukową podczas malowania, i gdy dużo dodam farbę to farba spływa. Jeśli doleję mało  robi się pajęczynka. Proszę o pomoc !
    • Przez sandrii
      Witam czy da się jakoś przerobić ten siewnik konny na siewnik do kukurydzy czytałam stare wpisy ale żeby dopytać co i jak stworze nowy wpis 
      i dokładnie co to jest ten górny wysiew?
    • Przez ursucolo1214
      Witam, ja zapytaniem czy da się przerobić Tur 1 na 3A z siłownikiem od cyklopa.

      Tur ten będzie pracował przy Ursusie c330. chcę już zlikwidować linkę z tego tura na rzecz właśnie tego siłownika 

      i też mam tutaj drugie zapytanie jaki by był najlepszy rozdzielacz dwusekcyjny do tego 

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v