Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

W moim dx 3.60 niedziala wom na predkości 1000obr/min czy żeby sprawedzic przyczyne trzeba zdejmowac kabine czy moze jest jakis inny sposób? no i czy wom jest hydrauliczny czy mechaniczny bo pewien nie jestem?

Opublikowano

jeżeli chciał byś wyjąć skrzynie to jest kilka sposobów a w tym przypadku to rozpołowić na sprzęgle pod skrzynie podłożyć wózek i odkręcić od tylnego mostu a kabinę podeprzeć albo zawiesić do jakiejś belki w garażu a co do Womu to nie wiem

Opublikowano (edytowane)

xxxxxxxxxxxxxxx

Edytowane przez klocek
Opublikowano

zalaczany jest po przez przestawienie dzwigni smiany szybkosci z 1000 na 540 i tu niezalaznie czy sprzeglo jest wcisniete czy nie, slychac zgrzyty. a nastepnie opuszczenie dzwigni (podobnej do hamulca recznego w samochodach) do dołu.

Opublikowano

Czyli wszystko jasne. Masz nadpalone sprzęgło i nie wysprzęgla Ci dobrze po wyłączeniu WOM-u. Spróbuj najpierw podciągnąć sprzęgło, a jeśli to nie pomoże to niestety zostaje tylko wymiana na nowe tarcze sprzęgłowe.

Opublikowano

czy wom zacznie dzialac na 1000 obr/min jesli wymienie tarcze na nowe i jaka moze byc cena takich tarczy?? Czasami wyzuca mi jeden bieg czy moze to byc wina sprzegła?

Opublikowano

Kolego od WOM-u masz sprzęgło 2-go stopnia, a skrzynia biegów jest na pierwszym stopniu. Jeśli wyskakuje bieg to problem leży w skrzyni. Co do WOM-u, jeśli działają obroty 540 a nie działają 1000 to też nie jest wina sprzęgła. Dobrze przełączasz te obroty, bo tam są 3 położenia: 540, luz i 1000

Opublikowano

Pewnie nie wtym temacie ale spytam sie co do obsługi DF dx4.50.

1. Jak w tym modelu załancza sie wałek?- cała procedura (czy wystarczy przełożyć dźwignie od womu np. na 540?)

2. Od czego jest taka dzwignaia co pionowo wyciąga sie ją z podłogi?- oznaczenie to chyba "kółko w kółku"

3. Od czego jest ta dźwignia wyglądająca jak hamuledc ręczny od samochodu? Znajduje sie przy włączaniu napędu a oznaczenie jej to wałek frezowy ze strzałką

4. Jak używa sie podnośnika tz. do czego służy ta gałka co się ją wyciąga/wciska po prawej stronie z tył?

5. Czy dźwignie hydrauliki ciężko chodzą? Akurat tu podejrzewam że wogóle nie działają :)

6. Czy dzwignia od zmiany biegów głównych ma tak dziwnie przeskakiwać (lekki opór) pomiędzy zmiana biegów np.z 1 na 3 lub 1 na 5

 

Wujek sobie zakupił takie coś i chce mu troche pomóc. Ogólnie z mojego oka tragedia jak za taka kasę :) jedynie silnik wmiare :)

 

aaaa.... Czy ten ciągnik ma osobno olej w skrzyni a osobno hydraulika (wyglada że ma osobno hydraulike). Jakie oleje???

 

Powoli bym doszedł co od czego ale to nie mój i nie chce się czepiać :) , bo będzie na mnie

Opublikowano

w sprawie wałka mogę dodać pewną możliwość. Kolega przy expozji miał źle wyrególowane cięgło załączajace wałek lub przełączające obroty i na nierównościach ruchy kabiny wyłączały wałek

Opublikowano

DF twojego wujka jest większy od mojego ale wg twojego opisu wydaje mi się że wszystko jest podobnie więc postaram sie odpowiedziećna kilka twoich pytań

 

1.Najpierw zaciągam tą dzwignie podobną do ręcznego do góry, następnie przekręcam dzwignię od zmiany predkośći wałka na 540 po czym zwalniam

wczesniej zaciągniętą dzwignie.(nie jestem pewien czy w moim przypadku wszystko przebiega prawidłow ponieważ w moim ciągniku nie działa WOM 1000)

2.tą dzwignią załącza się hemulec ręczny, aby go zwolnic nalez lekko przekręcić dzwignię w prawą stronę.

3.ta dzwignia służy do właczania lub wyłaczania wałka wom.

5.u mnie dzwignie chodzą dość lekko może wystarczy rozruszac i nasmarować dzwignie od podnośnika pod kabiną.

 

Olej od hydrauliki jest oddzielny od skrzyni. Ja do hydrauliki leje Boxol a w skrzyni to jeszcze nie ruszałem.

Opublikowano

Witam Mam Deutz Fahr-a 6.81 Agrostar i nie włącza mi się WOM. CO może być przyczyna?? A może jest w tym modelu również włączanie mechaniczne?? Pomocy!! z góry dziękuję:)

Opublikowano

Witam posiadam DF dx 160 mam problem z WOM a mianowicie chodzi o to że wałek nie równo pracuje raz chodzi płynnie po chwili ledwo co się kręci i z nowu wskakuje na wysokie obroty spotkał się ktoś z czymś takim? Wina pompy hydraulicznej? Z góry dziękuję za pomoc 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez asus921
      Witam.
      Co moze byc przyczyna wycia hydrauliki? Swieci sie kontrolka od hydrauliki i wyje. Podnosnik dziala normalnie. Jak deliktnie nacisne na sekcje to wycie ustepuje, jak cofne dzwignie to wyje. Olej dolalem, bo bylo malo, ale podnosnik i wyjscia hydrauliczne dzialaja normalnie tylko na luzie cos wyje jakby sie jakis zawor zacial?
      Ciagnik nie uzywany 2 lata, potrzebny teraz na kilka godzin do podciagania przyczep. Stal i sie zepsul xD.
    • Przez daizor
      Tak jak w temacie kompletna serwisów-ka w języku angielskim.
       
      Instrukcja do pobrania :
      http://www.wrzucaj.com/518069
       
      Proszę o wciśnięcie "głosuj na post do góry"
      W sprawie hasła do archiwum pisać na PW
    • Przez arty
      Jak prawidłowo używać tzw sprzęgło pięciominutowe WOM w ciągniku Deutz/Same/lamborghini?

      Mam z lewej strony dźwignie z pozycjami - Wałek WOM zależny od prędkości jazdy/luz/wałek zależny od obrotów silnika.
      Aby przełączyć dźwignię z luzu na zależne od prędkości jazdy mogę to zrobić przy pracującym silniku - nic nie zgrzyta - aby przełączyć z luzu na zależne od obrotów murze zgasić silnik bo w przeciwnym razie jest zgrzyt.... (sprzegło pieciominutowe cały czas wyłączone). Aby wałek zaczął się obracać muszę jeszcze przekręcić elektryczny przełącznik....  -nie znam sie na tym ale to chyba to sprzęgło pięciominutowe.... - tym też wyłanczam WOM np na nawrotach...
      Gdzieś słyszałem ze  aby nie zużywało się jakieś tam łożysko powinno sie po skończonej pracy z WOM wyłączyć sprzegło pieciominutowe - właczyć luz na dzwigni i następnie sprzegło pieciominutowe znow przelaczyc na pozycję załączone tak jak w trakcie pracy WOM. Nie wiem czy ta instrukcja dotyczy konkretnej marki czy w ciagnikach SDF też powinno sie tak robić???
    • Przez tomek3105
      witam mam problem z ciagnikiem lamborghini premium 1060 
      mianowicie problem polega na tym że ciezko wrzucic bieg roboczy szybkie wolne każdą serię jak przerzucę na jadę do przodu to jest troszkę ciszej tak samo do tyłu na luzie na rozłączonej skrzyni jest najciszej jest to wersja bez połbiegów
      pompa hydrauliczna nowa
      nie wiem już czego się złapać
      kalibracja zrobiona 
      tarczki sprzęglowe zrobione 
      brak błędów na komputerze
      jest taki objaw e stuka po lewej stronie skrzyni przy silniku na wysokości jak kończy się kosz sprzęgłowy ale w samym koszu nie  było nic uszkodzone poszły nowe uszczelniacze  nie wiem co jest 
      już dużo kasy włożone i nie wiadomo o co chodzi 
      proszę o pomoc 
    • Przez radek8817
      Witam posiadam deutz agrotron mk3 135 swieci mo się kontrolka emc ładnie zapala wszystko niby działa ma moc tempomat dziala od czego ona może byc. Kolejna kontrolka  to zolw cały czas swieci zokw Skrzynia 6biegow 4 polbiegi ciagnik jezdzi normalnie szybko jak ja wyłączyć?. Kolejna sprawa pokazuje mi włączony Przedni wom i obroty przedniego womu ciagnik nie posiada przedniego womu nawet włącznika do niego ktoś cos moze podpowie o co tu chodzi 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v