Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Mam ciągnik Deutz Fahr Agrotron 90 o mocy 95 KM,rok produkcji 1999 sprowadzony z francji liczba motogodzin to 5996, jest on wyposażony w ładowacz czołowy faucheux.

Mam pytanie, dotyczy pewnego problemu gdy ciągnik jest odpalony i gdy kręcę kierownicą silnik spada z obrotów jakby  dostał dużego obciążenia, gdy jest zimny niemal potrafi zgasnąć? Drugi problem to ruszanie gdy jest zimny,  włączę bieg kierunek jazdy do tył to muszę mocno wciskać gaz bo inaczej zgaśnie, do przodu to samo ale mniej gazu i gdy jadę do przodu to do puki się nie rozgrzeje to nie jestem wstanie jechać na  najwyższych biegach, max to 3 bieg i L na wyższych biegach ciągnik zwalnia. 

Czy ktoś miał podobne problemy?

Opublikowano

nie bardzo wiem co to może być bo nie mam takiego ciągnika ale może trzeba filtry zmienić , oleje lub może pompa siada od hydrauliki a może pompa wtryskowa a mocy nie brakuje w mf 375 mam podobnie jak na dużych biegach z 1 chcę ruszyć to ciągnik przygasa jak by siły nie miał ale u mnie to na pewno pompa wtryskowa i wtryski do robienia są bo silnik po remoncie kapitalnym tylko pompa i wtryski nie były ruszane

Opublikowano

Tak, tak...
Kupiłeś ciągnik za gotówkę. Nie znasz historii tego ciągnika. Nie wiesz co kiedy było wymieniane. Wg mnie obowiązkowo do wymiany wszystkie płyny i filtry. Wg. mnie to szkoda samych filtrów wkładać do niewiadomego.

Opublikowano

Moim zdaniem zgodnie co pisali inni do weryfikacji olej i filtry oraz pompa skrzyni, kierownicza (ja się nie mylę to ta sama pompa) Druga sprawa radziłbym pomiar ciśnień na poszczególnych sprzęgłach bo może masz załączane 2 sprzałe jednocześnie. Nie pokazuje żadnego kodu błędu ?

Opublikowano

Handlorz cofnął licznik o połowę albo i nawet z 16000h.

Na początek wymiana oleju i filtrów oraz kalibracja rewersu ale zapewne mało to pomoże bo nie trzyma ciśnienia na sprzęgłach.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez hiper81
      mam problem z prawidłowym pomiarem temperatury oleju w silniku. Wskaźnik się ustawił na MAX... wymieniłem czujnik, i mam wrażenie że odczyty nie są prawidłowe bo dość szybko licznik zaczyna wskazywać maksymalną temperaturę. Szukam przyczyny dalej... 
      Rezystancja czujnika rozpoczyna się na pokojowej temperaturze od ok 1,8 kOhm i leci w "dół" w miarę ogrzewania czujnika. 
      Czujnik uszkodzony ma rezystancje w temperaturze pokojowej ok 7,5 kOhm - zakładam że uległ uszkodzeniu skoro nowy ma niższą. 
      ALE.. 
      w liczniku wymieniałem również żarówkę od kontrolki i musiałem go zdemontować i otworzyć - na jego płytce jest przełącznik nie dostępny bez rozebrania - ale nie ma opisu od czego on jest - to jest jedyny przełącznik na tej płytce elektronicznej licznika. 
      Macie może wiedzę co to? 
       
      Nie zrobiłem zdjęcia - ale rozbiorę ponownie i zrobię fotkę, na ten moment pokazuje tylko jaki to typ licznika (znalazłem w necie wygląd) - ale mój ma "nie cyfrowy" wskaźnik motogodzin reszta wygląda tak samo. 
      https://pl.aliexpress.com/item/1005004460813453.html
       
       
       
       
       
       
    • Przez asus921
      Witam.
      Co moze byc przyczyna wycia hydrauliki? Swieci sie kontrolka od hydrauliki i wyje. Podnosnik dziala normalnie. Jak deliktnie nacisne na sekcje to wycie ustepuje, jak cofne dzwignie to wyje. Olej dolalem, bo bylo malo, ale podnosnik i wyjscia hydrauliczne dzialaja normalnie tylko na luzie cos wyje jakby sie jakis zawor zacial?
      Ciagnik nie uzywany 2 lata, potrzebny teraz na kilka godzin do podciagania przyczep. Stal i sie zepsul xD.
    • Przez daizor
      Tak jak w temacie kompletna serwisów-ka w języku angielskim.
       
      Instrukcja do pobrania :
      http://www.wrzucaj.com/518069
       
      Proszę o wciśnięcie "głosuj na post do góry"
      W sprawie hasła do archiwum pisać na PW
    • Przez arty
      Jak prawidłowo używać tzw sprzęgło pięciominutowe WOM w ciągniku Deutz/Same/lamborghini?

      Mam z lewej strony dźwignie z pozycjami - Wałek WOM zależny od prędkości jazdy/luz/wałek zależny od obrotów silnika.
      Aby przełączyć dźwignię z luzu na zależne od prędkości jazdy mogę to zrobić przy pracującym silniku - nic nie zgrzyta - aby przełączyć z luzu na zależne od obrotów murze zgasić silnik bo w przeciwnym razie jest zgrzyt.... (sprzegło pieciominutowe cały czas wyłączone). Aby wałek zaczął się obracać muszę jeszcze przekręcić elektryczny przełącznik....  -nie znam sie na tym ale to chyba to sprzęgło pięciominutowe.... - tym też wyłanczam WOM np na nawrotach...
      Gdzieś słyszałem ze  aby nie zużywało się jakieś tam łożysko powinno sie po skończonej pracy z WOM wyłączyć sprzegło pieciominutowe - właczyć luz na dzwigni i następnie sprzegło pieciominutowe znow przelaczyc na pozycję załączone tak jak w trakcie pracy WOM. Nie wiem czy ta instrukcja dotyczy konkretnej marki czy w ciagnikach SDF też powinno sie tak robić???
    • Przez tomek3105
      witam mam problem z ciagnikiem lamborghini premium 1060 
      mianowicie problem polega na tym że ciezko wrzucic bieg roboczy szybkie wolne każdą serię jak przerzucę na jadę do przodu to jest troszkę ciszej tak samo do tyłu na luzie na rozłączonej skrzyni jest najciszej jest to wersja bez połbiegów
      pompa hydrauliczna nowa
      nie wiem już czego się złapać
      kalibracja zrobiona 
      tarczki sprzęglowe zrobione 
      brak błędów na komputerze
      jest taki objaw e stuka po lewej stronie skrzyni przy silniku na wysokości jak kończy się kosz sprzęgłowy ale w samym koszu nie  było nic uszkodzone poszły nowe uszczelniacze  nie wiem co jest 
      już dużo kasy włożone i nie wiadomo o co chodzi 
      proszę o pomoc 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v