Skocz do zawartości

Polecane posty

Witam

Mam ciągnik Deutz Fahr Agrotron 90 o mocy 95 KM,rok produkcji 1999 sprowadzony z francji liczba motogodzin to 5996, jest on wyposażony w ładowacz czołowy faucheux.

Mam pytanie, dotyczy pewnego problemu gdy ciągnik jest odpalony i gdy kręcę kierownicą silnik spada z obrotów jakby  dostał dużego obciążenia, gdy jest zimny niemal potrafi zgasnąć? Drugi problem to ruszanie gdy jest zimny,  włączę bieg kierunek jazdy do tył to muszę mocno wciskać gaz bo inaczej zgaśnie, do przodu to samo ale mniej gazu i gdy jadę do przodu to do puki się nie rozgrzeje to nie jestem wstanie jechać na  najwyższych biegach, max to 3 bieg i L na wyższych biegach ciągnik zwalnia. 

Czy ktoś miał podobne problemy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darkdevil    9

nie bardzo wiem co to może być bo nie mam takiego ciągnika ale może trzeba filtry zmienić , oleje lub może pompa siada od hydrauliki a może pompa wtryskowa a mocy nie brakuje w mf 375 mam podobnie jak na dużych biegach z 1 chcę ruszyć to ciągnik przygasa jak by siły nie miał ale u mnie to na pewno pompa wtryskowa i wtryski do robienia są bo silnik po remoncie kapitalnym tylko pompa i wtryski nie były ruszane

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

romano82    4

Tak, tak...
Kupiłeś ciągnik za gotówkę. Nie znasz historii tego ciągnika. Nie wiesz co kiedy było wymieniane. Wg mnie obowiązkowo do wymiany wszystkie płyny i filtry. Wg. mnie to szkoda samych filtrów wkładać do niewiadomego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
czeladnik84    0

Moim zdaniem zgodnie co pisali inni do weryfikacji olej i filtry oraz pompa skrzyni, kierownicza (ja się nie mylę to ta sama pompa) Druga sprawa radziłbym pomiar ciśnień na poszczególnych sprzęgłach bo może masz załączane 2 sprzałe jednocześnie. Nie pokazuje żadnego kodu błędu ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    113

Handlorz cofnął licznik o połowę albo i nawet z 16000h.

Na początek wymiana oleju i filtrów oraz kalibracja rewersu ale zapewne mało to pomoże bo nie trzyma ciśnienia na sprzęgłach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×