czeladnik84

Members
  • Ilość treści

    33
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

1 Neutral

O czeladnik84

  • Ranga
    Nowicjusz

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnio na profilu byli

624 wyświetleń profilu
  1. Jeszcze bym załącz od elektrozaworu proporcjonalnego oraz o czujnika sprzegłą, oraz jego mocowania. Sprawdzić to no i oczywisći pomiar ciśnienia jazdy przód tył przed demontażem na zimno i na ciepło
  2. Jak nie ma zgrzytów przy zmianie biegów to jak koledzy mówić Deutz tak ma - smaru tam mało na połączeniach a lakieru dużo.
  3. Wyślij numer ciagnika to coś poszukamy - ale problem będzie z elementami nie uniwersalnymi. Raczej zalecam komplet od SDF zamówić i będzie pasowała - cena koło 10 tyś netto.
  4. ile jazy miga - wom sie tak diagnozuje w niektórych modelach. 2 Elektrozawór odłączony 3 Przycisk sterowania zawsze aktywny 4* Awaria czujnika prędkości 5 Zwarcie do masy lub przetężenie na wyjściu sterowania elektrozaworu 6* Prędkość wyższa od normatywnej 7 Awaria wewnętrzna centralki w fazie mocy 8 Wykryto obecność czujnika w konfiguracji, dla której nie jest on przewidziany
  5. Bez typu silnika biedzie problem bo są 2 rodzaje. allbo katy 75 ssane 120 wydach, albo 0,2 - 0,25
  6. tak na szybko to obstawiam orbitro - zmierzyć trzeba ciśnienie przed siłownikiem skrętu POWINNO BYĆ około 150 bar
  7. czujnik niskiego ciśnienia skrzyni biegów z alarmem 18 na płycie elektrozaworów od czoła wkręcony.
  8. Problem z połączeniem zegara z centralka - ale nie wiemy jaka maszyna więc nie wiadomo jakie masz centralki. BECU, SECU, HLHP, AUX, MVCU, VCU
  9. Problem na komunikacji z centralka eCTV - tryb awaryjny na układzie. Można wyłączyć tą centralkę.
  10. 04423612/10 366,50 zł netto - tylko nie mam winu to ci nie powiem czy na pewno pasuje do twojego
  11. M352:Czujnik mocznika - Czujnik poziomu napełnienia zbiornika mierzy zbyt wysoki poziom napełnienia. upuść mocznik zresetuj ciagnik. I nie zalewaj do pełna.
  12. kolego sprawdź pasek alternatora czy nie jest luźny. Raczej tu przyczyna i sprawdz czy masz ładowania.
  13. jak koledzy wspominali zacząć od filtrów. jeden pewnie zewnętrzny drugi wewnętrzny w skrzyni plus może być jeszcze przepływowy na przewodach. Potem czy nie ssie lewego powietrza - niestety następnie pompy do sprawdzenia czy się nie grzeją. podnośnik na innej pompie ale czy z nim nie ma problemów ?
  14. Jeśli podnośnik mechaniczny to do sprawdzenia czy na zgaszonym opada. Może być wina po stronie uszczelnieni tłoka lub rozdzielacza. A co do siły udźwigu to producent podaję ja różnie - zwykle jest to w miejscu gdzie ramiona podnośnika stykają się za pomocą cięgiem z dolnymi ramionami , albo co lepsze kiedyś serwisant powiedział mi iż w miejscu osi obrotu ramienia podnośnika.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj