Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
14 minut temu, marobas napisał:

musze zrobić -może jutro bo dziś nie dam rady, ta podstawa pewnie pod kierownice montowana, co do zestawu, to ja to jakoś kombinowałem żeby taniej było i wąs zostawiłem orginalny, a w zamian siłownik z większym skokiem i o mniejszej średnicy (większe ramię -wąs-może być mniejsza średnica tłoka, siła będzie podobna),
......minus własnej kom,binacji jest taki, ze trzeba samemu kombinować i mocowania dorabiać, a później jeszcze węże dobrać po długości i złączach (z kolankami czy bez), ale serwo zostawiłem -robi za obciążnik, dlatego zależało mi na orbitrolu nie w miejscu serwa

jeżeli nie kłopot wstaw do galerii - będzie dla potomnych.
Mi dorobienie węży nie stanowi problemu bo 2 firmy zakuwające mam niedaleko.
Co do serwo=obciążnik to ja już usłyszałem że będę musiał ze dwa na przód dołożyć jeżeli wyjmę serwo ;)

Opublikowano (edytowane)

demontaż i czyszczenie - trochę zeszło.

Montaż - siłownik pasuje.
Orbitrol - dwa dodatkowe otworki bo inny rozstaw był w kabinie i wszedł pod kierownicę + wałek ~353mm. Były dwa otwory to poszły nimi przewody zasilające orbitrol T i P.
Te do orbitrola poszły kanałem kierownicy zamocowane na oczka (śruby przelewowe) - nie wiem czy do dobry pomysł?? Mało odstają ale nie wiem jak z przepływami.
Ogólnie cały ten wał od kierownicy zdemontowany i luzów na nim nie będzie skoro go nie ma.
Wszystko obecnie na przewodach 1SN DN10 i złączkach 18x1,5 z tego co pamiętam.
Pierwsze odpalenie i się odpowietrzyło itp i kręciło się odwrotnie czyli podmiana przewodów i jakoś się kręci ale bez względu na obroty silnika sporo obrotów kierownicą trzeba wykonać (na serwie było chyba mniej). Druga sprawa - nie jest tak lekko kręcić jak np w mtz952.3.

Założone jak w instrukcji (poza miejscem orbitrola i długością przewodów) - wg instrukcji zawór w zbiorniczku ma zostać i tutaj pytanie - po co on jest - otwiera się przy 80 czyli tyle idzie na orbitrol który ma i tak zawór przelewowy i szokowy i chyba potrzebuje więcej niż te 80?? Czy pominięcie zaworu w zbiorniczku poprawi/polepszy jakość kręcenia? Wg mnie chyba tak-zresztą dziś to sprawdzimy natomiast zastanawiam się czy może to w jakiś sposób uszkodzić orbitrol?

 

Wpiąłem manometr między pompę a orbitrol z pominięciem zaworu przelewowego w zbiorniczku i do póki nie skręcam to wskazania nie wielkie są, jak zacznę skręcać i idzie pod skręt maxymalny to dochodzi do 150 i to jest max. Wydaje mi się że z pominięciem zaworu przelewowego w zbiorniczku kieruje się ciut lżej na wolnych obrotach ale to niewielka różnica lub tylko moje odczucia. Pytanie czy jest sens pomijać ten zawór przelewowy w zbiorniczku?

Edytowane przez Nikita_Bennet
uzupełniono ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez bimberpoludnie
      Cześć. Wiosna założyłem orbitrol do mojego 1224. Cały układ. Wymieniłem jeszcze pompe na nową, bo na starej i serwie na wolnych obrotach ciężko kierownicą kręcić było. 
      Zaworu w zbiorniczka nie zaślepiłem, a wkręciłem go na regulacji na max. Układ zalany czerwonym ATF
      Po wymianie przez pierwsze 50 godzin rewelacja. Później na wolnych obrotach przestało działać skręcanie w lewo. Koła trochę wkręcany, potem kierownica luźno się kręciła. Po dodaniu gazu koła skrecaly, jednak przy maksymalnym skrecie kierownicą nie miała oporu, jakby orbitrol puszczał. 
      Kontakt ze sprzedającym --;wysłałem orbitrol na reklamację a że ciągnik potrzebny kupiłem u niego drugi. Założyłem i od. Razu to samo co było, plus to, że kierownica raz działa lekko, a raz ciężko - niezależnie od obrotów. Jak działa z oporem i skręcę maksymalnie w prawo, to przez jakis czas działa lekko. Zrobiłem na tym juz 10 godz ale pracować się z tym nie da.
      Co sprawdzić? Pomocy
    • Przez Łukasz98
      Witam . Chciałbym zrobiszc wspomaganie na orbitrolu. Ma ktoś może wymiary i rysunek podstawy orbitrola ? I oczywiście mile widziane zdj,jakies radyitp.
    • Przez Michal385385
      1) Witam, otóż pierwszym moim pytaniem jest - gdzie dostanę taki filtr do wspomagania C385 DE LUXE? Po odkręceniu w środku znajduje się kilka małych okrągłych sitek. Czy będzie tu pasował filtr wkręcany bodajże PP 8.4 ?
      2) Jak prawidłowo powinno się zalewać nowy olej, a następnie odpowietrzać wspomaganie serwomechanizmu? Bo według instrukcji jest napisane, aby kręcić po 10razy w lewo i prawo do oporu, lecz problemem jest to, że po chwili kręcenia w lewo, czy też prawo powstaje tak ogromny opór, że za chiny dalej nie chce się przekręcić kierownica.
      Z góry dziękuję za odpowiedzi, pozdrawiam i miłego dnia / wieczoru życzę!


    • Przez Maciekkkk
      Ursus 914 wyrzuca olej ze zbiornika oleju od wspomagania i ciężko sie kręci, czy to moze być wina pompy wspomagania ? 
    • Przez ursusikc330m
      Mam pytanie,ciężko się kieruje w ursusie 1634 i niewiem czy wina leży po stronie pompy czy orbitrol?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v