Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
1 godzinę temu, FantasticMrF napisał:

Dziś skończyłem montować wspomaganie i mam dokładnie ten sam problem. Wszystko działa, ale ciężko
Co było przyczyną? Jak sobie poradziłeś z problemem.

Do orbitrola musisz wymienić zawór w zbiorniku, lub go podkręcić, pod warunkiem że jest dobry. Ma być 110 bar. 

Opublikowano
1 minutę temu, tomek73 napisał:

Do orbitrola musisz wymienić zawór w zbiorniku, lub go podkręcić, pod warunkiem że jest dobry. Ma być 110 bar. 

wyjąłem go od razu, i wstawiłem zwykłą złączkę prostą, a otwór w zbiorniku zaślepiłem

Opublikowano

ciśnienie na pompie na skręconych kołach dochodzi w skrajnych przypadkach do 200bar, aż delikatnie silnik przygasa, więc pompa jest ok
ciśnienie "robocze" w czasie kręcenia kierownicą waha się około 50bar

Opublikowano

Sześć lat temu pisałem o zaworze kompletnym, że się tnie i serwo nie działa. Od tamtego czasu wspomaganie znów przestało działać. Z nerwów sam postanowiłem to rozebrać i zobaczyć co jest w środku. Jesteście ciekawi? Lepiej usiądźcie.

 

Ze swojej strony mogę powiedzieć że ten syf to nie mogą zasługa. Od wymiany serwa był pilnowany i Olek i filtr. Tak więc właśnie wygląda regeneracja serwa. Uszczelnianie piachem. Do tego stopnia zapchane, że na korku spustowym nie było grama oleju. Kilka milimetrów syfu do tego stopnia uszczelnilo serwo.

 

 

IMG_20191228_165628.jpg

IMG_20191228_165236.jpg

IMG_20191228_165605.jpg

Opublikowano

Witam, odświeżam temat gdyz chciałbym zasiągnac porady jak zamocować wspornik siłownika w zetorze 12145 w ktorym nie ma fabrycznie zrobionych otworów, w sklepie ,gdzie kupowałem zestaw mowili, ze wystarczy go przyspawać do mostu ale sam mam co do tego obawy tym bardziej ze ciągnik ma tura wiec musi być zrobione porządnie. Ma ktos jakis sprawdzony sposob jak to przymocowac?

Opublikowano

zwyczajnie przyspawać, ale bardzo mocno
zapoznaj się ze spawami wielościegowymi
skręć koła w lewą stronę do końca, wysuń siłownik, załóż wspornik, przymierz do mostu i przyspawaj
prawdopodobnie będziesz musiał podłożyć blachę w szczelinę miedzy wspornikiem a mostem, ją też przyspawaj xD

Opublikowano

Witam, odświeżę trochę temat.

Potrzebuję trochę pomocy. 

Mam problem ze wspomaganiem w moim c385, miamowicie.

Wspomaganie jest na serwo i na wolnych obrotach trudno obrócić kierownicę dopiero przy ok 1000 jest jako tako. Serwo jest suche nie cieknie, szkoda go wymieniać na siłownik, oczywiście rozważam możliwość założenia orbitrola i siłownika. Czy możliwe aby to była wina pompy lub zaworu w serwie. Będę wdzięczny za każdą pomoc.

 

Opublikowano

Wezmę się za to jak trochę się ociepli, pewnie po niedzieli bo teraz w dzień 2 stopnie a ogrzewanego garażu nie mam i zacznę od zaworu. Nie chcę jakoś specjalnie kosztów sobie robić. Traktora używam tylko do rębaka przy przygotowywaniu opału na zimę i czasem do mulczera ok 1-2 ha/rok

Opublikowano

Dostałem się dzisiaj do dekla i zaworu w serwie, wygląda całkiem dobrze. Trzpień w środku zaworu można bez problemu wycisnąć, chodzi płynnie nie zacina się. Jest sens wykręcać zawór czy zostawić w spokoju? Może to jednak pompa?

IMG_20220312_143635.jpg

Opublikowano

Kura... wyjmij rozkręć zobacz czy nie wyklepane gniazdo i końcówka skoro już się dobierasz... Toć to wzrokowo da się określić.. 

Jak zawór ok to słaba pompa... 

Druga sprawa to że serwo nie leci to nie znaczy że działa jak należy... 

  • Like 1
Opublikowano

Dzięki hubertb ale to nie o ten zawór chodzi. Szukam tego co wkręca się w siłownik w serwo.

Wyjąłem i rozkręciłem zawór, zaworki wyglądają jak poniżej. Jak myślicie są ok czy szukać nadal nowego zaworu?

IMG_20220312_171005.jpg

Opublikowano

Czytam forum i tak myślę, że nie minie mnie zakup nowej pompy. Zastanawiam się czy wziąć HYDROTOR czy HYLMET wzmocniona czy zwykła. Tura nie ma i nie będzie. Macie doświadczenie która z tych opcji  będzie lepsza?

Opublikowano

Do serwa to raczej nie ma części.... Oringi i łożyska a reszta to tylko regeneracja..... 

Na moje oko to raczej pompa słaba i tyle.... Te serwo to drogi gips. 

Ten zawór co Hubert pisze to pierwsze do sprawdzenia... 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez bimberpoludnie
      Cześć. Wiosna założyłem orbitrol do mojego 1224. Cały układ. Wymieniłem jeszcze pompe na nową, bo na starej i serwie na wolnych obrotach ciężko kierownicą kręcić było. 
      Zaworu w zbiorniczka nie zaślepiłem, a wkręciłem go na regulacji na max. Układ zalany czerwonym ATF
      Po wymianie przez pierwsze 50 godzin rewelacja. Później na wolnych obrotach przestało działać skręcanie w lewo. Koła trochę wkręcany, potem kierownica luźno się kręciła. Po dodaniu gazu koła skrecaly, jednak przy maksymalnym skrecie kierownicą nie miała oporu, jakby orbitrol puszczał. 
      Kontakt ze sprzedającym --;wysłałem orbitrol na reklamację a że ciągnik potrzebny kupiłem u niego drugi. Założyłem i od. Razu to samo co było, plus to, że kierownica raz działa lekko, a raz ciężko - niezależnie od obrotów. Jak działa z oporem i skręcę maksymalnie w prawo, to przez jakis czas działa lekko. Zrobiłem na tym juz 10 godz ale pracować się z tym nie da.
      Co sprawdzić? Pomocy
    • Przez Łukasz98
      Witam . Chciałbym zrobiszc wspomaganie na orbitrolu. Ma ktoś może wymiary i rysunek podstawy orbitrola ? I oczywiście mile widziane zdj,jakies radyitp.
    • Przez Michal385385
      1) Witam, otóż pierwszym moim pytaniem jest - gdzie dostanę taki filtr do wspomagania C385 DE LUXE? Po odkręceniu w środku znajduje się kilka małych okrągłych sitek. Czy będzie tu pasował filtr wkręcany bodajże PP 8.4 ?
      2) Jak prawidłowo powinno się zalewać nowy olej, a następnie odpowietrzać wspomaganie serwomechanizmu? Bo według instrukcji jest napisane, aby kręcić po 10razy w lewo i prawo do oporu, lecz problemem jest to, że po chwili kręcenia w lewo, czy też prawo powstaje tak ogromny opór, że za chiny dalej nie chce się przekręcić kierownica.
      Z góry dziękuję za odpowiedzi, pozdrawiam i miłego dnia / wieczoru życzę!


    • Przez Maciekkkk
      Ursus 914 wyrzuca olej ze zbiornika oleju od wspomagania i ciężko sie kręci, czy to moze być wina pompy wspomagania ? 
    • Przez ursusikc330m
      Mam pytanie,ciężko się kieruje w ursusie 1634 i niewiem czy wina leży po stronie pompy czy orbitrol?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v