Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

No normalnie włączam tak jak mi wuja pokazał włącza pompę wciskam sprzęgło i wbijam tą wajche pod siedzeniem po wbiciu pociągam ten wichajster koło kierownicy do siebie puszczam sprzęgło i gaz na całym gazie powoli się kręci ale ręką to zatrzymam.

Opublikowano

a sprubój odworotnie... bo ja mam w 914 do siebie włączanie a w 1224 od siebie... wiec moze ty zamiast właczać to go wyłaczasz... a pompka jest w skrzyni posredniej...

Opublikowano

Mateusz2 jak robie odwrotnie to na pełnym gazie on staje to znaczy że odwrotnie sie nieda a muj kuzyn ma 1234 i jest tak samo jak w 1224. A gdzie można zbadać to ciśnienie tej mikropompki a gdzie jest ten tosz przekażnika. I jakie powino być to ciśnienie tej mikropompki

Opublikowano

U nas ciągnik stracił moc na WOM jak był zapchany filtr olejowy nie chciał kręcić na pusto w cyklopie,zmieniłem oba filtry i wszystko wróciło do normy.

Proponował bym sprawdzić właśnie filtry może się tak zapchały że po prostu nie działa.

Opublikowano

siema. u mnie womu nie dało się wyłaczyc t a wajchą pod kierownica a przyczyne miałem taką ze przy szkrzyni tam pod podłogą ta dzwognia razem z tym wałkiem co idzi w skrzynie wyskoczyła  była tak jakby wyciągnięta na 2 cm próbowałem wdusić nie szło postukałem lekko młotkiem ruszając ta dzwignią i wskoczyło  spowrotem niby jej nie idzie wyciągnąć  teraz to chyba znowu nie wyskoczy.a co moze byc przyczyną ze wałek dopiero pod obciązeniem staje?? bo tak jak nic nie jest podłączone pod wom to się kreci jak podłączyłem cyklop to tez się krecił wolno ale krecił dopiero po dłuzszej chwili staje ae jak odłacze to znowu sie kręci co moze być???( ogólnie to mi to teraz nie przeszkadza tyle ze tą wajchą pod siedzeniem musze go wyłaczać jak chce coś podłąćzyć) ;)

Opublikowano

Ze nie działa wom w 385 są trzy przyczyny(wiem bo sam to robiłem w swoim)kupiłem ten ciągnik ze spódzielini ale wom nie działał po pierwsze sprawdź czy tarcze z tyłu nie są zużyte lub odwrotnie założone(u mnie jakiś dekiel żałożył odwrotnie)ale wom i tak nie działał potem mi mówili pompka wymieniłem pompke a i tak nic po trzecie pod siedzenim jest roździelacz na wom i żówia i ten był u mnie walnięty (jest on pod pokrywą skrzyni tuż pod siedzeniem)i od tego czasu wom działa na wolnych obrotach kręci i skończyło się klnięcie i diablowanie(o tym rozdzielaczu mało kto wie)jeżeli to zrobisz to wom musi działać

Opublikowano

siema. u mnie womu nie dało się wyłaczyc t a wajchą pod kierownica a przyczyne miałem taką ze przy szkrzyni tam pod podłogą ta dzwognia razem z tym wałkiem co idzi w skrzynie wyskoczyła  była tak jakby wyciągnięta na 2 cm próbowałem wdusić nie szło postukałem lekko młotkiem ruszając ta dzwignią i wskoczyło  spowrotem niby jej nie idzie wyciągnąć  teraz to chyba znowu nie wyskoczy.a co moze byc przyczyną ze wałek dopiero pod obciązeniem staje?? bo tak jak nic nie jest podłączone pod wom to się kreci jak podłączyłem cyklop to tez się krecił wolno ale krecił dopiero po dłuzszej chwili staje ae jak odłacze to znowu sie kręci co moze być???( ogólnie to mi to teraz nie przeszkadza tyle ze tą wajchą pod siedzeniem musze go wyłaczać jak chce coś podłąćzyć) ;)

Na pewno jest to wina tarczy, u nas kiedyś w 902 też były problemy z tym zaraz po jego zakupie , wymieniliśmy pompę bo tak doradzał mechanik ale to nie pomogło, potem wymieniliśmy te tarcze i uszczelniacze i było już ok ;[

Opublikowano

Na pewno jest to wina tarczy, u nas kiedyś w 902 też były problemy z tym zaraz po jego zakupie , wymieniliśmy pompę bo tak doradzał mechanik ale to nie pomogło, potem wymieniliśmy te tarcze i uszczelniacze i było już ok ;)

 

 

pompe cyklopa ciagnie bez problemu tylko nie staje jak się go wyłączy tą wajcha pod kierownicą tzn staje ale po dłuzszej chwili. zobaczę co bedzie jak bedzie ciapły... a czasami jak się tarczki wytrą to wtedy nie bedzie chciał sie krecić??

Opublikowano

Kolego jak masz zimny olej w skrzyni i gdy masz wylaczony wom to bedzie sie krecil Ci walek przy lekkim obiazeniu bo ten typ juz tak ma. Olej jak sie rozgrzeje dobrze walek na pusto przy wylaczonym wom nie powinien sie krecic.

Opublikowano

Te tarcze to w którym miejscu są

są z tyłu ciągnika odkręca się je z taka jak by pokrywą która jest wkoło wałka ;)

przypatrz się dobrze a beż problemu dojdziesz gdzie to jest i jak się rozbiera.

Opublikowano

Na wyłączonym WOMie to wałka ręką sie nie ukręci to te( tarcze odpadają).

A jak bym chciał zdjąć górną pokrywe od skrzyni biegów to kabine

musze ściągać czy nie.

Opublikowano

Z tego co pamiętam to nie, co prawda w naszym pokrywa była zdejmowana u mechanika ale jak dobrze pamiętam to mówił że nie trzeba ruszać kabiny, on zdejmował ją wózkiem widłowym ręcznie będzie bardzo trudno bo jest bardzo ciężka.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez margoo78
      Mam wielki problem z zakupem dobrej dętki na tył C385. W ubiegłym roku dałem się namówić na wulkanizacji podczas naprawy kapcia na nową dętkę, bo mówili, że stara już ma kupę łatek lepiej wymienić. Odrazu odradzili kabata, bo dużo reklamacji. Załozyli mi nexen, bo to dobre. Po 2 godzinach kapeć. Okazało sìę, że dętka rozeszła się na szwie. Wymienili mi w ramach reklamacji na mammut. Ta miała być lepsza. Po niecałym roku ta się rozłazi na szwie i co robić? Szukam starej grubej dętki.
    • Przez Dzigit189
      Mam takie odciagi w Zetorze 8011 . Jak je dobrze ustawic żeby talerzowka szła w linii . Ustawienie np. Bolca po obu stronach na ten sam otwór powoduje że i tak na jedną stronę ściąga bardziej.

    • Przez elamir
      Pytanie może głupie ale nie znalazłem odpowiedzi. Zgodnie z danymi technicznymi obroty wom 540/min osiąga się przy obrotach silnika 1890. I moje pytanie czy poniżej takich obrotów silnika wom będzie miał mniejsza prędkość i analogicznie przy większych obrotach silnika powyżej 1890 wom przekroczy 540 obr/min? Czy 540obr/min to są maksymalne obroty wom?
    • Przez freshTomato
      Witam.
      Kolega w swoim ursusie 1614 chciał zmienić koła z 18.4 R34 na 18.4 R38, na przodzie ma 14.9 R24 i pytanie czy coś trzeba zrobić aby zmienić przełożenie i aby przednie koła szybciej się kręciły, czy poprostu je zmienić?
      Z naszych wyliczeń wyszło że uwzględniając przełożenie przedniego napędu dla 1614 prędkość koła R24 wynosi 27,67 km/h, dla tylnego napędu R34 wynosi 27,33 km/h, a dla R38  28,98 km/h na 3 biegu. Stąd pytanie, bo słyszałem że przednie koła muszą się trochę szybciej kręcić od tylnych? 
      Słyszałem że trzeba gdzieś zmienić przełożenie dla większego rozmiaru kół tylko gdzie?
      Pozdrawiam.
    • Przez Kurwer21
      Witam, przychodzę z zapytaniem, mianowicie dziś podczas jazdy Ursusem c385, słyszałem takie specyficzne pukanie mniej-więcej na zwolnicy. Później, gdy w ciągniku jeździła ze mną druga osoba, to też to słyszała i czuła to pukanie pod siedzeniem pasażera. Wie ktoś o co może chodzić?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v