Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

odpowietrznik znajduje się po tej stronie co filtry, musisz szukać koło sprzęgła wystającego metalowego przewodu z korpusu

 

___________________________________________________________________________________________________________

AgroDane.pl - portal poświęcony specyfikacjom maszyn rolniczych takich jak ciągniki rolnicze, kombajny zbożowe oraz ładowarki teleskopowe. Dane techniczne, porównania modeli oraz opinie w jednym miejscu. Użytkownik agrofoto wszystkim poleca tą stronę z całego serca :)

Edytowane przez andrewk
Opublikowano

odpowietrznik znajduje się po tej stronie co filtry, musisz szukać koło sprzęgła wystającego metalowego przewodu z korpusu

 

 

a jak powinoo wyglądać to odpowietrzenie na zapalonym siniku czy na zgaszonym ? widzę tą rurkę tylko pytanie czy to się jakoś odkręca ? 

Opublikowano (edytowane)

<_<Odpalasz traktor i wciskasz ten dzyndzel w środku - zaczyna lecieć olej. Wiadomo najświeższy tam nie będzie więc możesz tyle upuścić aż będzie leciał czysty nowy olej.

 

Ja jestem na etapie wymiany filtrów, olej spuszczony. Od sprzęgła i wspomagania już siedzą, teraz czekam na jeszcze jeden i będzie można zalewać. Nie wiem czy od razu będzie wszystko działać ale zarówno heble jak i sprzęgło przepuszczę nową oliwą :D

 

 

Jak na pracę sprzęgła może wpływać tak zasyfiony filtr ? :D Siedzi już drugi nowy ale raczej dziś nie potestuję bo cały czas brakuje głównego  <_<

 

___________________________________________________________________________________________________________

AgroDane.pl - portal poświęcony specyfikacjom maszyn rolniczych takich jak ciągniki rolnicze, kombajny zbożowe oraz ładowarki teleskopowe. Dane techniczne, porównania modeli oraz opinie w jednym miejscu. Użytkownik agrofoto wszystkim poleca tą stronę z całego serca :)

 

 

014.JPG

Edytowane przez andrewk
Opublikowano

<_<Odpalasz traktor i wciskasz ten dzyndzel w środku - zaczyna lecieć olej. Wiadomo najświeższy tam nie będzie więc możesz tyle upuścić aż będzie leciał czysty nowy olej.

 

Ja jestem na etapie wymiany filtrów, olej spuszczony. Od sprzęgła i wspomagania już siedzą, teraz czekam na jeszcze jeden i będzie można zalewać. Nie wiem czy od razu będzie wszystko działać ale zarówno heble jak i sprzęgło przepuszczę nową oliwą :D

 

 

Jak na pracę sprzęgła może wpływać tak zasyfiony filtr ? :D Siedzi już drugi nowy ale raczej dziś nie potestuję bo cały czas brakuje głównego  <_<

 

ok bedę to próbował zrobić.mam nadzieje że pomoże..

 

no ja juz mam wszystkie powymieniane tylko został mi olej w przednim moście. :) 

 

ło panie masakra to u mnie był czyściutki w porównaniu do twojego  ;D

Opublikowano (edytowane)

trochę syfu jest :D

___________________________________________________________________________________________________________

AgroDane.pl - portal poświęcony specyfikacjom maszyn rolniczych takich jak ciągniki rolnicze, kombajny zbożowe oraz ładowarki teleskopowe. Dane techniczne, porównania modeli oraz opinie w jednym miejscu. Użytkownik agrofoto wszystkim poleca tą stronę z całego serca :)

Edytowane przez andrewk
Opublikowano (edytowane)

Nie wiem :D Mam go 10msc i zmieniam pierwszy raz filtry i olej w skrzyni. Najgorszy syf właśnie był w tym ze zdjęcia sprzęgłowym. Wyczyściłem wszystko razem w tym koszu gdzie ten filtr siedział. Filtr od wspomagania AGCO niemal, że czysty jak łza :D Całe szczęście olej jest czysty bez żadnych opiłków ^^

 

Tak brudny filtr jak mógł wpływać na pracę sprzęgła ? Pytam, bo miałem coś takiego, że póki olej się nie rozgrzał to biegi wchodziły dość opornie. Później już ok było.

___________________________________________________________________________________________________________

AgroDane.pl - portal poświęcony specyfikacjom maszyn rolniczych takich jak ciągniki rolnicze, kombajny zbożowe oraz ładowarki teleskopowe. Dane techniczne, porównania modeli oraz opinie w jednym miejscu. Użytkownik agrofoto wszystkim poleca tą stronę z całego serca :)

Edytowane przez andrewk
Opublikowano

To jest filtr z obudowy tylnego mostu? Jak tak to jest od dodatkowej pompy która smaruje i chłodzi tarcze sprzęgła i może półbiegów. Nie ma nic wspólnego ze sterowaniem sprzęgłem. Biegi na zimnej skrzyni zawsze wchodzą ciężkawo to jest normalne.

Opublikowano (edytowane)

Dokładnie mam to samo w katalogu co lukbold podał. Od tego filtra idzie gruba rura do sprzęgła.

___________________________________________________________________________________________________________

AgroDane.pl - portal poświęcony specyfikacjom maszyn rolniczych takich jak ciągniki rolnicze, kombajny zbożowe oraz ładowarki teleskopowe. Dane techniczne, porównania modeli oraz opinie w jednym miejscu. Użytkownik agrofoto wszystkim poleca tą stronę z całego serca :)

Edytowane przez andrewk
Opublikowano

Może w okolice sprzęgła, a dokładnie do pompy rotacyjnej która znajduje się na wałku sprzęgłowym bezpośrednio przed sprzęgłem. Czyli to co pisałem wcześniej. Jak widać po zdjeciu mało kto wie o tym filtrze i jego czyszczeniu, bo reszta filtrów dużo lepsza tylko ten jak by nigdy nie czyszczony.

Opublikowano (edytowane)

Pewnie masz rację. Myślałem, że ma coś wspólnego ze sprzęgłem. Mi nie chciało się go czyścić to kupiłem nowy.

___________________________________________________________________________________________________________

AgroDane.pl - portal poświęcony specyfikacjom maszyn rolniczych takich jak ciągniki rolnicze, kombajny zbożowe oraz ładowarki teleskopowe. Dane techniczne, porównania modeli oraz opinie w jednym miejscu. Użytkownik agrofoto wszystkim poleca tą stronę z całego serca :)

Edytowane przez andrewk
Opublikowano (edytowane)

Zalany nowym olejem, hamulce odpowietrzyłem i jest ok. Mam pytanie bo tak sobie myślę, że te okruchy to chyba pochodzą z tarcz hamulcowych - zaczęły się odklejać. Nie wiem jaki był olej wcześniej. Hebel jest i działa dobrze. Olej był czysty, żadnych opiłków tylko to co na zdjęciu wyżej. Przejmować się ?

 

___________________________________________________________________________________________________________

AgroDane.pl - portal poświęcony specyfikacjom maszyn rolniczych takich jak ciągniki rolnicze, kombajny zbożowe oraz ładowarki teleskopowe. Dane techniczne, porównania modeli oraz opinie w jednym miejscu. Użytkownik agrofoto wszystkim poleca tą stronę z całego serca :)

 

 

Edytowane przez andrewk
Opublikowano (edytowane)

To są takie kawałki właśnie jak na tarczach hamulcowych albo od ręcznego. Było tego tyle ile na obrazku tylko w tym filtrze. Ręczny trzyma, heble po odpowietrzeniu - żyleta. Może troszkę się wykruszyło, tylko nie wiadomo kiedy :D Cały olej dokładnie prześwietliłem przy spuszczaniu bo wiadomo ciągnik niecały rok w łapach ale na szczęście tylko był lekko brązowy. żadnej siwizny, opiłków nic nie zauważyłem. Póki co śmiga ok. Odpowietrzałem według książki napraw i poszło mega sprawnie w jedną osobę.

 

 

 

Ekipa zielonych naprawiona ? Bo nie dodajesz żadnych zdjęć :D

___________________________________________________________________________________________________________

AgroDane.pl - portal poświęcony specyfikacjom maszyn rolniczych takich jak ciągniki rolnicze, kombajny zbożowe oraz ładowarki teleskopowe. Dane techniczne, porównania modeli oraz opinie w jednym miejscu. Użytkownik agrofoto wszystkim poleca tą stronę z całego serca :)

Edytowane przez andrewk
Opublikowano

Panowie doradźcie coś, jak obracam pług w jedną stronę ciśnienie ładnie trzyma go i mozna orać na tej stronie. Jak go obrócę i puszczę wajhę od hydrauliki "na luz" to pług opada mi na siłowniki obrotu do jego środka ciężkości. Jak przemienię na odwrót przewody to z drugiej strony występuje te zjawisko, więc siłownik w pługu jest okej.

Opublikowano (edytowane)

Pany mam problem. Pedał sprzęgła gdy naciskam ręką idzie lekko jakieś 2/3cm na wysokości, później jest opór taki jak powinien być. Myślalem, że się przypowietrzyło jednak po wymianie oleju/filtrów i odpowietrzeniu ( leciał już nowy czysty olej ) jest tak jak było. Mogło coś tam w środku pęknąć ? Np. sprężynka czy coś ? Widziałem zestaw naprawczy - są coś warte ? Ogólnie nic nie cieknie ani w komorze silnika, ani od środka.

 

___________________________________________________________________________________________________________

AgroDane.pl - portal poświęcony specyfikacjom maszyn rolniczych takich jak ciągniki rolnicze, kombajny zbożowe oraz ładowarki teleskopowe. Dane techniczne, porównania modeli oraz opinie w jednym miejscu. Użytkownik agrofoto wszystkim poleca tą stronę z całego serca :)

Edytowane przez andrewk
Opublikowano (edytowane)

Właśnie o to chodzi, że mogło by być lepiej. Na rozgrzanym jest w miarę dobrze ale też czasami trzeba deko dłużej przytrzymać na sprzęgle aby weszło gładko. Rozbierałem jesienią koło pedałów, musiałem nasmarować sworzeń łączący z pompka bo piszczało i denerwowało. Wtedy to zobaczyłem i chyba raczej tak nie powinno być.

 

Sam wybierak biegów jakoś się reguluje ? Wymieniałem osłony gumowe + kulki plastikowe. Na dolnym kieliszku między dnem, a kulką mam luz.

 

PS. gdyby nie 4 pólbiegi i rewers elektrohydraluiczny to bym na pewno dużo bardziej odczuwał dyskomfort bo jednak jest to trochę uciążliwe.

 

___________________________________________________________________________________________________________

AgroDane.pl - portal poświęcony specyfikacjom maszyn rolniczych takich jak ciągniki rolnicze, kombajny zbożowe oraz ładowarki teleskopowe. Dane techniczne, porównania modeli oraz opinie w jednym miejscu. Użytkownik agrofoto wszystkim poleca tą stronę z całego serca :)

Edytowane przez andrewk
Opublikowano (edytowane)

Muszę sobie w końcu kupić manometr Mam coś takiego, że gdy przegazuję przed zmiana biegu to wchodzi lepiej. Same ruszanie z miejsca jest płynne bez szarpnięć. Wszystko inne co związane z hydrauliką działa ok, pług 1t podnosi szybciutko na wolnych obrotach.

___________________________________________________________________________________________________________

AgroDane.pl - portal poświęcony specyfikacjom maszyn rolniczych takich jak ciągniki rolnicze, kombajny zbożowe oraz ładowarki teleskopowe. Dane techniczne, porównania modeli oraz opinie w jednym miejscu. Użytkownik agrofoto wszystkim poleca tą stronę z całego serca :)

Edytowane przez andrewk
Opublikowano (edytowane)

dobrze wiesz że podnosnik to ta druga sekcja pompy... w 90% przypadków pada sekcja niższej wydajności ale jeśli wspomaganie kier jest ok to pompa jest dobra...

W sumie z ciekawości też zmierze te ciśnenie na sprzegle bo przed remontem skrzyni pedał miałem twardy od samej góry choć siłownik sprzegła miał przeciek... teraz ma nowe uszczelnenie choć boje się że coś tam mogłem sknocić bo uszczelnienia tego strasznie twarde... zresztą TY masz mokre sprzegło to siłownik chyba inny

Edytowane przez lukbold
Opublikowano (edytowane)

Fakt z tym podnośnikiem to się wygłupiłem :) Kierownicą kręci się lekko na wolnych obrotach czy zimny czy ciepły. Wszystkie inne funkcje działają ok tylko ten problem z wysprzęglaniem. No nic trzeba będzie sprawdzić te ciśnienie, a później albo czyścić trójdział albo zaglądać do pompki bo chyba innej możliwości już nie ma

___________________________________________________________________________________________________________

AgroDane.pl - portal poświęcony specyfikacjom maszyn rolniczych takich jak ciągniki rolnicze, kombajny zbożowe oraz ładowarki teleskopowe. Dane techniczne, porównania modeli oraz opinie w jednym miejscu. Użytkownik agrofoto wszystkim poleca tą stronę z całego serca :)

Edytowane przez andrewk
Opublikowano (edytowane)

Nie mam pojęcia czy była kiedyś wymieniana - ma kolor zielony, a są takie zamienniki w sprzedaży więc podejrzewam, że ktoś kiedyś wymienił. Nie cieknie tylko ten ruch 2/3 cm i dopiero czuć opór.

___________________________________________________________________________________________________________

AgroDane.pl - portal poświęcony specyfikacjom maszyn rolniczych takich jak ciągniki rolnicze, kombajny zbożowe oraz ładowarki teleskopowe. Dane techniczne, porównania modeli oraz opinie w jednym miejscu. Użytkownik agrofoto wszystkim poleca tą stronę z całego serca :)

Edytowane przez andrewk

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez xzibit0000
      Czesc. Mam problem z wałkiem wom. Podczas jazdy z rozrzutnikiem nagle wałek wom sie zatrzymał i zaczął zgrzytac. Po zdjęciu przekaźnika i wlaczeniu wom walek zaczął sie kręcić i zgrzytal i na ,,oko,, nie kręcił z ta prędkością co powinien kręcić patrząc na obroty silnika. Dzisiaj za każdym włączeniem walka zgrzytal i po wyłączeniu go tez zgrzytal dopiero po chwili przestawał.
      Za co sie zabrać? Kosz WOM czy cos innego? Dzięki za podpowiedzi
       
    • Przez darkowe1
      Pany da radę wymienić w rozdzuelaczu od ponosnika suwak na linkę? Teraz jest na panel ehr jednak sa z nim straszne problemy . Ostatnio przestał działać był jakis elektronik stwierdził ze panel jest dobry . Przerobiliśmy podnosnik na krótko nowe kable gura dół i tez się zacina ... chciałem przerobić sterowanie na linkę tylko czy da radę...
    • Przez szymon628
      Mam problem ponieważ rozebrałem przedni most w mf 3050 i zauważyłem że jedna półos jest dluzsza od drugiej czy ktoś wie z której strony powinna być 
    • Przez Sadownik3650
      Witam . Posiadam MF 3650 sadownik, co może być przyczyna takich objawów:?
      Przy pracy ze siewnikiem ciągnik wszedł w tryb migającej kontrolki oleju. Stracił moc, po kilku minutach odcina zapłon. Po ponownym odpaleniu objawy są podobne nieregularna praca. 
      Filtry paliwa są wymienione pompka działa tłoczy paliwo, filtr oleju nowy jak i olej. 
      proszę o jakaś podpowiedz...
       
       
    • Przez Mateusz1254
      Massey Ferguson 6160 skrzynia speedshift podczas pracy na polu na desce rozdzielczej zniknął napęd półbieg blokada i drążek od zmiany biegów ciężko chodzi i nie można załączyć zająca gdzie trzeba szukać przyczyny? Sterownik z prawej strony pod kabiną był sprawdzony i naprawiony Autotronic 3.przy akumulatorze u góry bezpieczniki mają prąd.Główne bezpieczniki w kabinie też sprawdzone 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v