Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Stara zasada głosi:

 

Ciągnik powinien ważyć od 47 do 52 kg na jednego konia mechanicznego.

 

Mówimy o mocy w ECE R-24.

 

Jak transport to z przewagą na 47 , a jak pole to 52 .

 

Więc tak należy ciągnik dociążyć aby wychodziło jak wyżej.

Ważna jest moc, bo ECE R-24 to nie każda marka jej używa, bo wychodzi mniej od konkurencji.

 

Do ISO nalezy dodać ze 20 % bo takie same są różnice w mocy.

 

Pozdrawiam !

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Wielokrotnie patrzy się na samą masę/wagę ciągnika, ale mało kto patrzy na rozkład masy. smile.gif Tu pojawia się pytanie jaki rozkład masy jest korzystny dla ciągnika rolniczego? Proszę o wypowiedzi i spostrzeżenia w tym temacie. Szczególnie ciekawi mnie korelacją miedzy przeznaczeniem ciągnika rolniczego a rozkładem. Powiedzmy jaki rozkład jest idealny do transportu, prac polowych, ładowacza etc.

 

Pozdrawiam Bobek_Farmer.

Opublikowano (edytowane)

@FFTH to jednak stara jest ta zasada bo czytałem że w pracach polowych aby by ciągnik był dobrze dociążony powinno się go tak obciążyć aby na 1KM odpowiadało 60kg obciążenia.

Edytowane przez piotrek6211
Gość Profil usunięty
Opublikowano

mój U914/4x4/ ma 4970 kg i mimo to jeszcze ma za lekki zwłaszcza przód.podczas głębokiej orki podrywaja sie przednie koła.

Opublikowano

Kirowiec t-150 ok 6ton, troche mało jak na ta moc... ale znów ma tył bardzo lekki :rolleyes: i nie bradzo jet gdzie mu wrzucić z 2tony...

się pomyliłeś kolego t 150 waży 8, 9 ton a nie 6 hahah

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez AdrianFanDeutz
      Gdzie mozna kupic ile kosztuje obciaznik do ciagnika na przedni tuz waga jaka mnie interesuje to ok 800kg
    • Przez Dastan
      W zimie poskładałem silnik Cumminsa, robiona głowica, pompa paliwa, wtryskiwacze, nowe pierścienie blok honowany. Przyczyną remontu była zatarta panewka. Od początku dwa cylindry po odpaleniu bardzo kopcą na jasny gryzący dym dopóki się silnik nie zagrzeje potem to nie występuje. Dodam że przed remontem tak nie było.  Pompa ustawiona na znaki. Silnik ma przepracowane 30mtg i dalej to samo, a liczyłem że muszą się pierścienie dotrzeć, ale nie jestem pewny czy to to bo oleju nic nie ubywa. Jak to zdiagnozować? Może źle pierścienie założone? Ale to by brał olej? Kąt wtrysku?
    • Przez KatarzynaJeziorkowska
      dzień dobry,
       
      jestem pośrednikiem kredytowym i pozwoliłam sobie napisać do Państwa z propozycją finansowania skierowaną do Waszej grupy zawodowej a mianowicie - kredyt dla rolników poz zastaw ziemi na max 15 lat
      max kwota BRAK
      pod zastaw hipoteczny
      uproszczone procedury - do 500 tys na oświadczenie o osiąganym dochodzie
      na okres 15 lat
      szybka decyzja
      bez wpisu do bik
      spłacamy inne zobowiązania do 500k na uproszczonej procedurze, powyżej polisa i zestawienie faktur(bez faktur i przelewów;)) konsolidujemy inne zobowiązania wpisane na hipotece
      w każdej chwili możliwa wcześniejsza spłata bez żadnych dodatkowych kosztów hipoteka możliwa i na domu i na ziemi, itd, itp   zapraszam do kontaktu dkfinanse.spzoo@gmail.com tel 695 588 952 w swojej ofercie mam produkty zarówno dla osób z dobrymi bazami bik jak i złymi cała Polska   pozdrawiam   Katarzyna Jeziorkowska DK Finanse sp. z o.o. wpis do KNF RPK037045
    • Przez Fugeo
      Poszukuję sprawdzonych lamp roboczych ledowych na tył ciągnika.  Na chwilę obecną będą założone dwie. Preferowane z wbudowanym złączem typu AMP. Pierwsze jakie znalazłem to takie:
      https://elmoto.pl/lampy-robocze/4562-lampa-robocza-led-4000-lm-owalna-amp-wesem-kat-60-5905445633354.html
      Mogą być? Mają odpowiednią moc, strumień świetlny i kąt?
    • Przez przemyslaw111187
      Witam
      Mam dwie duże przyczepy Pronar 14 ton ciągnik 150km mam problem z wyjechaniem z kukurydzy po kiprowaniu na bok . Jazda prawie na wprost nie ma możliwości wykręcenia na bok lub zajechania drugi raz.Do tej pory miałem mniejsze przyczepy i nie było problemu
      Może ktoś doradzi jaka kolejność i jaka technika wyjeżdżania?

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v